Aparthotel Blaumar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°6°
Aparthotel Blaumar
7,1

Omschrijving
Aan de boulevard van Salou ligt Hotel Blaumar. Hier spot je diverse nationaliteiten. Al ligt Hotel Blaumar in bruisend Salou, dit is geen jongerenhotel. Doe mee aan zumba of aquagym bij het zwembad. Een dagtrip naar Barcelona (110 kilometer) is een aanrader. Al vind je aan de boulevard van Salou ook volop restaurants en winkels.

151 reviews over Aparthotel Blaumar in het Nederlands

nooit meer

Jos Deelen,
25-10-2018

Voor de 2e keer hier geweest en zeer ontevreden. veel lawaai in de eetzaal, eten is ook veel minder geworden en het animatie team is niet te vertrouwen, zij gaan niet goed om met je kinderen. Ouders kijk uit !! Klein zwembad en prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk goedgelegen hotel

Brenda,
20-8-2018

Wij hadden een prachtig gerenoveerde suite, hadden wel gevraagd zo hoog mogelijk en zaten op eerste verdiep juist boven de poolbar,middagdutje was dus uitgesloten.Alles was netjes en proper.De dag van vertrek kamer verlaten voor 12u maar om 10.30u kwamen ze met twee bed verversen en poetsen.Luchthavenvervoer kwam om 12.30u dus wij zaten om 10.30u nog op ons terras en werden letterlijk de kamer uitgeveegd.

Eten lekker en gevarieerd , eetzaal wel verouderd.

Genoeg ligzetels aan het zwembad en handdoek leggen was niet aan de orde want de deur naar de zwembadzone was vast tot 10u.

De straat oversteken en je bent aan de wandelpromenade en het strand.

Receptioniste sprak nederlands wat altijd leuk is..

Gereisd met partner in juli 2018

Echte tegenvaller

Dhr ferket,
2-8-2018

We lagen in het vernieuwde deel dus wat de kamers betreft die waren mooi en fris getint maar over de rest hebben we niets dan negatieve commentaar . Onze kamer werd niet alle dagen gekuist dus wij naar de receptie , daar werd ons medegedeeld dat het ook niet de bedoeling was . Dus ook geen propere handdoeken en niks van douchegel enz... . Wij vonden dat niet kunnen dus terug naar de receptie daar werden goed geholpen door de Nederlandse fenda die ons vertelde dat het wel de bedoeling is dat ze dagelijks kwamen poetsen (wat ge dan poetsen kon noemen er werd geen schoen verschoven) . Het eten in buffet was voor ons een ramp , als we pasta wilden of een frietje moest je naar het kinderbuffet gaan , dan nog te zwijgen over het personeel , geen vriendelijke goedendag zelfs nog geen lachje zoiets is echt onbekend voor ons . Voor ons mogen ze de score gerust laten dalen dit is zeker geen 8.7 !! We zijn zelfs een dag vroeger vertrokken zo een teleurstelling hebben we nog nooit meegemaakt . We vonden zelfs de Spanjaarden in het algemeen niet vriendelijk en we gaan altijd naar Spanje het meest naar Tenerife maar dat word onbetaalbaar . Dus in het algemeen geen aanrader !!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Tjingo

Fijn hotel met goede ligging, aan de boulevard en strand. Veel te doen voor jong en oud, leuke restaurants en veel keus in terrasjes. Huur een fiets en ga de omgeving verkennen, ook richting Cambrills over het fietspad pal aan het strand.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

We gaan met plezier terug

Rob 1943,
4-3-2018

Blaumar is perfect ligging vlak aan het strand en in het midden van de boulevard. Bushaltes vlak bij voor lijndiensten en dagtochten. Het is daar leuk winkelen in de oude en nieuwe stad.

Er zijn mooie dagtochten te boeken via touroperator zoals Barcelona maar ook een dagje Sagrade familia.

De busverbindingen naar andere steden zijn perfect. Kaarten zijn op grote busstations te koop en voor onze begrippen heel goedkoop. Heel veel plaatsen in de omgeving zoals Taragone hebben nog Romeinse delen. Soms ook midden in het land aquaducten.

Het enig nadeel het water van het zwembad is kouder dan de zee.

Gereisd met partner in oktober 2017

Top !!

Fran van Hellemond,
10-10-2017

Ideale ligging direct aan zee en boulevard.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer mooie en schone kamers.

Goede bedden.

Ontbijt zeer uitgebreid en diner ook niks mis mee.

Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

Joost jacques,
10-9-2017

Juist terug van hotel blaumar,ik zou dit hotel in deze periode niet aanraden aan Belgische toeristen.Eten is denk ik volledig afgestemd op de Russen ,aardappels,puree,groenten,hebben we daar deze week niet gezien en als er dan eens iets lag dan was het drummen.Voor de prijs die we hebben betaald verwacht je toch iets anders

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel met ideale locatie

Bianca,
5-9-2017

Zeer goed hotel gelegen tussen de oude en nieuwe stad van Salou. Geen drukte en herrie. Alles is eenvoudig te belopen. Strand aan de overzijde, niet extreem druk en douches aan het strand. Aan het strand genoeg activiteiten. Leuke lange gezellige boulevard.

Zwembad is prima en er worden diverse activiteiten gedaan zoals Zumba, waterpolo, aquagym, waterbasket, klimtoestel. Altijd plek bij het zwembad, genoeg zon en schaduwplekken. Bedjes reserveren is uit den boze, badmeester let hier goed op en ruimt handdoeken op als men te lang weg is. Goede service van de receptie en al het personeel. Hardwerkende schoonmakers. Eten is buffetvorm en er is voor iedereen wel wat te vinden. Gevarieerd eten. Alle avonden kinderdisco en een optreden. Wifi is redelijk.

Wij hadden een familiekamer die ruim was en met een groot balkon. Absoluut schoon. In het hotel verblijven verschillende nationaliteiten dus geen kliekjesvorming. Geen jongerenhotel.

Supermarkten zijn allemaal op loopafstand. Mercadona is de goedkoopste en te belopen. Aanrader om met de bus naar Tarragona en Reus te gaan, halte is voor de deur en busstation schuin aan de overzijde. Kortom dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig Hotel voor een echte vakantie!

schrijfmemaar
7-10-2016

Boulevard en strand recht voor het Hotel. Het Hotel is mooi en goed onderhouden, binnen en buiten wordt alles goed schoongemaakt en de tuinman houd de tuin mooi bij.

Het personeel is zeer aardig en uiterst behulpzaam, en ze hebben een snelle technische dienst. (net voor het diner doorgegeven dat we een kapotte lamp hadden op de kamer, tijdens het diner nieuwe lamp er in gekregen.)

Schoonmaak is dik in orde. Prijzen in het Hotel zijn zeer redelijk.

Het eten is gewoon geweldig te noemen, elke dag meerdere vis producten en verschillende vleesgerechten. Veel van die producten worden op de bakplaat klaargemaakt waar je bij staat, en aan toetjes geen gebrek elke dag wel zo'n 24 verschillende! Via de achterkant van het Hotel loop je in 4 minuten zo naar het oude gedeelte van Salou, via de voorkant loop je in 5 minuten naar het nieuwe gedeelte van Salou met zijn vele winkels en terrasjes. Voor het Hotel is een bushalte. Er was eigenlijk elke dag wel wat te doen voor kids en volwassenen.

Gereisd met partner in september 2016

Fijn hotel, aan de boulevard.

Henk Lopers
16-9-2016

Geen op- en aanmerkingen.

Gereisd met partner in september 2016

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blaumar in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blaumar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.