Hotel Best Hotel San Diego

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°4°
Hotel Best Hotel San Diego
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Hotel San Diego voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Best Hotel San Diego in het Nederlands

De eerste dag dat wij daar aankwamen, waren alle kamers bezet. We moesten daarom voor de eerste nacht uitwijken naar hotel Best Oasis Park. Geen probleem opzich maar als je boekt ga je er ook vanuit dat er ook een kamer vrij is. Ondanks dit probleem zorgt men wel voor een passende compensatie! Zo kregen wij in plaats van een half pension een volpension.

De kamer was echt top, uitstekende bedden net verzorgde badkamer kortweg echt top! Nadeel is wel als je schone handdoeken wilt, en je gooit ze in de badkuip dan is het schoonmaakpersoneel bereid alles netjes weer op te vouwen en terug te zetten...

Het eten was prima, niet slecht niet goed wel erg uitgebreid en de koks en het personeel deden ook echt hun best voor je. 's avonds na het eten begint de animatie voor kinderen gevolgt door animatie voor de ouderen. Zo nu en dan gekeken vanuit het balkon echt hilarische soms!

Ligging is echt top! Je zit dicht bij het strand en de hoofdstraat, ideaal dus!

Goed hotel voor een klein bedrag!

Gereisd met partner in juli 2011

Fijn personeel en goede service

Gerda
3-8-2011

Wij hebben onlangs 2 heerlijke weken gehad in hotel San Diego. Vooral het personeel achter de bar en de dames van de schoonmaak waren erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Ondanks dat het eten na 2 weken wat eentonig werd (wat heel normaal is) probeerden de koks er toch steeds iets speciaals van de maken en ook aan hen kon alles gevraagd worden. Ontbijtbuffet was erg uitgebreid. Het enige minpuntje vonden wij het animatieprogramma en team. Zowieso stond er weinig op het programma (ook niet voor kinderen) maar wat er was begon ruimschoots te laat en niet echt varierend. Verder is het hotel echt top gelegen, in het centrum, vlakbij het strand, vele uitgaansmogelijkheden en het openbaar vervoer! Kortom een fijn hotel in een veelzijdige plaats voor jong en oud.

Viel zwaar tegen

silvana
1-8-2011

ik ben pas met mijn vriend naar dit hotel geweest en het viel zwaar tegen.

toen we aankwamen kregen we te horen dat er geen kamer was we konden naar een ander hotel of een 1 persoonskamer nemen.

we zijn hier niet mee akkoord gegaan en toen kregen we uiteindelijk toch onze 2 persoonskamer.

In ons hotelkamer deedt de airco het niet en onze balkondeur ging niet op slot, na veel geklaag kregen we een de sleutel voor de airco die we gewoon niet hadden gekregen.

en later hebben ze ook onze balkondeur gemaakt.

er waren heel veel engelsen dat was wel erg vervelend en het personeel was gewoon dronken!

maar we hebben er toch een leuke vakantie van gemaakt.

Super

Jacqueline
31-7-2011

Ben er van 9-7-2011 tot 23-7-2011 geweest prima hotel eten was uitstekend

Personeel was vriendelijk. Alleen er waren veel te veel Russen.

Animatie was niet veel.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Mijn geld meer dan waard!!!

Dragica
20-7-2011

Prima hotel!Eten was top! Hadden half-pension, zowel ontbijt als avondeten was erg goed. Inrichting van de kamers is wat verouderd, maar zeker wel schoon. Animatie was best goed, af en toe wat rommelig maar de kids hebben genoten en daar ging het om. Ligging van het hotel is geweldig, je kunt alle kanten op! Al met al een prima vakantie voor niet al te veel geld en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

gezien de prijskwaliteit goed hotel!

Visser, A.
23-9-2010

Kamers zijn goed,de dagelijkse schoonmaak kan beter! Zwembad prima, helaas hebben de ligbedden geen kussens en zijn de terrasstoelen aan vervanging toe!Het eten is-ondanks dat dit een buffet is - uitstekend en krijgt een dikke tien, voor elk wat wils!Wil je een ander stukje vlees of vis dan wat het buffet aanbiedt,wordt deze terplekke voor je gebakken!

Helaas is het in het restaurant erg luiddruchtig, door het afhalen en opdekken van nieuwe tafels en het geschreeuw van de Engelse toeristen.Deze zijn heel erg aanwezig!!

Personeel niet zo klantvriendelijk, maar misschien heeft dit maken met het einde van het seizoen(september).

Gunstige ligging,dichtbij een klein strandje aan een baai. Winkeltjes en andere restaurantjes(beide op 5 min loopafstand)

Het centrum en het grote strand(Lefante) van Salou ligt iets verder 20 minuten.(wat ook in september héél druk wordt bezocht)!!

Gereisd met vrienden in september 2010

goed maar oud

chantal
10-8-2009

Het hotel is goed maar wel aan een opknapbeurdje toe.De Locatie is perfect zo aan het strand en zo in het uitgaansleven. Het eten was goed, genoeg afwisseling ook al zie je na een aantal dagen natuurlijk wel weer dingen terug komen. Maar de smaak en keuze was echt goed. Wij waren met een gezelschap met6 kids met de leeftijd tussen de 12 en 18 jaar.

We hebben het alle naar het zin gehad.

Ondanks dat je in het oude salou zit geen overlast van disco enz.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

super

robin
6-4-2009

Ik ben er met mijn beste vriendin geweest en we hebben er een super vakantie gehad, de eerste dag-nacht was wel balen, want we konden niet gelijk inchekken terwijl we de dag daarvoor al geboekt hadden.

En we kregen ieder een 1 persoonskamer vanwege een lek ergens.

De volgende dag kregen we netjes een twee persoons kamer, het personeel was heel vriendelijk en heel behulpzaam.

Het eten was wat minder, vaak koud dus het waren veel broodjes hamburger want die werden vers gemaakt.

de ligging is super je loopt de hoek om en je bent gelijk in de hoofdstraat, met de ski hut en leuke winkeltjes, het is dichtbij de bushalte naar barcelona.

Echt super

Gereisd met vrienden in april 2009
2008

Leuk Hotel

Roel
17-10-2008

LEUK hotel En het is ons goed bevalle. Ligging was echt kei goed. Langs een rustige straat waar onze kamer was. zag er allemaal netjes uit. Wij als jonge manne zijn vriendelijk geholpen. je kreeg maar 1 pasje voor je kamer op te komen. Maar als paar vriende van me eerder gingen slapen. Kreeg ik mooi nog mooi met men zatte balle pasje bij reseptie. Super weer gehad. Wel veel engense, franse enz. Weinig jeugt en NLers. Maarja lag er nie wakker van. Verder elke avond was er iets te doen, ginge we mooi indrinke. Kamers zijn wel redelijk klein. Maar alles werkte. toen we moeste gaan konde we nog mooi onze spulle kwijt in een klein hokje. ( kan ook niet overal ) enigste echte nadeel was wel. Die Poetsers.. Die begonne elke dag bij ons om 9 uur te poetse, gelukkig na de eerste dag niet meer bij ons op de kamer maar naast ons. en die maakte HERRIE en tilde geen stoel op. We ware rond dat tijd stip nog maar soms net naar bed.. Verder was ete lekker en uitgebreid. soms wel kou, eet je nie op

Gereisd met vrienden in juli 2008

Goede ligging dat is ook alles

Jack
2-9-2008

Ik ben met mijn vriendin geweest eind juli begin augustus 2008.

Als eerst wouden ze ons 1 nacht in een 1 persoonskamer stoppen wat veel te klein was voor 2 personen en verder was het eten slecht de service minimaal, de locatie is goed en de schoonmaak ook maar voor de rest een waardeloos hotel.

Gereisd met partner in september 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Hotel San Diego in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Hotel San Diego zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.