Hotel Best hotel Los Angeles

Hotel aan zeeWeer vandaag20°3°
Hotel Best hotel Los Angeles

We hebben een aantal aanbieders voor Best hotel Los Angeles voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Best hotel Los Angeles in het Nederlands

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Victor,
24-6-2018

Heerlijk hotel, prima kamer, fijn balkon.

Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goede all-inclusive formule.

Goed en gevarieerd eten, fijne "klaar-terwijl-u-wacht" vlees-afdeling met aardige kok !

Alles netjes schoon.

Gewoon een heerlijke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in mei 2018
Hotel Direktie, Director de marketing, 5-7-2018

Beste Víctor,

We zijn erg blij om te weten dat al onze diensten naar wens zijn geweest en dat we hebben bijgedragen aan het resultaat van uw vakantie is uitzonderlijk, daarom hopen we u volgend jaar weer bij ons te zien.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten

Het Hotel management

Redelijk hotel

Lou SPIERINGS,
23-9-2017

Eten is redelijk tot goed. Kamers zijn klein maar goed. Bedden zijn goed. Douches zijn goed. Schoonmaak is goed.

Personeel in de eetzaal is niet vriendelijk. Vooral degene die aan de ingang staat. Moet nog leren dat wij de gast zijn.

Hadden met vrienden geboekt en geen kamers naast elkaar. Kun je vooraf rekening mee houden als hotel.

Wifi is een drama. Werkt niet of heeeeel traaaaag.

Gereisd met vrienden in september 2017
Hotel Direktie, Director de marketing, 26-9-2017

Beste Lou,

Allereerst willen we u bedanken voor het feit dat u ons uw beoordelingen hebt gestuurd. Zolang de beschikbaarheid ons toelaat en u het in onze kennis heeft gebracht om de kamers van familie en / of vrienden zo dicht mogelijk toe te wijzen zullen we daarin volledig meewerken. Wat het restaurant betreft, nemen wij kennis van uw opmerkingen en aarzel niet dat we eraan zullen werken om hierin te verbeteren.

We hopen dat u ons blijft vertrouwen bij het kiezen van uw toekomstige vakantie.

Met vriendelijke groet

Het Hotel Management

'Fantastisch hotel

J.Veldhuizen,
25-3-2017

Alles is goed en zeer goed verzorgd

Gereisd met partner in april 2016
Het Management, Director de marketing, 10-5-2017

Geachte gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Los Angeles.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet

Fantastische vakantoe

Layla
19-1-2015

Afgelopen zomer met een vriendin salou bezocht in dit hotel,Beide iets jonger 20 en 16 maar we zochten geen zon en zuip vakantie.

2 uur vertraging gehad vanuit het vliegveld in Barcelona waardoor je al gauw chagrijnig word. Ik zie veel reviews waar instaat dat het personeel erg chagrijnig was, ik heb wat gepraat met het personeel en het zijn erg vriendelijke mensen alleen is de service is Spanje in het algemeen gewoon anders dan bij ons. Het is hard werken en serieus blijven. Over het hotel heb ik niks te klagen gewoon allemaal hoe het moet zijn. Geen ultra luxe hotel maar voor mensen die iets makkelijker zijn en en gewoon een standaard kamer willen is dit prima, je brengt namelijk toch niet veel tijd door op je kamer neem ik aan. De animatie was super al maakte wij hier niet veel gebruik van zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen) Het kleine strand ligt er letterlijk 4 minuten vandaan. Het centrum is om te hoek echt een super locatie heeft het hotel. Volgende week weer boeken!

Gereisd met vrienden in januari 2015
Sandra Lazaro, Director de marketing, 30-6-2015

Geachte Laylaequa,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Los Angeles. We hopen u weer snel te kunnen verwelkomen in ons 100% vernieuwde hotel zoals jezelf kunt waarnemen op de fotos.

Met vriendlijke groet.

Sandra Lazaro

Manager

Heerlijke vakantie gehad!

Ilse
10-8-2011

Op sommige plaatsen in het zwembad een soort van 'zuigers', waar kinderen zich erg aan kunnen bezeren.

Gereisd met partner in juli 2011

Nooit meer

Shadena
6-5-2009

personeel was allemaal chagerijnig,de douchekop bleef niet hangen,balkon was gigatisch maar de kamer minuscuul.

Gereisd met vrienden in juni 2006

Geweldige vakantie

Katth
22-4-2009

Met een vriendin was ik zomer 08 @ salou in Hotel Los Angeles. Het hotel licht dicht bij het centrum van salou en dus supermarktjes restaurantjes etc genoeg! daarbij licht het precies goed voor het uitgaansleven. Cooldown crocs bijv ligt er maar 2 minuten lopen vandaan en tegenover ligt meteen de volgende discotheek. Het eten in het restaurant was wennen, maar zeker goed! Ik zou het zeker aanbevelen!!

xx

Gereisd met vrienden in april 2009
2008

goed voor jongeren die graag uitgaan

nancy
13-8-2008

juist terug van een weekje los angeles hotel bij aankomst was het even schrikken zwembad oogt niet mooi op receptie niet vriendelijk en kamers worden niet grondig gepoetst kijk onder bed lag nog wat koekjes van mn zoontje van dag ervoor

ligging ideaal voor jonge uitgaanders wel veel lawaai

personeel van restaurant wat trouwens lekker was

was goed vooral luuz ze is een schatje dank u wel je hebt mn reis tof gemaakt strand 10MINvan hotel

alleen in deze periode lig je als mieren in een mierennest

Gereisd met partner in augustus 2008

prima hotel!

Esmeralda
10-8-2008

Ik lag op de 6e etage met m'n kamer, wel een nadeel dat je dan de laatste trap moet nemen .. Maar voor de rest vond ik het allemaal super! Het grote balkon maakt echt een heleboel goed!:)

Verder was het eten prima, de ligging super en ik heb geen last gehad van onvriendelijk personeel! Ik vond de schoonmaaksters erg lief!

verder wel jammer dat je onaangekondigd €50,- borg moest betalen, maar al met al zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

het hotel ligt op een perfecte locatie, midden in het centrum van salou en vlakbij het strand. Het eten was lekker. Ik ben alleen erg ontevreden over het personeel. Deze mensen zijn altijd chagrijnig en onvriendelijk. Ook moesten we daar onaangekondigd 50 euro borg Per persoon bijbetalen. Hiervan waren we ook 50 euro kwijt omdat de schoonmaaksters vonden dat we de handdoeken in de badkamer te vies hadden achtergelaten. (ze waren alleen maar nat)

Gereisd met partner in juli 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best hotel Los Angeles in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best hotel Los Angeles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.