Hotel Andante

62 reviews over Hotel Andante

• 2018
    8Martijn van Hooydonk18-09-2018

Geweldige ervaring

Mooi, modern hotel. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken. Dichtbij diverse metrostations, en dichtbij de Rambla

• 10Anouscka25-08-2018

Fantastisch hotel met superligging

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, goede bedden, rustig gelegen maar binnen vijf minuten op La Rambla. Goede wifi, en elke dag schoonmaak. Ontbijt in straatje om de hoek bij goedkope bakker. Ook veel supermarktje, afhaalpizza etc om de hoek. Erg vriendelijk personeel.

Met oudere kinderen

• 10N.16-08-2018

Fantastisch super gaaf

Het is echt een super hotel met een goede ligging. Een kleine 10 min lopen en je staat zo op de ramblas. De service en schoonmaak zijn top. De kamers zien er netjes uit en de bedden liggen prima. Het ontbijt is goed en het terras buiten is hartstikke leuk zeker met de sinaasappelbomen. Het zwembad is helemaal geweldig, deze is op de 11e verdieping dus je hebt een top uitzicht. Dit hotel is zeker geschikt voor een stedentrip en zou hier zeker weten nog terug komen.

• 8Dewi15-02-2018

Geweldig fijn hotel in de stad

Heerlijk schoon hotel. Ook veilig omdat je nergens in kunt zonder je pas. Zeer centraal gelegen en er werken super vriendelijke mensen. Wil je naar Barcelona dan meteen boeken. Heel veel plezier.

• 8Semmy21-01-2018

Uitstekend!

Prachtige hotel in het centrum! Heerlijke ontbijt en heel schoon en mooi

• 2017
    8Judith28-09-2017

Mooi hotel

Dit hotel heeft een moderne uitstraling, het hotel is schoon, ziet er nieuw uit en het zwembad op het dak heeft een fantastisch uitzicht over Barcelona! Het ontbijt is uitgebreid en er wordt ook goed aangegeven wat het is en evt. allergien e.d. Het hotel is vlakbij de metro Drassanes en zo is Barcelona makkelijk te bereiken. Op loopafstand van Port Vell en de Ramblas. De wijk El Raval is niet te beste wijk maar het ligt aan de rand ervan. Dus daar merk je niks van. Ik had een 1 persoonskamer, het was niet heel groot maar wel prima.

Alleenreizend

• 10AR21-02-2017

prima hotel, vriendelijk personeel, schoon en net

Wij hebben 3 nachten overnacht in het Adante hotel. Het is netjes, schoon en vriendelijk personeel. ontbijt is goed, voor ieder wat wils. Mooi uitzicht vanaf het dak. in tegenstelling tot wat ik eerder heb gelezen kun je wel naar het toilet bij de receptie. je krijgt dan een kaart en kunt bij de gym naar het toilet. helaas werkte de airco nog niet waardoor het erg warm was op de kamer. 25 graden in de nacht. desondanks zou ik er zo weer boeken. het ligt erg centraal. vlakbij de hop on hop of routes (5 minuten lopen) en 1 straat vanaf de Rambla. voor de deur is een taxi standplaats en voor 30 euro ben je op het vliegveld. geen gedoe met metro of bus. bij de receptie kun je voor alle bezienswaardigheden en bus/metro etc. kaarten kopen. ook staan er 2 computers waar je tegen betaling gebruik van kunt maken. in het hotel is gratis wifi. het hotel is niet lang geleden vernieuwd en ziet er mooi uit van binnen. Wij willen het zeker aanraden

Met vrienden

• 8Hinke30-01-2017

prima!

een aanrader dit hotel, keurig en prima ontbijt en een goede locatie. En niet te vergeten, een redelijke prijs.

• Oude reviews

8Mark R.27-11-2016

Mooi en sfeervol hotel

Kamers netjes en verzorgd. Ontbijt normaal en genoeg Vriendelijk personeel Alles in het hotel alleen te bereiken met je kamer pasje. Zo ook binnenkomst in het hotel. Jammer dat er geen bar in het hotel aanwezig is. Drank kun je uit automaat halen.

• 9Marlou13-09-2016

Super hotel met een hele goede service

Heel fijn hotel ligging om de hoek van metro drassanes. Verschillende bakkertjes binnen 5 minuten van het hotel erg fijn en niet duur. Zwembad klein maar het uitzicht maakt alles goed. Als ik terug ga naar barcelona kom ik zeker terug bij dit hotel.

13 tips over Hotel Andante

• marjoleinstraten, 08-04-2014

Een kamer wat hoger gelegen. Afhankelijk van waar de kamer zich bevindt heb je een leuk uitzicht over de stad.

• Lenie, 25-06-2014

Bekijk de zonsondergang eens vanaf het dakterras van het hotel. Genieten!

• Joke, 20-03-2014

Neem de Hop on Hof off bus vlak bij het standbeeld van Columbus, je komt overal langs en kan dan b.v. 's middags iets bekijken en uitstappen.

3 vragen over Hotel Andante

• Larissa88, 23-09-2015

Hotel naar Camp Nou

Hoe ver is het om van het hotel bij het stadion te komen en wat is de beste manier om er te komen?

• Dennis, 07-01-2015

Reis

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe je het makkelijkst van de luchthaven het hotel kunt bereiken?

dennis199021, 20-01-2015

Dat kan zeker, Je gaat met de aerobus A2 naar Placa de Catalunya, vanaf daar pak je de metro naar Drassanes. Vanaf daar is nog 2 minuten lopen!

• Peter, 06-04-2014

Vliegveld

Wat is de beste manier om van het vliegveld tot hotel andante te komen

Tessa, 08-04-2014

Je kunt natuurlijk ook een taxi met zijn tweeen nemen. Ik geloof dat je dan ongeveer 30 euro kwijt bent.

peter, 08-04-2014

bedankt, we gaan voor het eerst een citytrip doen, wij wonen maar op een dorp, dus metro's en tram's kennen wij niet, dat word nog een hele puzzel.

Tessa, 08-04-2014

Wij gaan met onze 2 jongens en nemen dus een taxi vanaf het vliegveld, als je alleen met je partner bent kun je de aerobus vanaf het vliegveld nemen naar plaza catalunya en vanaf daar lopen of de metro pakken op plaza catalunya naar station drassanes.

Nicole, 21-05-2014

Met bus 46 naar Pl. Espanya en dan met de Metro L3(groene lijn) naar station Drassanes(3 haltes) Werkt Prima!

• RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt