We hebben een aantal aanbieders voor Barcelona voor je op een rij gezet:

Reviews over Barcelona

Prima verblijf schone kamer

Truus,
    17-1-2019

Ontbijt heb ik apart gedaan koffie vers croissant verse jus is te verkrijgen in restaurant

Ontbijt in de zaal vond ik niet zo lekker

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super !

Koen vd Maagdenberg,
    3-12-2018

Super vakantie in een heel erg mooi en gezellig appartment. Een mooie uitval basis om dagtripjes te maken waaronder ook Barcalona. Jacqueline en Geert weten pas wat gastvrijheid is . Komen zeker terug. Kan het iedereen aanbevelen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig genoten

Hans en Silvie,
    2-12-2018

Een prachtig landhuis, de appartementen zijn luxe en voorzien van alle gemakken.

De eigenaren Jacqueline en Geert doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

In de omgeving is veel te zien , Barcelona, het strand en het Monsarrat gebergte is zeker de moeite waard.

Een echte aanrader voor jong en oud .

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk rustig!

Michiel,
    1-12-2018

Wat een fatastische gastvrijdheid! Jacqueline zorgt uitermate goed voor haar gasten. Wij zijn hier geweest met twee kleine kinderen (1 van anderhalf, 1 van een paar maanden). Het is een verademing geweest hoe goed Jacqueline rekening hield met ons EN met onze kinderen. We hadden in ons appartement alle ruimte en stilte. Buiten is het even heerlijk toeven met een heerlijk zwembad en prachtig uitzicht. Voor de kinderen is er zat mogelijkheid om te spelen. Jacqueline had speciaal voor ons een kinderbad opgeblazen en buiten gezet, hoe lief!

Het dorpje is klein maar heeft alles. Restaurantjes op steenworp afstand en een supermarkt met alle basics. Op een 10 minuten rijden zit een grotere supermarkt met grote versafdeling en alles wat je wilt. Strand ligt op slechts 30 minuutjes rijden!

In het appartement ligt een boek met tips over de omgeving waar we gretig gebruik van gemaakt hebben. Jacqueline geeft indien nodig nog meer tips!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een fantastische plek, voor ieder wat wils

Versteegh,
    25-11-2018

Een super locatie, in een zeer gastvrij dorp. Hartelijk ontvangst. De appartementen zijn heel ruim en schoon. Grote tuin, met mooie voorzieningen en vanwaar je mooie wandelingen kunt maken in de spaanse heuvels en genieten van de natuur. Heel veel uitwijkmogelijkheden naar diverse bezienswaardigheden met mooie routes. De zee is een half uur rijden en behoort dus ook tot de mogelijkheden. Voor ieder wat wils.

Gereisd met vrienden in mei 2018
Barcelona scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2762 reviews