Reviews over Albacete

Aardig maar niet geweldig

Roy
    16-9-2012

Albacete is een saaie stad en ook de Parador is een beetje saai.

Het is een groot landhuis maar mist sfeer.

Kamers zijn aardig, personeel niet onaardig (maar ook niet vriendelijk), mooi zwembad, aardig ontbijt.

Parador ligt 4 km buiten het centrum.

Wellicht geschikt voor iemand die heel veel rust zoekt.

prachtig hotel, goede service

heer van Putten
    10-7-2012

ligt niet in de stad maar op een industrieterrein, goede ligging ten opzichte van de snelweg en je bent zo in het centrum, prima hotel met goede service echt een aanrader

in centrum

Maria
    25-3-2009

Ideale ligging in centrum van Albacete en 10 minuten lopen van station. Mooi oud gebouw. Binnenkant is modern. Prima kamer.

Parador ligt ver van de stad Albacete

HJK
    24-5-2006

Parador ligt ver van de stad Albacete.Er is in directe omgeving niets te doen, dus aangewezen op Parador.

Kamers klein en erg donker.

Op zich is het wel een aardige parador,maar wij gaan nooit meer terug. Eten was minder dan in andere paradors, geen vriendelijk personeel.Zwembad was nog niet open half mei, en het was 30".

je kon zelfs niet buiten op het terras een borreltje drinken, was ook nog dicht. Ongezellige binnenbar, veel te groot om gezellig te kunnen zijn.

Albacete scoort een 3 uit 10, op basis van 2 reviews