Castilla-La Mancha

We hebben een aantal aanbieders voor Castilla-La Mancha voor je op een rij gezet:

vakanties Castilla-La Mancha

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

mooie, nette camping om Toledo te bezoeken.

Pasveer L.J.M.,
    7-10-2018

nette ,mooie camping, goed sanitair en mooie ligging tov de stad.

met de stadsbus naar het centrum. wel prijzige camping in het naseizoen ‘28,60/nacht) zwembad was al dicht na 10 september ondanks hoge temperaturen. Ook geen korting omdat het zwembad gesloten was. veel gehoorde klacht van medekampeerders.

Gereisd met vrienden in september 2018

Authentiek gastvrij en gezellig hotel

Katja ,
    20-11-2017

Hacienda ligt vlakbij de Moorse oude stadspoort van Toledo en aan de oude stadsmuur. Een bijzondere locatie met een mooi uitzicht, erg gezellige taverna, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Toledo is één van de oudste steden van Spanje en echt een aanrader. Prachtige historische gebouwen zoals het Alcazar, de synagoge, Academia de Infantería de Toledo en de kathedraal. Vele smalle en pittoreske straatjes, een joodse wijk en een uniek uitzicht over de Taag. Ook is het de moeite waard een stuk langs de Taag te wandelen.

Gereisd met partner in november 2017

Mooie grote camping.

Roel-Jaco,
    13-10-2017

Grote camping een kilometer of 7 van Cuenca. Vanaf Cuenca ligt er een fietspad langs de weg tot bijna aan de camping. Prachtig sanitairgebouw met mooi en schoon sanitair incl. wc papier. Gratis goede WiFi bij de receptie en het restaurant.

Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastisch uitzicht

Kim,
    25-6-2017

Mooi gelegen parador. Prachtig uitzicht vanuit de kamer op de stad. Ruime kamer. Zeer verzorgd

Zwembad was gesloten. Dat was jammer zeker met die hoge temperaturen

Gereisd met partner in januari 2017

Toledo was een echte ontdekking voor ons !

Prachtige historische stad,
    25-6-2017

Dat Toledo op een berg ligt en per roltrap bereikt wordt, erg mooi om zo de stad tegemoet te gaan. De stad is eigenlijk een museum omdat er heel veel bewaard is gebleven. El Greco is een must; heel indrukwekkend zijn schilderijen; de tentoonstellingen in het El Greco museum zijn absoluut de moeite waard.De nauwe straatjes geven je het gevoel in een middeleeuwse stad te lopen. De Horeca is prima en steeds goed te bereiken.

Gereisd met partner in maart 2017