• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Aanrader

Leo en Willeke
    18-7-2016

Camping met ruime plaatsen. Een prachtig en schoon toiletgebouw met zachte muziek. Wc voorzien van toiletpapier. Wifi(gratis) rond de receptie. Elke dag vers brood. De stad Cuenca is een bezoek meer dan waard. Ook de omgeving is prachtig.

Prima 4-sterren accommodatie!

Chris H
    2-9-2015

Net buiten de oude stad gelegen, mooi 4-sterren hotel, wat van alle gemakken is voorzien. Nette kamers, met een propere badkamer. Goede wifi aanwezig (gratis in het hele hotel). Verder een net ontbijt, en zeker gezien de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, een prima deal!

in orde

johan
    17-8-2014

groot hotel maar zeer verzorgd. Mooie kamer, parking onder hotel.

Lekker ontbijt soms druk door de vele groepen. Klein aangenaam zwembad - doet deugd na het stadsbezoek. wel weinig zetels en geen parasols. Handdoekenservice. Afstand tot stad is gemakkelijk te voet. Eventuele taxi is goedkoop.

Toledo is de moeite, zeker rond 20-24 juni met de feesten.

Avondmaal is lekker maar redelijk prijzig.