We hebben een aantal aanbieders voor Oviedo voor je op een rij gezet:

vakanties Oviedo

We hebben een aantal aanbieders voor Oviedo voor je op een rij gezet:

Reviews over Oviedo

Leuke sfeer in deze stad.

Marina
    19-6-2011

Ook hier een bijna echt Spaans groot stadje. Prachtig vonden we Oviedo. Toen we er aankwamen was er een 1 of ander feest aan de gang met echt Asturie's ambachten. Erg leuk. We hebben ons hier vermaakt. Lekker slenteren. Wijntje drinken. Het enigste nadeel is dat je hier pas laat kan eten niet voor 21 uur. Ga dan op zoek naar een tapasbar,meestal kun je daar al om 20 uur eten. We wilde zo vroeg omdat we ook daarna naar Llanes wilde waar ons hotel was. Gelukkig is het ons gelukt om wat tapas te kunnen eten.

Gereisd Met partner in juni 2011

Er is altijd wat te zien of te doen

Paul
    7-7-2010

Gezellige stad met prachtige terrasjes en Sidrerias (2,5 euro per fles). In het weekend bruist het hier van de activiteiten. Er is altijd wat te beleven voor jong en oud. Mooie oude gebouwen en pleintjes. Eten is de kleine restaurantjes is een must. Kaas met bijhorende confituren, Favada, enz.. zijn hier de specialiteiten.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemoedelijk Oviedo

MJ
    7-7-2008

Aangezien we een beetje verliefd zijn op het authentieke spaanse leven, bezoeken we elk jaar 1 á 2 spaanse steden. In 2007 waren Logrono en Oviedo aan de beurt. Oviedo:een gemoedelijke, mijnen-stad, waar we neerstrijken om niet alleen de stad maar ook zijn prachtige omgeving te gaan bezoeken. We verbleven er 3 dagen. We hebben een prachtige rondrit in de het gebergte Picos de Europa gemaakt, bezochten Rianno, midden in de Picos. Dagje geshopt en de prachtige kathedraal en het museum in de aan het plein grenzende straat bezocht. De stad kent veel beeldende kunst in de straten en pleinen, heeft een mooi park en vele ciderbars. We planden ook een dag naar Covadonga, de bedevaarts-oort, maar zijn door de drukte maar verder gegaan. Tip: Heerlijke tapas/diner in de moderne wijnbar op het plein van de kathedraal. Kies de wijn en laat de baas en zijn koks er een heerlijke maaltijd omheen verzorgen. Wij waren om!

Gereisd Met partner in augustus 2007
Oviedo scoort een 8,7 uit 10, op basis van 12 reviews