Sorteren

vakanties Asturië (Asturias)

Reviews over accommodaties in Asturië (Asturias)

Fantastische plek

Ingrid Van de Velde
    18-7-2018

Zeer propere camping en heel vriendelijk en behulpzaam voor mensen in een rolstoel één minpuntje is aan de bar en resto zijn het 3 trappen voor de rest een absolute aanrader

Leuke camping voor enkele dagen.

Tine
    16-7-2018

Hier gestaan 2 dagen met onze mobilhome. Ideale camping om leuke wandelingen te maken bij het Picos gebergte of gewoon als doorreis camping. Sanitair is proper en personeel heel vriendelijk. Klein zwembad aanwezig maar wel koud water. Simpel, goedkoop maar heel lekker gegeten op de camping. Aanrader voor een paar dagen.

Een fantastisch verblijf..

Jan Leenders
    14-9-2017

Aardige eigenaars, grote plekken, modern sanitair, mooi uitzicht, dichtbij zee én de Picos. Goede mogelijkheden om te wandelen en fietsen. Goed restaurant, aardige bediening. Prachtig zwembad. Leuk, centraal gelegen parkje met speeltuintje.Kortom: een aanrader.

Een fantastische camping met een prachtig uitzicht

Sven
    28-7-2017

Je caravan word met een 4x4 op zijn plaats gebracht namelijk een steile weg naar de kampeer plaatsen. Maar dan heb je ook 24 uur lang per dag een prachtig uitzicht. De camping heeft ook een eigen strand met strand wachten.

Zeer goede en nette camping met ruime plaatsen

Dick en Lies de Waard
    20-5-2017

Goed en uiterst verzorgde sanitaire voorzieningen. Wasmachine en drooglijnen aanwezig. Honden toegestaan. In voorseizoen geen zwembad, restaurant en beperkt winkelaanbod.

Prachtige omgeving wellke zich uitstekend leent voor diverse uitstapjes. Langs de kust leuke baaitjes en in de heuvels prachtige vergezichten en leuke dorpjes.