Asturië (Asturias)

We hebben een aantal aanbieders voor Asturië (Asturias) voor je op een rij gezet:

vakanties Asturië (Asturias)

Reviews over accommodaties in Asturië (Asturias)

Hele mooie camping , een aanrader !!

Jack Worst,
    28-10-2018

Mooie verzorgde parkachtige camping met geweldig mooi uitzicht over zee! De vriendelijke eigenaren zijn zeer behulpzaam met raad en daad ! Sanitair is schoon en alles werkt ! We hebben er op de heen en terugweg naar en van Santiago de Compostella met veel plezier gekampeerd , zelfs het weer was perfect !

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische plek

Ingrid Van de Velde,
    18-7-2018

Zeer propere camping en heel vriendelijk en behulpzaam voor mensen in een rolstoel één minpuntje is aan de bar en resto zijn het 3 trappen voor de rest een absolute aanrader

Gereisd met partner in januari 2018

Een fantastische camping met een prachtig uitzicht

Sven,
    28-7-2017

Je caravan word met een 4x4 op zijn plaats gebracht namelijk een steile weg naar de kampeer plaatsen. Maar dan heb je ook 24 uur lang per dag een prachtig uitzicht. De camping heeft ook een eigen strand met strand wachten.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

mul,
    22-7-2017

accomodatie, ligging, service

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer goede en nette camping met ruime plaatsen

Dick en Lies de Waard,
    20-5-2017

Goed en uiterst verzorgde sanitaire voorzieningen. Wasmachine en drooglijnen aanwezig. Honden toegestaan. In voorseizoen geen zwembad, restaurant en beperkt winkelaanbod. Prachtige omgeving wellke zich uitstekend leent voor diverse uitstapjes. Langs de kust leuke baaitjes en in de heuvels prachtige vergezichten en leuke dorpjes.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)