We hebben een aantal aanbieders voor Llanes voor je op een rij gezet:

Reviews over Llanes

Gezellige plaats

Cees
    25-9-2016

Llanes is een gezellig plaatsje aan de Costa Verde. Een leuke haven met aangrenzend een mooi strand. De plaats ligt niet ver van Picos de Europe, een zeer indrukwekkend bergmassief met toppen van ca. 2000m. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Authentiek en gezellig Spaans stadje

Brigitte
    25-8-2015

Llanes is een leuk typisch Spaans stadje aan de Atlantische kust. Er zijn leuke zandstrandjes tussen de rotsen. Deze streek staat bekend om de cidrerias: barretjes waar cider wordt gedronken en tapas wordt gegeten. Cider drinken is een hele ceremonie, erg leuk om te zien

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

gezellig dorp, leuke drukte op straat

Klaas
    15-8-2012

Llanes is een wat grotere plaats in de regio, aan de kust. Klein haventje met leuke gekleurde basaltblokken langs de pier. Diverse baaien en stranden in de directe omgeving en ook nog een municipal golfcourse! Volop keuze qua eten en uitgaan. En natuurlijk is ook hier parkeren een ramp, maar daar wen je aan in Spanje

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Leuk pitoresk dorp

m.ooijen1
    16-6-2011

Ik vind zo ie zo Asturia een van de prachtigste provincie van Spanje bij de kunst. Dit dorpje is ook heel leuk. Leuk die stenen gekleurde stenen. Ook hebben ze een promenade van gras. En kijk je naar de zee. Echt heel apart. Het dorpje is leuk. Probleem is dat ze ook in Noord Spanje laat eten en je niet voor 9 ergens kan eten. Wij vonden een vinotheek achtige iets,daar verkochten ze om 8 uur wat hapjes. Dat was smerig. Vooral de Gula dat is een soort inktvis. Heel erg zout. Verder kun je er leuk wandelen. En er zijn een paar leuke barretjes. Met wat tentjes. Door het dorp rijden is een beetje moeilijk. Je kunt wel even iets buiten het dorp gratis je auto parkeren.

Gereisd Met partner in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Llanes scoort een 8,6 uit 10, op basis van 12 reviews