We hebben een aantal aanbieders voor Cudillero voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cudillero voor je op een rij gezet:

Reviews over Cudillero

Sfeervol vissersdorpje in een prachtige omgeving.

Alinda
    1-7-2015

Heel klein stadje in een prachtige omgeving. Als je het niet erg vindt om een uurtje te rijden voor activiteiten, dan zit je hier zeker goed. We zijn regelmatig naar parken geweest met wilde koeien, paarden, prachtige bergweggetjes en mooie rivierplekjes. En het strandje een eindje verderop is prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

toeristische vissersplaats

ron
    26-9-2014

huizen tegen en in rotsen gebouwd, dus veel klimmen, grote gratis parkeerplaats aan de haven, veel restaurants/cafes/(souvenir)winkeltjes, jachthaventje dat bij eb droog valt, gezellige boulevard, veel dagjesmensen, vooral in weekeinde druk met spaanse gezinnen. zwemmen in haventje, geen strand, wel in de buurt.

Gereisd Met partner in september 2014

Een bezoekje waard.

MJ
    4-9-2008

We hebben op aanraden van het "VVV" in Gijon het plaatsje Cudillero bezocht. Het is een fotogeniek plaatsje, wat volgens het meisje van de VVV het Monaco van Spanje wordt genoemd. Niet vanwege rijkdom, maar vanwege de bouwstijl aldaar. En daar moet het dorpje het ook van hebben. Toeristisch en overdag dus erg druk. Grote gratis parkeerplaats 1000mtr van het dorpje. Via smalle, sterk dalende straatjes kom je aan de baai, waar de huisjes tegen de heuvel zijn opgebouwd. Je kunt lekker eten en drinken aan die baai. Verder biedt het dorpje niet veel meer. Wel is de omgeving aan de kust prachtig. Vanaf Cudillero is er ten westen geen strand meer en is de kust rotsachtig en ruw.

Gereisd Met partner in augustus 2008
Cudillero scoort een 8,2 uit 10, op basis van 9 reviews