Zaragoza

Reviews over Zaragoza

Bruisende stad - heerlijk eten

Björn Rivière
    6-5-2017

We verbleven zeer kort in Zaragoza en trokken voor één avond de stad in. De kathedraal pronkt er prachtig in het donker. Wie wil genieten van heerlijke tapas, die kan terecht in de Calle Libertad de place to be voor heerlijke tapas. Probeer zeker eens de trendy tapas bar Mélie Mélo aan de Calle Mayor. Let wel, het echte zuiderse avondleven start pas laat op de avond.

Gereisd Zakelijk in april 2017

Leuke stad

Killian
    23-12-2014

Doorheen het jaar is Zaragoza een bijzonder droge regio, wij hadden echter een heel weekend regen. Niettemin heeft de stad dan nog leven in haar. We zijn veel te kort gebleven om alles te kunnen ontdekken. Een of twee dagen zijn niet voldoende om de stad te ontdekken.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen nog terug

patrickson
    10-9-2012

Prachtige stad, waar je het gevoel hebt dat deze nog echt toehoort aan de Spanjaarden. Toeristen zijn er, maar niet zo als bv. in Barcelona. Er zijn vele prachtige gebouwen te bezichtigen zoals o.a. Het paleis Al Jaferia, waar ook het parlement van Aragon gevestigd is ( Engelstalige gids aanwezig ). Ook de Plaza del Pilar met zijn imposante kathedraal is zeker een aanrader. Mooie bruggen, prachtige parken, vele restaurantjes in de wijk El Tubo waar je overheerlijke tapas kan eten. Onze favoriete tapasbar daar is El Republica ( 13 Euro voor 8 huisgemaakte tapas ). Er zijn ook enkele prahtige winkelstraten. Enige minpunt vond ik toch wel de plaats waar in 2008 de wereldtentoonstelling heeft plaatsgevonden. De atracties waren allemaal gesloten en liggen er verloederd bij, ook de kabelbaan werkte niet.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Leuke stop op je doorreis

Tom
    3-9-2012

Zaragozo is een mooie stad met een mooie kathedraal. De stad is ook fietsvriendelijk. We hebben er fietsen gehuurd om naar het oude wereldtentoonstellingsterrein te fietsen en dat kan vrijwel geheel over fietspaden. Ook met een kind van 8 prima te doen. Veel mogelijkheden om 's avonds te eten of te drinken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Moet je doen!!

Barbara
    14-2-2012

Zaragoza is een stad die iedereen iets kan bieden! De musea zijn prachtig en vaak ook gratis! De kathedralen zijn zeer mooi en zeer goed onderhouden! Je kan er erg leuk shoppen (veel goedkoper dan hier in België!)... 's avonds kan je er superlekker eten in de de wijk "El Tubo", daar liggen heel veel tapas-bars die echt heel lekkere tapas aanbieden. De stad is ook heel veilig en proper. Het is ook supergezellig om eens over de stenen brug te wandelen, over de Ebro. Echt een aanrader voor iedereen die een citytrip wil maken en daarin cultuur, lekker eten en drinken en shoppen wil combineren!

Gereisd Met partner in februari 2012
Zaragoza scoort een 8,2 uit 10, op basis van 30 reviews