Aragón

Reviews over accommodaties in Aragón

Genoten.

Tiny,
    21-11-2018

Leuke camping met zwembad en meer. Van de faciliteiten bij het meer geen gebruik gemaakt omdat deze al weg waren gehaald: einde seizoen. Zwembad is mooi met schaduw en zon plekken, niet al te groot.

Ruime plaatsen met schaduw en zon (vooral bij de hoger gelegen plaatsen) bij de lager gelegen plaatsen zal dit ook wel komen maar daar moeten de bomen nog groeien.

Leuk restaurant met eenvoudige kaart met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Je kunt te voet naar Graus lopen, dit is een leuke wandeling.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige mooie gastvrije kleine camping

Margreet,
    16-10-2018

Kleine camping. Sanitair oud maar zeer schoon en dus prima. Er is een kleine winkel op de camping en er is een kleine bar / restaurant waar je voor weinig lekker kunt eten. Eigenaren zeer vriendelijk. Ook is er een klein zwembad. Prijs in het naseizoen 17 euro. Ook verhuren zij huisjes. Las paules is een heel klein dorpje op ongeveer 1500 meter.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijke camping!

Danielle Brands,
    10-10-2018

Wij waren hier de laatste week van september en eerste week van oktober. Het restaurant was de eerste week nog geopend, heerlijk gegeten voor weinig geld! Elke ochtend lekker vers brood halen bij het restaurant ( ook als het restaurant gesloten is.) Zwembad was ook nog geopend wat wel erg fijn was met de hoge temperaturen die wij daar hadden. Mooi schoon zwembad met fijne ligbedjes!

Het sanitair was netjes en erg schoon. De plekken zijn erg ruim en mooi aangeplant.

Vriendelijk personeel die ook nog eens engels spreken!

Voor de boodschappen en reataurantjes is Graus het dorpje/stadje waar je naar toe kunt.

Wij komen zeker nog eens terug!

geweldig

Mark,
    7-10-2018

Top camping. Brandschoon genoeg schaduw, schitterende omgeving.

Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Lia Weda,
    4-10-2018

Wij waren hier voor de zesde of zevende keer en weer hebben we het erg naar ons zin gehad. We komen hier altijd even lekker tot rust!