Sorteren

Reviews over accommodaties in Aragón

Geweldige mooie gastvrije kleine camping

Margreet
    16-10-2018

Kleine camping. Sanitair oud maar zeer schoon en dus prima. Er is een kleine winkel op de camping en er is een kleine bar / restaurant waar je voor weinig lekker kunt eten. Eigenaren zeer vriendelijk. Ook is er een klein zwembad. Prijs in het naseizoen 17 euro. Ook verhuren zij huisjes. Las paules is een heel klein dorpje op ongeveer 1500 meter.

Heerlijke camping!

Danielle Brands
    10-10-2018

Wij waren hier de laatste week van september en eerste week van oktober. Het restaurant was de eerste week nog geopend, heerlijk gegeten voor weinig geld! Elke ochtend lekker vers brood halen bij het restaurant ( ook als het restaurant gesloten is.) Zwembad was ook nog geopend wat wel erg fijn was met de hoge temperaturen die wij daar hadden. Mooi schoon zwembad met fijne ligbedjes!

Het sanitair was netjes en erg schoon. De plekken zijn erg ruim en mooi aangeplant.

Vriendelijk personeel die ook nog eens engels spreken!

Voor de boodschappen en reataurantjes is Graus het dorpje/stadje waar je naar toe kunt.

Wij komen zeker nog eens terug!

geweldig

Mark
    7-10-2018

Top camping. Brandschoon genoeg schaduw, schitterende omgeving.

Aanrader.

Lia Weda
    4-10-2018

Wij waren hier voor de zesde of zevende keer en weer hebben we het erg naar ons zin gehad. We komen hier altijd even lekker tot rust!

Rustige, gemoedelijke camping.

gezin
    7-9-2018

Gemoedelijke camping in de Pyreneeën. Niet groot, maar dat was prima. Alles wel ruim opgezet. Wij hadden een soort kleine stacaravan via de camping. Helaas niet echt schoon, dus eerst zelf nog even gepoetst. Tweepersoonsbed was vreselijk om op te slapen. Gastoestel had standje hoog of nog hoger. En de alle pannen (2) koekten meteen aan met koken. Maar verder lekker rustig, geen overlast. Paardrijden en raften geboekt via de camping. Natuur erom heen is mooi, maar verder is het wel ver van alles af. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Geen campingwinkel, wel (stok)brood 's morgens te halen. Het zwembad was niet groot, maar groot genoeg. Mét een paar hangmatten erbij.