Reviews over La Puebla de Roda

Rustige, gemoedelijke camping.

gezin,
    7-9-2018

Gemoedelijke camping in de Pyreneeën. Niet groot, maar dat was prima. Alles wel ruim opgezet. Wij hadden een soort kleine stacaravan via de camping. Helaas niet echt schoon, dus eerst zelf nog even gepoetst. Tweepersoonsbed was vreselijk om op te slapen. Gastoestel had standje hoog of nog hoger. En de alle pannen (2) koekten meteen aan met koken. Maar verder lekker rustig, geen overlast. Paardrijden en raften geboekt via de camping. Natuur erom heen is mooi, maar verder is het wel ver van alles af. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Geen campingwinkel, wel (stok)brood 's morgens te halen. Het zwembad was niet groot, maar groot genoeg. Mét een paar hangmatten erbij.

Prima camping in mooie omgeving

Fam Smallenburg,
    10-8-2018

Wij zijn op deze camping terecht gekomen omdat wij in de nabijheid problemen met onze caravan hadden. We zijn toen super geholpen door de super vriendelijke Belg Roger Palet. Hij komt al jaren op deze mooie camping gerund door een Duitse vrouw met haar Spaanse man. Prachtige omgeving waar veel te doen is. Mooie plaatsen zowel met zon als schaduw. Prima sanitair en een mooi zwembad.

Op het gezellige terras kan je prima terecht voor een drankje of een 3 gangen maaltijd voor een zeer redelijke prijs. In de directe nabijheid een kleine supermarkt.

Dat is wel handig want verder ligt het behoorlijk afgelegen. Graus is ruim 20 minuten rijden. De camping wordt regelmatig bezocht door motorrijders. Je kunt hier ook motoren huren. Het is dan ook een prachtige omgeving om met je motet te gaan toeren. Wat ons betreft een aanrader.

Leuke camping in prachtige omgeving

Gerard,
    28-7-2018

Na drie jaar weer een week terug, maar nu in een bungalow naast het zwembad. Daar kijk je tegen de troosteloze achterzijde van de huizen van de spaanse buren aan met de geparkeerde auto's ervoor en dat geeft niet echt vakantie gevoel. De keukeninventaris is met 3 pannen bepaald niet toereikend. De bedden zijn van goedkope kwaliteit en hebben voor een week lang rugpijn gezorgd. Ook niet geheel onbelangrijk anno 2018 is dat de WiFi zeer zwak is, ook al ben je de enige op het terras. Daar is in de afgelopen 3 jaar niets aan verbeterd. Enige investering kan met een geringe prijsverhoging snel terug verdiend zijn.

Het personeel is vriendelijk en de omgeving prachtig, maar ik vermoed dat dit ons laatste bezoek is geweest.

Komen al tien jaar op deze camping.

Eef en Bep,
    8-7-2018

Mooie camping en bungalowpark. Na een tip van onze zoon zijn we er al zo'n tien jaar geweest. Eerst met tent, toen met vouwwagen en de laatste jaren in een bungalow. De camping heeft een mooi zwembad en ook vele andere leuke dingen. Ook is er een mooi terras voor een drankje en 's-avonds altijd een goed 3-gangen menu tegen een redelijke prijs.

fantastisch

Jannis,
    28-6-2018

Prima Camping, vriendelijk personeel. Er zijn veel motorrijders daar maar ze zijn allemaal erg aardig en respectvol.

La Puebla de Roda scoort een 3,9 uit 10, op basis van 12 reviews