La Puebla de Castro

We hebben een aantal aanbieders voor La Puebla de Castro voor je op een rij gezet:

Reviews over La Puebla de Castro

Prachtige omgeving!

Nathalie
    22-9-2017

Het plaatsje zelf stelt niet veel voor maar de omgeving is prachtig. Geschikt voor diverse bergsporten maar ook gewoon wandelen. De wegen zijn goed maar omdat het richting het natuurgebied (Parque Natural de la Sierra y los Canone) slingerwegen zijn, rijd je langer dan de aangegeven tijd. De bezienswaardigheden staan langs de weg op informatieborden aangegeven. Geen massatoerisme. Meeste info is in het Spaans maar de meeste inwoners spreken ook Engels. Graus ligt dichtbij voor boodschappen of restaurants, een dag winkelen of met de hop-on/hop-of bus bezienswaardigheden bekijken, kan prima in Zaragoza.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

topvakantie op camping lago Barasona

Geelen
    6-9-2017

Mooie goed onderhouden camping.personeel is vriendelijk. Ruime kampeerplaatsen met voldoende beschutting. Sanitair wordt goed schoongemaakt. s'avonds wordt het zelf door de baas en zijn vrouw grondig gecontroleerd. Bij het restaurant kun je lekker eten al is de menukaart wel hetzelfde als in 2013 en 2014. Misschien een keer wat verandering aanbrengen. Je kunt er ook pizza halen deze zijn jammer genoeg niet zelfgemaakt. Camping heeft 2 zwembaden en goed onderhouden.Fijn dat de camping aan het meer ligt die je kunt bereiken door via een tunneltje onder de weg door te lopen. Misschien een idee om hier wat verlichting te maken voor als je s'avonds naar het meer wilt gaan. We hebben een super vakantie gehad daar. En is voor iedereen zeker aan te raden om naar toe te gaan. Het is geweldig daar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping in een schitterende omgeving.

ontspannen camping
    14-8-2017

Ontspannen camping, echt een Spaanse sfeer maar beneden staan vooral Nederlanders. Bovenin de camping veel vaste plekken voor Spanjaarden zodat er een leuke mix ontstaat. Beneden stond een mooi nieuw sanitairgebouw wat goed schoongehouden werd. Van de aangrenzende weg hebben we nauwelijks iets gehoord. Het meer wat aan de camping grenst is aangenaam, de omgeving van de camping is schitterend.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Top !

fred
    27-7-2013

Wij hebben een huis gehuurd in een buitenwijkje bij het meer.

Het stuwmeer is niet echt geschikt voor zwemmen, behalve bij een strandje aan de overkant. Als je van rust houdt, is dit een aanrader. Prima uitvalsbasis, niet als verblijf waar je de hele dag blijft.

Gereisd Anders in juli 2013

mooi dorp maar saai

hennie enn harry voorn
    6-12-2009

het is een mooi dorpje maar er is verder eigenlijk niks, voor boodschappen moet je altijd richting grauss dat is wel jammer even een broodje halen bij de bakker is er niet bij. voor rustzoekers en wandelaars is het een eldorado

Gereisd Met partner in december 2009
La Puebla de Castro scoort een 8,4 uit 10, op basis van 9 reviews