Caspe

Reviews over Caspe

Een tipisch spaans dorp

Muizelaar b
    20-5-2013

In het stadje caspe is alles wat je nodig hebt te vinden. Als het hier niet is dan kan je altijd naar ALcanis voor de overige zaken op een dag met minder weer? Verder hebben wij geen behoefte aan de stad omdat alles op de camping is wat we nodig hebbe.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Typisch kleine stad

De Moor Danny
    12-5-2012

Ideaal voor mensen die graag wandelen in die typische kleine steden waar de tijd is blijven stilstaan. Wel zeer veel vreemdelingen. Dus een tip laat nooit iets onbeheerd achter want het wordt sowiezo gestolen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Caspe scoort een 6,9 uit 10, op basis van 13 reviews