• 1.636
    1.397
    1.820
    1.975

3.646

vakanties Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

Reviews over accommodaties in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

Voorbij, voortaan een ander hotel

Ellen Rotteveel,
    5-12-2018

Wij waren voor de derde keer in hotel Stella Maris, tot nu toe op de 11 de etage, nu echter op de 2 de. Wat een verschil met herrie. Het hotel staat op de boulevard en op deze etage hoor je alles en het is ook daar druk geworden, 's nachts racen de auto's alsof het een circuit is.

Wij gingen naar beneden en vroegen om de 11 de etage, was vol.

Wilden hier in april weer komen en de 11 de etage reserveren, maar Paco zei dat dat niet mogelijk was, dus nu op zoek naar ander hotel. Want Fuengirola is geweldig!

Een top vakantie in een top hotel in een top stad.

Marinus,
    2-12-2018

Het hotel is centraal gelegen. De mooie stad, het prachtige strand en andere leuke plekken kun je eenvoudig lopend bereiken. Er is ruim voldoende vertier in de directe omgeving voor jong en oud. Excursies en stedenbezoek, voor elk wat wils in overvloed. Het hotel heeft goede voorzieningen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben daar lekker gegeten en gedronken. Het openbaar vervoer is prima.

Het staat op onze verlanglijst om daar nog eens weer een zonnige vakantie te vieren. Een echte aanrader. De prijs/kwaliteit verhouding is oké.

Prima hotel

Willeke,
    2-12-2018

Het was een prima hotel, personeel was erg vriendelijk, de kamers waren schoon.

Het eten was lekker en gevarieerd, zowel het ontbijt als diner. Er was een ruime keuze aan vlees,vis, groente, salades, vegetarisch en de toetjes waren ook heerlijk.

Ook bij het ontbijt was er veel keus .

Het lag vlakbij de boulevard en de gezellige haven.

Je kunt vanuit Benalmadena ook goed met het openbaar vervoer alle kanten op.

Fam.Jansen,
    2-12-2018

Een hotel vanaf 18 jr wat wij als zeer prettig hebben ervaren waarvan het eten ook prima is voor iedereen wat wils, prettig personeel, de ligging van deze accomodatie is fantastisch, je loopt door de tuin opent het poortje en ben meteen in de winkelstraat die altijd open is.

Het strand is ook maar 50 mtr van je verwijdert, dit is een echte aanrader voor een mooie prijs.

We gaan in 2019 zeker weer heen in het bruisende Carihuela.

Fantastisch en wij komen volgend jaar weer terug

Ton en Marjo,
    1-12-2018

Voor de 2de keer een appartement gehuurd bij andaluz apartments in Nerja. Het voelt als thuiskomen. Patrick en Monique lossen al uw problemen op, als die er zijn, bij ons deed de tv-ontvanger een beetje vreemd. Maar dit werd gelijk opgelost door Patrick en Monique. Wij verbleven hier de gehele maand November en hebben al weer geboekt voor volgend jaar.