Reviews over accommodaties in Slovenie

Mooi hotel met ruime kamers en goede bedden

JBrander,
    1-12-2018

Mooi hotel met gratis toegang tot het zwembadcomplex. Badkleding aan, badjas en slippers van het hotel en via een ondergrondse doorgang zo het zwembad in! Ruime kamers met goede bedden. Erg schoon. Het personeel van de spa heeft vakkundig een teek bij mijn dochter verwijderd, no problem! Prima en uitgebreid ontbijtbuffet. Het dinerbuffet vonden wij niet zo smakelijk maar er zijn voldoende leuke restaurants in de omgeving waar je goed kunt eten. Vriendelijke bediening in het restaurant en de bar. Regelmatig muziek avond in de lobby of een lokale wijnproeverij. Gelegen in het centrum van Bohinj. Wij hebben kano's gehuurd en gewandeld in de buurt van dit dorpje maar er is veel meer te doen.

Een fantastische camping waar je graag terugkomt.

Ernst Bakkernes,
    16-11-2018

Het was voor ons de 7e keer dat we neersteken op camp Menina. We hebben er van half april tot half juli gestaan. Ieder jaar zeggen we volgend jaar gaan we naar een andere camping, maar het blijft toch Menina. De camping heeft ruime vrije plaatsen. Het hele team onder leiding van de eigenaar Jure doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook beschikt de camping onder leiding van Katja en haar team over een uitstekend restaurant met een uitgebreide kaart.

Thuis

Patsy,
    16-11-2018

Na 15 jaar @ Camp Menina hebben we nog steeds een "thuisgevoel" Bedankt Jure en Katja om onze vakantie elk jaar zo vreugdevol te maken!

Fantastisch, wat een geweldige camping!

Arend en Denise Meuleman,
    16-11-2018

Wat een fijne en gezellige camping is dit!!! Enorm genoten!!! Er is voor jong en oud genoeg te beleven en heel veel activiteiten om aan mee te doen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar van de camping is even vriendelijk en gastvrij als zijn personeel. Voor iedereen maakt hij tijd! Wij hebben enorm genoten op deze camping en is zeker voor herhaling vatbaar, sterker nog we hebben al gereserveerd! We kijken er nu al naar uit!

Geweldige camping met hele vriendelijke mensen!

Fam Nederpelt,
    16-11-2018

Mooie camping, prachtige natuur, aardige mensen (zowel personeel als kampeerders), bij het restaurant op de camping was de keus soms wat beperkt doordat er meer mensen kwamen eten dan waar ze op gerekend hadden maar wat ze dan hebben is lekker en wordt met aandacht klaargemaakt en geserveerd. In de omgeving ook restaurants. Animatie is super leuk, doen veel met de kinderen. Voor de oudere jeugd 8-xx wordt veel gedaan; voetbal, waterspellen, kampvuur. De camping is zeer kindvriendelijk, vanaf een jaar of 3 tot zeker 25 😉 (die gaan dan zelfstandig met de tent, met of zonder ouders). Ook wordt er veel georganiseerd voor volwassenen (en kinderen) wijn en bierproeven, shows, begeleidde excursies.

Ze doen heel hard hun best om het sanitair schoon te houden en dit lukt ook heel goed, maar soms.... is er een smeerkees voor je geweest, maar dat komt overal voor. Sommige toiletgebouwen zijn wat gedateerd vandaar de 8, de hygiëne krijgt een 10!