Sorteren

Reviews over accommodaties in Slovenie

Mooie camping in een prachtige omgeving......

J. Luken
    10-9-2018

Een hele mooie camping waar altijd plek is. Inderdaad is dat ook zo maar je moet goed zoeken naar een grote plek voor je caravan met luifel en bijzet tent voor de kids. Door wat geluk stonden we zonder reservering pal aan het meer. Echt geweldig. Het eten in het restaurant was goed en het sanitair was netjes. We hebben een hele mooie week gehad. De camping is wel prijzig, wij betaalden omgerekend 75 euro per nacht voor 4 personen. Het restaurant hanteert ook westerse prijzen. Een dagje raften via de camping was een schot in de roos bij onze meiden.

Mooi hotel, goede ligging, prachtig zwembad

Ann
    26-8-2018

Wij hadden een kamer met balkon met rivierzicht, die zijn het rustigst en hebben het mooiste uitzicht. Je mag 's avonds wel geen licht op je kamer laten branden als de ramen openstaan, want dan komen er veel insecten op je kamer, nadeel van de rivier. Op de kamer staat de airco ingesteld op 21°, die je zelf kan aanpassen. Bij ons werkte dit wel niet, dus bleef steeds hetzelfde zoemen( niet te luid). Was dus soms te warm. Voor het raam zijn er zonneluiken en die werken wel goed als 's morgens de zon schijnt. Goede verduistering aanwezig. Je hoort niets van de andere kamers. Ruime kamers en ruime badkamer, goede bedden. Uitgebreid ontbijt- en avondbuffet . Koffie kon je nemen uit een machine, maar er stond ook een koffiekan en die koffie was lekkerder. Er stond ook cacao zodat je zelf chocomelk kon maken. Alle dagen vers fruit, vis en vlees, 2 soorten soepen aanwezig.Bij het ontbijt steeds pannenkoeken, mini-croissants met vulling van abrikozenconfituur of choco of geen. Bier is goedkoper in vgl met frisdrank. Vrijdag- en zaterdagavond is het zwembad open tot 23u, anders tot 21u, wel veel niet-hotelgasten in het zwembad. Ruime parking, maar overdag staat die goed vol door de niet-hotelgasten van het zwembad. Er is ook een ondergrondse parking( ik denk betalend). Er zijn niet veel Belgische hotelgasten. Lekker warm water, goede whirlpools in het zwembad, zowel binnen als buiten. Buiten ook heel warm water. Vriendelijk personeel. Ondanks groot hotel, toch een rustige sfeer. Lasko zelf stelt niet veel voor, pizzeria, bakker aanwezig , 2 supermarkten in de buurt. Celje is een leuk stadje in de buurt, Jama Pekel( Duivelsgrot) te Sempeter is ook mooi om te bezoeken. Maribor en de hoofdstad zijn ook mooie stadjes. Hotel is voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar.

Mirjam Nagtegaal
    20-8-2018

Prima accommodatie en faciliteiten. Niets op aan te merken.

Zwembaden top, je gaat wel wat terug in de tijd

Erik van Leeuwen
    13-8-2017

Wij zaten in hotel terme Catez. Een 3 sterren hotel waar je wel weer een aantal jaren terug in de tijd gaat. Vooral de eetzaal is erg troosteloos. wij hebben gevraagd of wij in het nabij gelegen hotel Toplice konden eten (4 sterren) Dit kon en wij hebben hier prima en gevarieerd gegeten. De zwembaden zijn top en kan niet beter ook hierover je niet elke dag met je handdoekje te sprinten voor een plek. Voor 3 euro huur je een bedje. Het buitenbad mag je 1x verlaten maar dat is voor ons geen probleem geweest omdat je meestal wel wat langer bij het zwembad zit. Slovenië heeft tov een aantal andere landen een heleboel voordelen;

Niet toeristisch, goedkoop, goede rustige snelwegen

Groen, mooi landschap

Genoeg bezienswaardigheden

Op Terme Catez laten de medewerkers wel zien dat ze er weinig zin in hebben. Voor degenen die naar een hotel willen gaan zou ik Toplice aanbevelen. Het is hier zeker de moeite waard (wel met kinderen)zeker voor wat je betaalt

zeer zeer goede accomodatie

Jacob R. Ladenius
    6-8-2017

Heel mooie en ruime appartementen met prima voorzieningen.

Gastvrouw en in het bijzonder de gastheer helpen je in alles.

Geven uitstekende informaties over de aantrekkelijkheden van Slovenie en de manier om er te komen. Maken je altijd attent op bijzonder gebeurtenissen in zowel Radovljica als de wijde omtrek. Kom hier heel graag weer.