Sorteren

Reviews over accommodaties in Singapore

Geweldig

Ria
    5-5-2017
    Het is een duur hotel, maar als je het geld hebt moet je hier gewoon een nachtje geslapen hebben. Zoooo luxe, niet normaal en dan het zwembad op de 57ste etage in de openlucht, heerlijk om daar te mogen zwemmen. Ik was in Singapore omdat mijn zoon met zijn gezin daar woont en ik zou in Marina Bay Sands nooit geslapen hebben, maar mijn zoon had dit als verrassing voor ons, super lief van hem. We sliepen op de 43ste etage.

Het hotel is niet meer zo aantrekkelijk

Hugo
    26-3-2017

We zitten in de Excelsior-toren, waarin we al eens eerder een kamer hebben gehad, met uitzicht op de brandweerkazerne. Onze kamer heeft een ratjetoe aan meubilair. Er zijn twee 1-persoons bedden en verder hebben we de beschikking over een bureau met Flatscreen KTV, koffer boy, grijs bekleed fauteuil, voetenbankje en een tweezitsbank. De kamer grootte is ca. 22 m2. De badkamer met bad is klein 3 m2 en hier zie je dat er achterstallig onderhoud is. Verder gratis kluis, koffie/thee faciliteit en gratis Wifi. Het meest belachelijke is dat er $ 350 borg wordt gevraagd omdat men de beschikking krijgt over een Smartphone. De vloerbedekking is redelijk schoon en de algehele kamerverlichting is matig.

Ontbijt: matig aanbod en weinig lokaal georiënteerd eten op het ontbijtbuffet.

Ons oordeel: We zouden een ander hotel moeten boeken wanneer we weer eens een stop-over in Singapore maken.

Singapore scoort een 8,6 uit 10, op basis van 150 reviews