• Type accommodatie

• Waardering

247 accommodaties in

Singapore

Reviews over accommodaties in Singapore

Het hotel is niet meer zo aantrekkelijk

Hugo, 26-3-2017

We zitten in de Excelsior-toren, waarin we al eens eerder een kamer hebben gehad, met uitzicht op de brandweerkazerne. Onze kamer heeft een ratjetoe aan meubilair. Er zijn twee 1-persoons bedden en verder hebben we de beschikking over een bureau met Flatscreen KTV, koffer boy, grijs bekleed fauteuil, voetenbankje en een tweezitsbank. De kamer grootte is ca. 22 m2. De badkamer met bad is klein 3 m2 en hier zie je dat er achterstallig onderhoud is. Verder gratis kluis, koffie/thee faciliteit en gratis Wifi. Het meest belachelijke is dat er $ 350 borg wordt gevraagd omdat men de beschikking krijgt over een Smartphone. De vloerbedekking is redelijk schoon en de algehele kamerverlichting is matig.

Ontbijt: matig aanbod en weinig lokaal georiënteerd eten op het ontbijtbuffet.

Ons oordeel: We zouden een ander hotel moeten boeken wanneer we weer eens een stop-over in Singapore maken.

Erg mooi hotel

marcel_vdbrink, 19-5-2016

Als je op de airport zelf moet zijn dan is dit de ideale plek. Je loopt zo vanaf de terminal het hotel binnen.

Om naar de stad te gaan kun je de MRT (metro) nemen of een taxi (30 SGD).

Grote kamers, mooie badkamer en prima bed..

Wel prijzig.

Singapore scoort een 8,6 uit 10, op basis van 149 reviews