Sorteren

vakanties Seychellen

Reviews over accommodaties in Seychellen

Prachtig resort op prima locatie!

Berend Botje
    30-1-2016

Voor 3 nachten 1600 euro. Niet echt goedkoop dus! Maar wel een goede service! Zelfs een toilet bezoek is een fijne ervaring met geuren van etherische olies. Heerlijke ligbedden bij zowel het strand en het zwembad. Ook de fruitcocktails zijn niet goedkoop. Ongeveer 50 euro voor 5 stuks! La dique is het mooiste eiland van de Seychellen. Beste strand is Petit Anse, Anse Coco en Grand Anse. Anse patate ligt op 10 minuten ook erg mooi!

Anse Georgette is het mooitste strand van Praslin!

Berend Botje
    30-1-2016

Houd je platinum credit card maar in de hand! Een kamer voor ons gezin per nacht met privé zwembad kost je 2000,00 euro per nacht. Drankje aan de bar voor 5 personen tussen 60 en 70 euro. Ook het beauty en wellness centre met stevige prijzen. Als je minder geld kwijt wilt kun je ook buiten Lemuria Resort goedkopere hotels vinden. Bij de receptie kun je één dag van te voren door de receptie een reservering maken voor het strand "Anse Georgette" Per dag laten ze 18 personen toe die toegang hebben tot het "openbare strand" van Anse Georgette die niet in het Lemuria overnachten. Daar kan je veel geld mee besparen. Ook kunnen deze gasten gratis gebruik maken van de shuttle service naar het mooiste strand van Praslin! Het hotel beschikt over een prachtig natuurlijk zwembad. Anse Lazio viel ons tegen na ook de zeer positieve recenties op internet. Zie foto's

Seychellen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 84 reviews