Sorteren

Reviews over accommodaties in Seychellen

Paradijselijk genieten

Roland
    27-10-2016

Een heel groot resort wat zo uitgestrekt is waardoor het nergens druk wordt. Hop on golfkarretjes brengen je gemakkelijk van noord naar zuid (1,5km). Paradijselijk mooie omgeving, extreem fijn zand op de stranden - het is bijna of je door maizana loopt. Daardoor is de zee wel een beetje troebel en heb je met snorkelen en duiken niet super goed zicht. Service gericht personeel doet er alles aan om je het naar je zin te maken, zoals nadat ik 1x zei dat ik jackfruit bijzonder vond ze 3 avonden achter elkaar vroegen of we nog wat wilden. Geef vooral snel het kamermeisje een kleine tip en ze doet extra haar best.

Prima restaurants. De indruk wordt gewekt dat Cyann op Michelinster niveau zit maar dat redden ze helaas niet helemaal.

Jammer dat er geen familiekamers zijn. Enkel privévilla's maar die zijn pas echt stevig aan de prijs.

De zwembaden zijn allemaal vrij ondiep.

Veel activiteiten inbegrepen.