Sorteren

vakanties Seychellen

Reviews over accommodaties in Seychellen

Zeer goed resort voor die prijs

Lucien Davids
    4-10-2018

Een prima resort. Deluxerooms zijn schoon en ruim. Zitje buiten met 2 stoelen en tafeltje. Bedden zijn vrij hard maat toch goed geslapen. Personeel is vriendelijk en je kan speciale nummers bellen als je iets nodig hebt. Het personeel van de lobby en het restaurant (bij het strand) zou wat accurater kunnen zijn soms maar is een detail. Eten is zeer goed bij het restaurant. Prachtige ligging bij het strand. Cote Dór is iets mooier dan Anse Volbert ook omdat er minder zeewier ligt. Je zit wel vlakbij Anse Lazio waar je met de bus of taxi heen kan. Een supermooi strand, niet druk en goed snorkelen.

Goed hotel

inge segers
    16-9-2018

Een mooi, rustig hotel. Niet heel groot en een prima start om de andere eilanden te ontdekken in de omgeving; Het eten is goed al is het jammer dat het niet elke dag buffet is zodat je kan kiezen wat je graag eet.De kamers zijn ruim, rustig maar iets te donker ingericht. De ligging is ideaal, je kan wandelen tot aan het dorp en ook het strand is goed af te wandelen.

redelijk, kan beter voor de prijs

inge segers
    16-9-2018

Een mooi hotel al vond ik het persoonlijk iets te stug en te koud aanvoelen. Ontvangst kon veel beter. Lang moeten wachten op iemand die ons verder hielp en nog langer op onze bagage. Voor de prijs zijn de kamers maar gemiddeld. Het eten is er fantastisch. We hadden half pension en een ruime keuze. Beter dan niet in het aanpalend restaurant gaan eten want daar betaal je u blauw. Het eiland is super mooi en heeft iets heel unieks. Maakt veel indruk door weinig verkeer en veel fietsers. Je moet overal voor betalen, met sevice bij wat het heel degoutant maakt en weinig sympathiek overkomt Zwembad is eerder gevaarlijk voor kinderen t Was zeker niet slecht maar 1 keer is voldoende

Super !

Karin
    3-8-2018

Ruime kamers..allemaal met uitzucht op zee. Fijne bedden, elke dag flessen water, koelkast, grote fijne badkamer, koffie/thee. Een heel goed ontbijt met live cooking en een infinity pool. Wij hebben een prachtvakantie gehad ! Fijn personeel ook 😊

Bounty

Karin
    9-4-2018

Heel fijn hotel met ruime kamer en balkon, grote badkamer met stortdouche, goede bedden, een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met life cooking. Gelegen aan een mooi strand. Fijn zwembad en heel goed personeel.

Het enige minpuntje vwb de omgeving... 's avonds kun je niet weg zonder huurauto. Wandelen kan niet want er is geen voetpad en op de weglopen is heel gevaarlijk.

Mahé heeft veel mooie stranden, geen hoogbouw en het is er nog rustig!

Schitterend als je op honeymoon bent ;-)