• 1.366
      1.302

2.039

vakanties Schotland

Reviews over accommodaties in Schotland

Fabtastische vakantie kom hier zeker terug.

martin wildschut,
    16-11-2018

Super Hotel met een prima service, eten fantastisch, prima ligging, vlak bij het centrum.

Mooie camping ,prachtig uitzicht.

Marja,
    29-10-2018

De stacaravan was zeer netjes,als je iets mist of er is iets stuk wordt het gelijk gemaakt.

Alleen de paden naar de caravan toen is een en al gat en kuilen daar mogen ze wel iets aan doen. Geen pretje om met de auto doorheen te rijden.

fantastisch

Erik,
    27-9-2018

prachtige ligging en mooie omgeving om te wandelen.

denk wel aan verloop voor stekkers, zijn ook op de ferry te koop.

Prima hotel.

Kim C,
    23-9-2018

Fijn hotel, centraal gelegen in Schotland. Mooie uitvalsbasis om enkele dagtochten te maken. Onze kamer had een zeer ruime badkamer met douche en bad. Beschikt over een eigen restaurant, wat prettig is, omdat die er in het plaatsje Aberfeldy niet veel zijn. Ontbijt is prima. Schots ontbijt in buffetvorm, dus je kunt zelf kiezen wat je wilt. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Prachtige plek om tot rust te komen.

Heidi,
    5-9-2018

Een prachtig gelegen camping met uitzicht op Loch Eil. Rustig gelegen. Elke dag komt The Jacobite Steamtrain langs. Beter bekend als Hogwarts Express uit de Harry Potter-films. Onze caravan was wel aan een renovatie toe. De matrassen van de kinderen waren slecht, de veren waren zeer goed voelbaar.