Sorteren

vakanties Schotland

Reviews over accommodaties in Schotland

Jolanda
    9-5-2018
    Super locatie. Nabij station, old town, alles op loopafstand. Hotel niets op aan te merken. Ontbijtbuffet voldoende. Nog nooit zulke lekkere bedden meegemaakt in een hotel. Echt een aanrader.

Ontspannen verblijf

l
    7-5-2018

Vriendelijke bediening en eigenaar. Het ontbijt is goed verzorgd en er is zelfs ham of kaas. Ik had het geluk een privé portie scrambled eggs te krijgen; echt eieren en heel smakelijk. Het diner wordt gecombineerd met en in een zusterhotel, op 3 minuten lopen, niks op aan te merken!

Het hotel zelf is wat hokkerig en hier en daar zorgen doeken voor (af) scheiding maar het maakt het stoffering, armoedig en niet fris. Jammer! De kamer zelf was groot en voldeed prima. Ook al is een TV met een dikke kont toch wel wat gedateerd.

We gaan zeker terug!

Fam. van den Berg
    14-4-2018
    Mooie omgeving, alleen vonden we het moeilijk om een gevarieerde gezonde maaltijd op tafel te krijgen.

Trekkerscamping

Jessica
    11-8-2017

Trekkerscamping als je op doorreis bent door Noord-schotland.

Ruime plaatsen met een schitterende ligging. Uitzicht over de kliffen en de zee is werkelijk adembenemend. Smoo-Cave is hier 5 minuten rijden vandaan. Wandelen kun je ook prima in deze omgeving.

Spar is op loopafstand van de receptie en er is ook een lokale bar.

Douches zijn ronduit smerig, wij hebben hier even overgeslagen...

Toiletten worden 1x per dag schoongemaakt en zijn niet altijd even schoon.

Schotland scoort een 7,7 uit 10, op basis van 829 reviews