• 1.302

Reviews over accommodaties in Schotland

Geweldig

Cees van der Lans
    13-9-2018

Geweldige ligging als je van rust en stilte houd. De eigenaars ontvangen je als ben je de koning. De kamers zijn prachtig ingericht al is het wel gehorig. Maar dat hoort bij oude schotse hotels. Eten is werkelijk fantatastisch maar aan de prijzige kant. Wij vertrokken met tegenzin.

Oud, sfeervol en vooral heel erg Schots!

Henk Kiel
    1-9-2018

Oud, maar zeer sfeervol hotel met stuk voor stuk zeer behulpzame mensen. De een wat onhandiger als de ander, maar altijd met goede bedoelingen. Ontbijt geweldig, alleen op de zondag was er waarschijnlijk wat onervaren personeel, want we werden constant vergeten, maar dat valt in het niet bij alle andere dagen, waarbij de service op en top was en het eten is werkelijk geweldig. Ok, kamers niet de schoonste, douches mogen wel opgeknapt worden en de bedden wel iets langer. maar jongens, we zijn op vakantie en dan is er altijd wel wat, maar je moet wel een ontzettende zeurdoos zijn als dit soort problemen je verblijf bepaalt. Geen enkele klacht kan op tegen de geweldige Schotse sfeer die het hotel en de mensen uitstralen. Bovendien werden we op de avond van aankomst getrakteerd op een uurlang optreden van de plaatselijke doedelzakvereniging. Dan moet je nog beginnen aan de prachtige rondreis door de Highlands. wat wil je nog meer?

fantastisch

geels
    3-6-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen.Centraal gelegen om vanuit Schotland te ontdekken. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behuplvaardig.

Goed uitgangspunt voor bezoek Edinburgh

Ben Terlinden
    30-9-2017

Je wordt naar je plek begeleid, het zijn ruime plekken met naar keus een harde ondergrond. De bus naar Edinburgh vertrekt 5 minuten lopen van de camping. Is een verzorgde camping met een "warden" en een receptie waar de hoogst noodzakelijk dingen kunt kopen. Je kunt vooraf witte bolletjes bestellen, geen restaurant. Het strand, rotsachtig, ligt 10 minuten lopen van de camping. Het is feitelijk de monding van de rivier de Forth die in de Noordzee uitmondt. Winkels/restaurants in Prestonpans en Musselburgh.