• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Schotland

Great

C.M.C. de Putter
    4-8-2018

Keurig net hotel, zonder lift. Heerlijk eten!!

Aardig hotel, lekker eten...

Y. Wijbrands
    21-6-2018

Aardig hotel, mooie ligging, bijzondere mix van Schotse en Aziatische curiosa. Zeer vriendelijke medewerkers, kamers ruim en schoon. Bedden matig: op een heel smal 2-persoonsbed n heel zwaar en warm dekbed...Badkamer in orde en schoon hoewel douchegordijn niet fris rook. Restaurant drukbezet, eten zeer betaalbaar èn lekker! Ontbijt was redelijk en voldoende.

Prima plek voor overnachting camper

Hans
    9-5-2018

In mei vakantie met camper door Schotland getrokken en aantal nachten doorgebracht op Park Lochy. Zeer vriendelijke receptie. Ruim 20 staanplaatsen voor campers. Jammer genoeg geen afvoer voor grijs water waar je met camper boven kunt rijden. Tank met emmers te legen. Klein speeltuintje. Wasgelegenheid en toiletgebouw dik in orde. Zeker een leuke plek om bijvoorbeeld met bus centrum van Fort William te bezoeken ( Jacobite HP steamtrain )

Goed uitgangspunt voor bezoek Edinburgh

Ben Terlinden
    30-9-2017

Je wordt naar je plek begeleid, het zijn ruime plekken met naar keus een harde ondergrond. De bus naar Edinburgh vertrekt 5 minuten lopen van de camping. Is een verzorgde camping met een "warden" en een receptie waar de hoogst noodzakelijk dingen kunt kopen. Je kunt vooraf witte bolletjes bestellen, geen restaurant. Het strand, rotsachtig, ligt 10 minuten lopen van de camping. Het is feitelijk de monding van de rivier de Forth die in de Noordzee uitmondt. Winkels/restaurants in Prestonpans en Musselburgh.