2.035

vakanties Schotland

Reviews over accommodaties in Schotland

Eenvoudig hotel dichtbij het centrum

Mark en Aranka, 7-1-2018
    Het hotel is netjes en eenvoudig. Ligt aan de rand van Calton Hill en loopafstand van centrum. In een rustig straatje. Wij lagen in het soutterain. Wij hadden een kleiner bed dan onze zoons, maar alles netjes en ook een gerenoveerde badkamer. Strijkplank en bout aanwezig, tevens een leuke mand met waterkoker en koffie thee en choclademelk en flesjes water en chips en koekjes en chocolaatjes, wat elke dag werd bijgevuld!(zou wel in de prijs berekend zijn) maar je hoeft achteraf niet extra te betalen. Wij hadden het hotel zonder ontbijt, wat eenvoudig was. De mensen die er werkten waren vriendelijk. Er was een kleine loungeruimte waar je kon zitten, met een lekker open haardje.

Erg goed

Mitchell, 26-10-2017

Gastvrij verblijf, rustig goed ontbijt,lekker eten bij de naast gelegen pub the Clahan Inn

Goede uitvalsbasis voor de Loch Lomaond en the Trossachs

Mooie lodge en park met veel voorzieningen

Fam de Klein, 24-8-2017

Vakantiepark op 10 minuten van Dundee. Wij hadden een executive lodge geboekt, dit was een zeer grote, prettig ingerichte lodge met sauna en hot tub, maar ook met een wasmachine, meerdere tv’s en een dvd-speler. Ligging t.o.v. de andere lodges was goed, veel privacy. Parkeerkplaats bij de lodge. Minpuntje was dat er om de logde heen weinig speelruimte was voor de kinderen en dat lekker buiten zitten bij de lodge ook niet ging doordat er een groot hek om het buitengedeelte stond vanwege de hot tub, wat helaas het zicht belemmerde. Het huisje was redelijk schoon, buiten lag veel troep tussen het groen en veel kuilen in de wegen op het park.

Bij de receptie veel faciliteiten; bar en restaurant, zwembad (heerlijk rustig en zeer ruime openingstijden), speeltuin. Verder een golfbaan en een ruimte voor extra te boeken activiteiten.

Binnen 30/45 autominuten veel te beleven in de regio.

Trekkerscamping

Jessica, 11-8-2017

Trekkerscamping als je op doorreis bent door Noord-schotland.

Ruime plaatsen met een schitterende ligging. Uitzicht over de kliffen en de zee is werkelijk adembenemend. Smoo-Cave is hier 5 minuten rijden vandaan. Wandelen kun je ook prima in deze omgeving.

Spar is op loopafstand van de receptie en er is ook een lokale bar.

Douches zijn ronduit smerig, wij hebben hier even overgeslagen...

Toiletten worden 1x per dag schoongemaakt en zijn niet altijd even schoon.

Schotland scoort een 7,7 uit 10, op basis van 817 reviews