Reviews over Vila Nune

Geweldig paradijs!

Nanda,
    26-10-2018

Normaal zijn de fotos en recensies vooraf altijd mooier als de plek zelf. Nou.....hier niet!!! Alles is waar wat erover te lezen is. Het is echt geweldig.

Veel ruimte, super mooie tuin en tenten, lekker eten, leuke activiteiten voor de kids, rust en privacy wanneer je het zelf wil en lieve gastheer en gastvrouw.

Fan-tas-tisch!

Familie Veer,
    26-10-2018

Van vrienden veel goede verhalen gehoord voorafgaand aan ons verblijf, maar woorden schieten te kort voor deze belevenis. Ja, een belevenis is het zeker! Het begint al bij aankomst, waar de fantastische gastvrouw Elisa je verwelkomt met een warme groet en met trots haar domein laat zien. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant gerund door de gastheer Max, wat tevens staat voor MAXimaal genot! De tenten zijn voorzien van alle luxe en privacy, zo kun je genieten met de andere gasten bij het gezamenlijke (heerlijk verwarmd) zwembad maar je ook even terugtrekken je eigen terras met fenomenaal uitzicht. Ik kan niet anders zeggen dan Wow! Echt een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

We komen zeker nog eens terug!

Irma Kooistra,
    6-9-2018

Een geweldige vakantie in Casa Fontelheira!

Een top-glamping vlak boven Porto in een adembenemende omgeving, waar veel te doen is. Max en Elise hebben het super voor elkaar. Het terrein is erg goed onderhouden, de tenten zijn groot, schoon en luxe, je hebt veel privacy, het zwembad is prachtig en Max kan heerlijk koken.

1 minpuntje los van de casa: de honden in de omgeving zijn erg luidruchtig. Oordopjes voor ' s nachts zijn geen overbodige luxe.

Héérlijk actief, ontspannen en gezellig!

Lisette van de Ligt,
    2-9-2018

Super-accommodatie in het prachtige Noorden van Portugal. Het enige nadeel wat ik kan bedenken zijn de zwerfhonden die je 's nachts hoort janken. Verder alles top!

Super.

Johan en Anita.,
    2-9-2018

Eric en Jose bedankt voor de leuke en mooie tijd bij jullie op de camping. Wat een verademing tegenover Quinta Valbom. Jullie weten wat het is om een goede gastheer/vrouw te zijn.

Staanplaats was erg mooi en rustig. Het was fijn om bij jullie te verblijven.

Hartelijk dank.

Johan en Anita.