Sorteren

Reviews over Vila Nune

Klein dorpje

Peter
    12-12-2017

Vila Nune ligt vlakbij de snelweg A7, een goede uitvalsbasis om alle prachtige bezienswaardigheden te bezoeken.

Een verblijf bij Casa Fontelheira in t kleine en rustige dorpje Vila Nune is ideaal.

Vlakbij Arco de Baulhe met kleine winkeltjes en locale supermarkten.

Karin en Rob
    26-7-2017

Nog even een aanvulling Jose en Erik zijn heerlijk mensen en vooral niet te vergeten hun zoons die ook altijd, als ze er zijn een handje helpen.

Jose haar kookkunsten blijven geweldig en Erik zijn Gamba's blijven een traktatie!!

10 dagen daar mogen verblijven in één van de geweldige vila's die ze daar hebben. Dit keer waren we er maar 10 dagen voorheen 3 weken dus het was te kort. De volgende keer als we daar weer heen gaan worden het zeker weer 3 weken Alleen al om de gastvrijheid, vriendelijkheid en de warmte die weer hebben mogen meemaken. Tot gauw weer lieve Jose en Erik

Rustgevend en nog authentiek

Ria Pennings
    7-1-2017

In Vila nune staat de tijd stil. Wij waren op quinta dos Moinhos en dat was top

Klein nostalgisch dorpje

Marc
    29-5-2016

Vila Nune ligt aan een prachtige wandel/fietspad van ongeveer 35 km lang.

In Vila Nune zelf weinig te beleven maar langs het fietspad prachtige musea, natuur en leuke nostalgische dorpjes met vriendelijke bevolking.

Vila Nune is een prima uitvalsbasis

Marie Therese Janssens
    26-12-2015

Vila Nune is een prima uitvalsbasis om bijvoorbeeld Porto of het schitterende dal van de Douro te bezoeken. In de omgeving zijn er wandelmogelijkheden!

Vila Nune scoort een 7,7 uit 10, op basis van 27 reviews