Povoa de Varzim

Reviews over Povoa de Varzim

Relax hotel

Ann,
    1-12-2017

Modern hotel, fijne kamers en mooie badkamer.

Elke dag schoon beddengoed, heerlijk!

Erg groot ontbijtbuffet.

Prachtig uitzicht op zee vanuit elke kamer.

Zwembad spa binnen, zwembad buiten en direct toegang tot het strand, je kan zo vanuit je kamer erheen wandelen.

Gereisd met partner in november 2017

Erg goed!

Bob,
    11-10-2015

Wij zijn verschillende keren in dit hotel gelogeerd, dit valt altijd zeer goed mee!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Zeer prettig en comfortabel

E. Slot,
    9-8-2015

Na een leuke 2 weken vakantie op camping, zochten we iets vlak bij Porto om 2 nachten te verblijven ivm vroege terug vlucht. We vonden dit hotel, met een familie kamer.

Erg mooie en schone kamers. Gelegen op ongeveer 15 minuten lopen van het heerlijke strand (met zand ipv rotsen!). Heerlijke bedden, goede donkere gordijnen. Airo die werkt, nette service, incl. airport service (EUR 30, geen half uur rijden). Familie heeft heerlijk in bad kunnen liggen die dagen. Ontbijt was prima.

Er is gratis wifi aanwezig. In de buurt zijn genoeg leuke en lekkere restaurants te vinden. De plaats is een snel ontwikkelende badplaats, met opmerkelijk goed verzorgde huizen en tuinen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

congreshotel

Maarten,
    31-10-2014

Goed gelegen nabij Porto en aan de kust. Ook Braga en Guimaraes zijn goed bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

goed

rudy,
    17-10-2014

het eten was lekker , de kamers zijn ruim ,groot hotel wel wat afgelegen voor uitstappen , anders zeer goed hotel

Gereisd met partner in september 2014
Povoa de Varzim scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews