Reviews over Maia

Prima hotel vlak bij de luchthaven

J.,
    4-1-2018

Ruime kamers, prima douche. Uitermate geschikt voor een verblijf na je aankomst op de luchthaven of als je smorgens vroeg terug vliegt naar Nederland.

Met de metro snel in de binnenstad van Porto.

Prima hotel voor enkele overnachting

Chris,
    16-12-2016

Hebben hier een nacht geslapen . Ruime kamers, geen overdreven uitgebreid maar op zich goed ontbijtbuffet. Jammer dat ze geen gratis shuttle naar het vliegveld hebben. Is te regelen tegen kleine vergoeding bij de receptie. Badkamers ruim. Je hebt weinig last van vliegveld. Wel een mooi dakterras en ruime parking.

Heel gezellige B&B

Elisa,
    7-3-2012

Heel gezellige B&B met heel leuk ontvangst en vriendelijke gastvrouw. Afgeschermd van de drukte van Porto en doenbaar met de metro om een citytripje Porto te doen.

Maia scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews