Reviews over Lamego

Kleinschalig en heel goed onderhouden

Nicole,
    1-7-2017

Zeer warme ontvangst door personeel. Wij hebben eigenaren niet gezien maar personeel is zeer attent en lief. De eigenaren wonen niet ter plaatse maar er blijft wel steeds iemand van het personeel inslapen. Kleine kamer met weinig bergruimte. Voor langer verblijf is dit misschien een minpuntje. Zeer proper en rustig zwembad met alle voorzieningen. Avondeten op de Quinta is zeer lekker en niet duur. Voor 25 euro (lekkere wijn à volonté en porto en koffie inbegrepen) heel goed en uitgebreid gegeten. Het ontbijt was ook goed. Alleen de koffie viel tegen. Volgens mij was er chicorei bijgevoegd??? Maar dat is wellicht persoonlijk. Ook geen eitjes bij het ontbijt. Ontbijt wordt geserveerd aan 1 lange tafel. 's Avonds kan je rustig alleen dineren met je gezelschap.

Voor uitstappen in de omgeving (Lamego en Dourovallei) kaartje en nodige uitleg gekregen van het personeel. Een aanrader als je in de buurt bent.

Schitterend en uniek uitzicht

Rebecca,
    13-10-2014

Cottage op de berg met geweldig uitzicht over het dal. Veel privacy en alle comfort aanwezig. Cottage zeer geschikt voor 2 personen. Voor kinderen is er in de omgeving niet zo veel te doen, natuurlijk wel het privé zwembad. Goede plek voor uitstapjes, wandelingen, maar ook rust en onthaasten. Het is er oorverdovend stil.... Eigenaar/Gastheer op 200 m staat klaar voor alle vragen en hulp.

Quinta Vila Hostilina ligt schitterend

Maurits ,
    1-5-2014

Deze quinta, vila Hostilina ligt op een prachtige plek, bovenop een heuvel. Een fantastisch uitzicht dus, vanuit je kamer en/of vanuit de tuin en de terrassen. Deze grote, oude 19e eeuwse villa heeft comfortabele, ruime gastenkamers. Het ontbijt is royaal. De service is goed. En de voorzieningen zijn uitgebreid. Liefhebbers van sauna, fitness, tennis, zwemmen of gewoon luieren kunnen zich hier uitleven. Twee waarschuwingen: wie met de auto komt moet een stukje door een smalle steeg (spiegels inklappen!) en hou de poezen en katten op afstand.

Geweldige ontvangst

**,
    10-3-2014

Super leuke quita, door familie gerunt. Je kan er gezellig aan het zwembad hangen, lekker avondeten in het hotel (25 euro voor een 4 gangenmenu)super lekker ontbijt. Kamer echt nog uit 'oma's tijd' ingericht maar stoort iet voor 1 nacht. In een oase van rust, wij komen hier terug!

Schitterend romantisch wijnlandgoed

hensing,
    30-7-2013

Wat een feest om te mogen logeren op dit prachtige landgoed, stijlvol maar niet stijf ingericht met antiek en curiosa. Je voelt je hier direct op je gemak en welkom. Men doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Met de eigenares Maria en receptioniste Christina heb je direct een heel warm contact.

Vanaf het huis heb je een prachtig uitzicht. De kamers zijn enorm groot en voorzien van alle gemakken.

Het landgoed ligt ideaal om de Dourovallei (port- en wijnstreek) te bezoeken. Het was voor ons een van de hoogtepunten van Portugal.

Lamego scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews