Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

Aparthotel
Aparthotel Clube Pinhal Da Foz
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Pinhal Da Foz voor je op een rij gezet:

79 reviews over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Genoten van het apartment, de gastvrijheid.

Josien
20-6-2018

Perfecte locatie, gastvrije ontvangst, uitgebreid ontbijt, heerlijk apartment, rustige omgeving maar dichtbij strand met restaurants, niet dat we daar gegeten hebben want onze gastvrouw Evalien is een sublieme kokkin dus heerlijk gegeten in club pinhal da foz. 😀 Enige nadeel is dat we niet meer naar huis willen.

Wauw...gewoon doen!

Ingrid
20-6-2018

Echt fantastisch. Erg vriendelijk personeel en eigenaren! Evelien is een sterrenkok waar menig restaurant jaloers op kan zijn. Ontbijt erg goed, volop keuze en veels te veel. Daarnaast is de gastvrijheid subliem. Hygiene is erg goed, en er is niets te klagen, behalve als je weer naar huis moet ☹...Echt een aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

Wilmar en Annette Dijkstra
20-5-2018

We zijn voor de vierde keer in Portugal, maar dit is de mooiste streek die wij gezien hebben. We zijn er 8 dagen geweest, maar hebben gewoonweg tijd te kort om alles te kunnen zien. Het complex is prima, heel kleinschalig en bijna persoonlijke bediening. Iedereen is even vriendelijk, van de receptie, schoonmaak alsmede de eigenaren. Ze maken de mooiste uitstapjes met je of voorzien je van goed advies inzake de bezienswaardigheden. De eigenaresse staat in de keuken en wat je de avond er voor bestelt krijg je de volgende dag, super vers, op je bord. Waanzinnig goed. Ook hebben ze heerlijke tapas. Kortom een aanrader voor iedereen die van een leuke vakantie wil genieten. De kamers zijn misschien wat oubollig, maar dat heeft wel wat. Het is in ieder geval superschoon en dat is het belangrijkste. Ontbijt is prima, maar geen enkele variatie.

fantastisch

silvia en els
25-4-2018

Niks op aan te merken.Heel vriendelijke eigenaars.Het appartement vonden we heel gezellig ingericht.We kregen bijna alle dagen propere handdoeken en het bed werd netjes opgedekt.De omgeving is supermooi vooral ad riviermonding.Het stadje esposende is ook wel de moeite waard.Men zus en ik hebben echt van deze vakantie genoten en we raden aan om naar club pinhal da foz te gaan.Evaline nog eens bedankt voor het lekkere eten.

Heel gezellig

mariette
26-10-2017

Heerlijk gegeten en fantastische gastvrouw en gastheer. Appartementen gedateerd, wel met lekker terrasje voor de deur.

Echte aanrader!

Manon Geurtjens
11-10-2017

Een echte aanrader! Zeer gastvrij ontvangst, mooi en schoon appartement. Rustige omgeving met veel privacy bij het appartement. Alle voorzienigheden in de buurt. Op het terrein zelf een zeer knus restaurantje waar de eigenaresse heerlijke gerechten klaarmaakte met verse producten voor weinig geld. Echt genoten! Eigenaar Jose weet alles van de omgeving en heeft ons met prachtige tours het Noorden van Portugal leren kennen. Aardige, vriendelijke mensen. Wij komen zeker terug!

Fijne stek!

Sylvia
23-8-2017

Veel privacy bij de accommodatie. Beneden een eigen terras en op de bovenverdieping ook nog eens een groot balkon! Je kunt dus altijd in de zon of schaduw zitten. Er heerst een fijne sfeer bij de accommodatie. Eveline kookt erg lekker en heeft haar restaurant leuk op orde qua sfeer en mogelijkheden. Mijn zoon heeft ernstige voedselallergieën en Eveline heeft speciaal voor hem als dessert een taart gemaakt, topservice! Vanuit Esposende veel mogelijkheden om omliggende plaatsen te bezoeken en José neemt alle tijd om je tips en uitleg te geven. Ook kun je bij hem leuke excursies boeken. Wij vinden de plek een echte aanrader en Esposende zelf heeft ook voldoende te bieden! Wij komen er nog eens terug!

Een prima plek

renate
16-8-2017

Het zijn ruime appartementen met genoeg extra's zoals voldoende keukengerei. Mooier als wat de reisgidsen laten zien. 6 dagen schoonmaak van vriendelijk personeel. Lekker terras. Prima zwembad met genoeg ligbedden. Wij hadden geen huurauto maar transfer geregeld via de eigenaar zelf. Hij doet ook excursies die ook een aanrader zijn. Evelien (zij is Nederlands) kookt een heerlijke maaltijd voor je en dat voor schappelijke prijzen. Ze zijn allemaal erg behulpzaam als je vragen hebt.

Op de accommodatie niks op aan te merken. Misschien dat het ingebouwd staat tussen wat hoogbouw dus iets minder vrij gevoel maar niet hinderlijk.

Als je een strand liefhebber bent, neem een windscherm mee want die heb je wel nodig. Kan heel hard waaien maar ook wel dagen wind stil. Vaak hoge golven waar niet altijd in gezwommen kan worden. Maar het kan per dag wisselen.

In centrum ook nog leuke restaurantjes waar je kan eten voor betaalbare prijzen.

Super complex!

Fam. Krijnen
6-8-2017

Zeer gastvrij en gemoedelijk appartementen complex. Het appartement is van alle gemakken voorzien, en kun je genieten van je eigen tuintje. De schoonmaak is super goed. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is hooguit 15 meter lopen en wordt dagelijks schoongemaakt. Evaline en José bezorgen je een heerlijke vakantie. Evaline maakt de lekkerste kipspiesen, rechtstreeks van de bbq. Maar ook de dorade (vis) en steak zijn vers en heerlijk. Esposende is een prima basis om de omgeving te ontdekken. Dagje naar Porto mag je dan ook niet missen. Een dagje met José op pad is een aanrader, hij kent de mooiste plekjes.

Een ontspannen vakantie met cultuur.

Wij willen graag een keer terug naar Clube Pinhal Da Foz!

Fijn appartementencomplex in mooie streek

jeanette
2-8-2017

Gezellig kleinschalig appartementencomplex in verzorgde tuin in het badplaatsje Esposende. Ruime wat oudere appartementen met eigen tuintje en zonneterras. Keuken zijn voorzien van koffiezetter, magnetron, over, kookplaat, koelkast en waterkoker en broodrooster. Dagelijks schoonmaak en altijd voldoende handdoeken. Supervriendelijk personeel. Tennisbaan en zwembad in het complex. Minpuntje: de bedden. Heel dik pluspunt: het restaurantje van eigenares Eveline, erg lekker en vers eten, vlees en vis supermals recht van de bbq. Pinhal da Foz is de perfecte uitvalsbasis voor mooie trips in de omgeving. WIj vonden Ponte de Lima, Guimaraes, Viana de Castello en Bom Jesus de Monte erg mooi. Ook leuk: kayakken op de rivier, kwartiertje rijden vanaf je appartement. Mooie natuur ook. Wie geen auto heeft, kan met eigenaar Jose mooie trips maken in de omgeving. Top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Pinhal Da Foz in Esposende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Clube Pinhal Da Foz scoort een 8.67 uit 10 op basis van 83 reviews.