Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

8.7Fantastisch

Aparthotel Info

• Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Pinhal Da Foz voor je op een rij gezet:

94 reviews over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

• 8Fam. Keulen30-09-2019

Prima

Prima, kleinschalig complex. Vriendelijke mensen waarvoor niets teveel is. Heerlijk gegeten aldaar, enin de omgeving. Appartement was eenvoudig doch prima. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig.

• 10Mevr. Geurtjens29-09-2019

Wij hebben weer een geweldige vakantie gehad in Clube Pinhal da Foz! Zijn hier voor de tweede keer geweest en zeker niet de laatste keer. De ligging, rust, mooie appartementen (kleine huisjes), warm ontvangst, de mooie en interessante tours van Jose (eigenaar) en niet te vergeten het heerlijke eten van Evaline (eigenaresse). Een restaurant in de buurt kan hier niet aan tippen! Als je van kleinschalig, warme vriendelijke mensen en rust houd en lekker vers eten dan moet je hier zeker naartoe komen. Esposende is een leuk plaatsje en het strand, supermarkt, bakker liggen op loopafstand. Zonder auto ook goed te doen.

• 8Marly24-09-2019

Heerlijk!

Prima appartement, heel volledig ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant wat bij appartement ligt ideaal met de kleine; met babyfoon op zak konden we heel fijn en lekker uit eten daar terwijl ons zoontje sliep, ideaal!! Ligging is prima: tussen centrum en strand in. ook vlakbij busstation voor evt uitstapje (wel 30-45 min naar stadje rijden). Zwembad was wel wat koud.

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8F. Zwiggelaar24-07-2019

Fijn en rustig verblijf.

Complex voldeed prima aan omschrijving en foto's. Eigen terras en balkon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eigenaresse en chef Evaline zet je de heerlijkste gerechten voor tegen een meer dan redelijke prijs. Wel huurauto geregeld en zo ondermeer gereden naar aquapark in Fafe(bovenop berg, prachtig uitzicht!).

Met oudere kinderen

• 9Bennie22-07-2019

Fantastisch, een aanrader!

Een uitstekende uitvalsbasis om Noord Portugal te ontdekken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een fijn appartement met een prachtig zwembad voor de deur! Een dagje met José en Evaline op stap is een absolute aanrader.

• 8Fam Hoorn16-07-2019

Heerlijk rustig complex.

Heerlijk rustige accommodatie en goede centraal gelegen uitvalsplaats. Complex voldoet geheel aan de beschrijving en onze verwachtingen. Bakker op loop afstand en supermarkt dichtbij.Door de ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen in het complex hebben we een heerlijke vakantie gehad. Verder kun je voortreffelijk eten in het kleine, gezellige restaurant bij de appartementen, waar de Nederlandse vrouw van de eigenaar de smakelijkste hapjes klaarmaakt. Esposende zelf is geen flitsend dorp, maar er zijn ontwikkelingen waardoor dit in de toekomst zou kunnen wijzigen. Al met al , zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Sefus en Monique van Tilburgh14-07-2019

Fantastisch.

Het is handig om een auto te huren.

• 2018
    9jan huis in t veld18-10-2018

Geweldig en wij gaan volgens jaar zeker terug

De kamer was super.De locatie is super.De service is top.Het is er heel schoon.De winkels zijn op loopafstand.Het strand is zowat voor de deur.

• 9amg van uden22-09-2018

Mooie ervaring

Het was ondanks dat we de meeste dagen mist hebben gehad toch een geweldige vakantie. Appartementen zijn goed verzorgd wel erg gehorig. Eveline en José geweldige gastheer en gastvrouw en ook de dames van de receptie en schoonmaak waren erg vriendelijk. Helaas kon ik dit niet zeggen van de uitbaters buiten het complex , ik weet niet of het kwam omdat het later in het seizoen was maar ze keken net of ze een pot augurken hadden leeg gegeten en zo reageerde ze vaak ook , gelukkig kan Eveline heel goed koken en daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt. We zijn 3 keer met Eveline en José op stap geweest en ook dit was een geweldige ervaring. Al met al hebben we genoten en komen zeker nog een keer terug. Eveline en José bedankt.

• 8Peter Lemmens09-08-2018

Kom zeker terug!

Fantastische keuken in het restaurantje. Prima service en lekker ruime appartementen

10 tips over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

• Mieke Plak, 02-10-2013

Strand Ofir, Natuurpark Geres (Lindoso), Valenca (route langs de kust), Ponta de Barca en Ponta de Lima.

• Anita Winchester, 07-07-2013

Je hebt een auto nodig. In de buurt zijn niet veel restaurantjes op loopafstand. Er is heel veel te bezichtigen met de auto en veel mooie stranden te ontdekken. Bijvoorbeeld strand Apulia, Suave Mar en bijzonder mooie duinwandelingen

• mirjambeulenkamp, 09-09-2012

Huur een auto dan heb je iets meer mogelijkheden. De afstanden zijn te lopen maar met een auto zie je heel veel meer van de omgeving.

0 vragen over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

Aparthotel info