Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

Aparthotel
Aparthotel Clube Pinhal Da Foz
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Pinhal Da Foz voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig en wij gaan volgens jaar zeker terug

jan huis in t veld,
18-10-2018

De kamer was super.De locatie is super.De service is top.Het is er heel schoon.De winkels zijn op loopafstand.Het strand is zowat voor de deur.

Kenmerken

18-10-2018

Mooie ervaring

amg van uden,
22-9-2018

Het was ondanks dat we de meeste dagen mist hebben gehad toch een geweldige vakantie. Appartementen zijn goed verzorgd wel erg gehorig. Eveline en José geweldige gastheer en gastvrouw en ook de dames van de receptie en schoonmaak waren erg vriendelijk. Helaas kon ik dit niet zeggen van de uitbaters buiten het complex , ik weet niet of het kwam omdat het later in het seizoen was maar ze keken net of ze een pot augurken hadden leeg gegeten en zo reageerde ze vaak ook , gelukkig kan Eveline heel goed koken en daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt. We zijn 3 keer met Eveline en José op stap geweest en ook dit was een geweldige ervaring. Al met al hebben we genoten en komen zeker nog een keer terug. Eveline en José bedankt.

Kom zeker terug!

Peter Lemmens,
9-8-2018

Fantastische keuken in het restaurantje. Prima service en lekker ruime appartementen

fantastische vakantie bestemming

Martin en Joke,
23-7-2018

Dit complex is bij uitstek geschikt voor mensen die van kleinschalig toerisme houden, met veel persoonlijke aandacht. Het complex ligt in een mooie tuin met een zwembad. Ieder appartement beschikt over een heerlijk terrasje en een tuintje. De appartementen worden dagelijks, met uitzondering van de zondag, grondig schoongemaakt. Handdoeken en beddengoed worden regelmatig verschoond.

De appartementen zijn doelmatig, zonder franje ingericht (dus verwacht geen overbodige luxe), maar zijn wel voorzien van alles wat noodzakelijk is om van je vakantie te kunnen genieten.

De beheerders van dit complex, José en Evaline, zijn zeer gastvrij en doen beiden veel moeite om het de gasten naar hun zin te maken Je kunt het zo gek niet bedenken of zij hebben er een passend antwoordt op.

Last but not least: Evaline serveert in haar knusse restaurantje, tegen een meer dan redelijke prijs, heerlijk maaltijden.

Genoten van het apartment, de gastvrijheid.

Josien,
20-6-2018

Perfecte locatie, gastvrije ontvangst, uitgebreid ontbijt, heerlijk apartment, rustige omgeving maar dichtbij strand met restaurants, niet dat we daar gegeten hebben want onze gastvrouw Evalien is een sublieme kokkin dus heerlijk gegeten in club pinhal da foz. 😀 Enige nadeel is dat we niet meer naar huis willen.

Wauw...gewoon doen!

Ingrid,
20-6-2018

Echt fantastisch. Erg vriendelijk personeel en eigenaren! Evelien is een sterrenkok waar menig restaurant jaloers op kan zijn. Ontbijt erg goed, volop keuze en veels te veel. Daarnaast is de gastvrijheid subliem. Hygiene is erg goed, en er is niets te klagen, behalve als je weer naar huis moet ☹...Echt een aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

Wilmar en Annette Dijkstra,
20-5-2018

We zijn voor de vierde keer in Portugal, maar dit is de mooiste streek die wij gezien hebben. We zijn er 8 dagen geweest, maar hebben gewoonweg tijd te kort om alles te kunnen zien. Het complex is prima, heel kleinschalig en bijna persoonlijke bediening. Iedereen is even vriendelijk, van de receptie, schoonmaak alsmede de eigenaren. Ze maken de mooiste uitstapjes met je of voorzien je van goed advies inzake de bezienswaardigheden. De eigenaresse staat in de keuken en wat je de avond er voor bestelt krijg je de volgende dag, super vers, op je bord. Waanzinnig goed. Ook hebben ze heerlijke tapas. Kortom een aanrader voor iedereen die van een leuke vakantie wil genieten. De kamers zijn misschien wat oubollig, maar dat heeft wel wat. Het is in ieder geval superschoon en dat is het belangrijkste. Ontbijt is prima, maar geen enkele variatie.

fantastisch

silvia en els,
25-4-2018

Niks op aan te merken.Heel vriendelijke eigenaars.Het appartement vonden we heel gezellig ingericht.We kregen bijna alle dagen propere handdoeken en het bed werd netjes opgedekt.De omgeving is supermooi vooral ad riviermonding.Het stadje esposende is ook wel de moeite waard.Men zus en ik hebben echt van deze vakantie genoten en we raden aan om naar club pinhal da foz te gaan.Evaline nog eens bedankt voor het lekkere eten.

Heel gezellig

mariette,
26-10-2017

Heerlijk gegeten en fantastische gastvrouw en gastheer. Appartementen gedateerd, wel met lekker terrasje voor de deur.

Echte aanrader!

Manon Geurtjens,
11-10-2017

Een echte aanrader! Zeer gastvrij ontvangst, mooi en schoon appartement. Rustige omgeving met veel privacy bij het appartement. Alle voorzienigheden in de buurt. Op het terrein zelf een zeer knus restaurantje waar de eigenaresse heerlijke gerechten klaarmaakte met verse producten voor weinig geld. Echt genoten! Eigenaar Jose weet alles van de omgeving en heeft ons met prachtige tours het Noorden van Portugal leren kennen. Aardige, vriendelijke mensen. Wij komen zeker terug!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Pinhal Da Foz in Esposende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.