Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

Aparthotel
Aparthotel Clube Pinhal Da Foz
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Pinhal Da Foz voor je op een rij gezet:

75 reviews over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz in het Nederlands

Heel gezellig

mariette, 26-10-2017

Heerlijk gegeten en fantastische gastvrouw en gastheer. Appartementen gedateerd, wel met lekker terrasje voor de deur.

Echte aanrader!

Manon Geurtjens, 11-10-2017

Een echte aanrader! Zeer gastvrij ontvangst, mooi en schoon appartement. Rustige omgeving met veel privacy bij het appartement. Alle voorzienigheden in de buurt. Op het terrein zelf een zeer knus restaurantje waar de eigenaresse heerlijke gerechten klaarmaakte met verse producten voor weinig geld. Echt genoten! Eigenaar Jose weet alles van de omgeving en heeft ons met prachtige tours het Noorden van Portugal leren kennen. Aardige, vriendelijke mensen. Wij komen zeker terug!

Fijne stek!

Sylvia, 23-8-2017

Veel privacy bij de accommodatie. Beneden een eigen terras en op de bovenverdieping ook nog eens een groot balkon! Je kunt dus altijd in de zon of schaduw zitten. Er heerst een fijne sfeer bij de accommodatie. Eveline kookt erg lekker en heeft haar restaurant leuk op orde qua sfeer en mogelijkheden. Mijn zoon heeft ernstige voedselallergieën en Eveline heeft speciaal voor hem als dessert een taart gemaakt, topservice! Vanuit Esposende veel mogelijkheden om omliggende plaatsen te bezoeken en José neemt alle tijd om je tips en uitleg te geven. Ook kun je bij hem leuke excursies boeken. Wij vinden de plek een echte aanrader en Esposende zelf heeft ook voldoende te bieden! Wij komen er nog eens terug!

Een prima plek

renate, 16-8-2017

Het zijn ruime appartementen met genoeg extra's zoals voldoende keukengerei. Mooier als wat de reisgidsen laten zien. 6 dagen schoonmaak van vriendelijk personeel. Lekker terras. Prima zwembad met genoeg ligbedden. Wij hadden geen huurauto maar transfer geregeld via de eigenaar zelf. Hij doet ook excursies die ook een aanrader zijn. Evelien (zij is Nederlands) kookt een heerlijke maaltijd voor je en dat voor schappelijke prijzen. Ze zijn allemaal erg behulpzaam als je vragen hebt.

Op de accommodatie niks op aan te merken. Misschien dat het ingebouwd staat tussen wat hoogbouw dus iets minder vrij gevoel maar niet hinderlijk.

Als je een strand liefhebber bent, neem een windscherm mee want die heb je wel nodig. Kan heel hard waaien maar ook wel dagen wind stil. Vaak hoge golven waar niet altijd in gezwommen kan worden. Maar het kan per dag wisselen.

In centrum ook nog leuke restaurantjes waar je kan eten voor betaalbare prijzen.

Super complex!

Fam. Krijnen, 6-8-2017

Zeer gastvrij en gemoedelijk appartementen complex. Het appartement is van alle gemakken voorzien, en kun je genieten van je eigen tuintje. De schoonmaak is super goed. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is hooguit 15 meter lopen en wordt dagelijks schoongemaakt. Evaline en José bezorgen je een heerlijke vakantie. Evaline maakt de lekkerste kipspiesen, rechtstreeks van de bbq. Maar ook de dorade (vis) en steak zijn vers en heerlijk. Esposende is een prima basis om de omgeving te ontdekken. Dagje naar Porto mag je dan ook niet missen. Een dagje met José op pad is een aanrader, hij kent de mooiste plekjes.

Een ontspannen vakantie met cultuur.

Wij willen graag een keer terug naar Clube Pinhal Da Foz!

Fijn appartementencomplex in mooie streek

jeanette, 2-8-2017

Gezellig kleinschalig appartementencomplex in verzorgde tuin in het badplaatsje Esposende. Ruime wat oudere appartementen met eigen tuintje en zonneterras. Keuken zijn voorzien van koffiezetter, magnetron, over, kookplaat, koelkast en waterkoker en broodrooster. Dagelijks schoonmaak en altijd voldoende handdoeken. Supervriendelijk personeel. Tennisbaan en zwembad in het complex. Minpuntje: de bedden. Heel dik pluspunt: het restaurantje van eigenares Eveline, erg lekker en vers eten, vlees en vis supermals recht van de bbq. Pinhal da Foz is de perfecte uitvalsbasis voor mooie trips in de omgeving. WIj vonden Ponte de Lima, Guimaraes, Viana de Castello en Bom Jesus de Monte erg mooi. Ook leuk: kayakken op de rivier, kwartiertje rijden vanaf je appartement. Mooie natuur ook. Wie geen auto heeft, kan met eigenaar Jose mooie trips maken in de omgeving. Top!

Heerlijke plek

Louise van Hamont, 24-6-2017

Kleinschalige goede accommodatie. Erg vriendelijke mensen/personeel en een geweldig restaurant met een kleine kaart. Maar het eten is super

Esposende een leuke stad, nog niet zo toeristisch, met mooie boulevard/promenade langs de monding van de rivier in de oceaan.!

Mooie appartementen met trap naar slaapkamer. Terras ligt aan een mooie tuin met zwembad. Klein restaurant serveert uitstekende tapas en maaltijden tegen redelijke prijs. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.Om de omgeving te verkennen is een huurauto aan te raden.

Ruime appartementen, een aanrader

Willeke, 2-6-2017

Ondanks perioden met wat minder weer hebben wij het enorm naar ons zin gehad. Het complex ademt rust uit en het is stil. De misthoorn waar eerder over geschreven is hebben we een paar keer gehoord, maar om nou te zeggen door merg en been gaand geluid... hm. De appartementen zijn ruim en schoon, schoonmaak 6 dagen p.w. Geen gedoe over schone handdoeken. Na de regen lagen er wat blaadjes in het zwembad, het werd wel regelmatig schoongemaakt. Vraag bij tripjes in de omgeving advies aan José (eigenaar) in de receptie liggen verschillende (gratis) kaarten. Als je geen auto hebt (gehuurd), verzorgt José ook excursies en eventuele transfer naar de luchthaven (een heel stuk goedkoper dan de touroperator). We hebben bijna iedere dag heerlijk gegeten in het restaurant. Tapas kan altijd en je verzoeken voor andere gerechten van de kaart kun je 's ochtends aan de receptie doorgeven. Evelien (de eigenares) kan bijzonder lekker koken. Al het personeel is vriendelijk en servicegericht. Kortom een fijne vakantie gehad.

Heerlijk rustige plek

Paul en Ada, 12-10-2016

Fijn kleinschalig appartementencomplex met vriendelijk en behulpzaam personeel. De appartementen (gezellige huisjes met slaapkamer boven) hebben allemaal uitzicht op de tuin en het royale zwembad. Dit was m.n. door de vallende bladeren niet altijd even schoon ofschoon er met grote regelmaat aan werd gewerkt. Evelien (Ned sprekend) kan lekker koken. Het restaurantje is gezellig en niet duur.

De vriendelijke housekeepsters maakten (behalve op zondag) fijn schoon en iedere 2 dagen kregen we schone handdoeken.

De omgeving is prachtig. Mooie steden met veel kathedralen. Braga, Barcelos (met de grootste markt van Portugal op donderdag) zijn aanraders, Wat ook mooi is om te bezoeken is het paleis van Mateus rose.

Porto is een geweldige stad. Vergeet niet een rondvaartje onder de bruggen door te doen. De eigenaar Jose kan je de beste route en bezienswaardigheden vertellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Pinhal Da Foz in Esposende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Clube Pinhal Da Foz scoort een 8.57 uit 10 op basis van 79 reviews.