Géén boekingskosten

PortugalMadeiraSanto da Serra - San Antonio da Serra

8.7FantastischScore uit 19 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

21 Reviews over Quinta Santo Antonio da Serra

• 10Yum28-08-2017

Perfecte uitvalbasis om Madeira te ontdekken!

Appartement is super! Fijne bedden voor goede nachtrust. Prachtige tuin met ligstoelen, waar je heerlijk kan ontbijten. Klein bergdorp, weinig toeristen. Wel even wennen aan rijden in de bergen😁

• 8Rob van Amerongen11-01-2017

Een appartement in een rustige omgeving.

De appartementen hebben een prachtige ligging. Ruim opgezet en er is een mooie tuin rondom de appartementen. De huizen zijn wel vochtig van binnen. Dit lag ook aan het jaargetijde waarop wij er waren. De open haard zorgt voor sfeer en warmte. Het personeel is vriendelijk en zorgde er zelfs voor dat de haard zo nu en dan gevuld was met hout. De verzorging en schoonmaak was in orde. Bij de boeking was een auto inbegrepen. vanaf het vliegveld werden we meegenomen naar de autoverhuur, waarna je zelf je weg kon vervolgen. Je moet niet bang zijn om in de bergen te rijden. De wegen in de bergen zijn soms erg steil. De appartementen liggen op 666m hoogte hierdoor is het iets kouder, dan aan de kust.

• 10Annelies Boers09-07-2013

Prachtige locatie heerlijk rustig

het is een schitterende omgeving met veel natuurschoon. Heerlijk om lekker uit te rusten. Vriendelijke ontvangst met Christine die voortreffelijk engels sprak. Vier keer wisselen van handdoeken. Goed verzorgd en netjes. Zeker een aanrader voor mensen die willen genieten van rust en natuur.

• 8mrjam03-10-2010

wel aardig

ik was met mijn moeder hier. Slechte ontvangst. Er was gewoon niemand. Uiteindelijk maar gebeld met het telefoonuummer op de reispapieren. Een schoonmaakster die geen talen sprak behalve portugees kwam en we gaven onze voucher af. De eigenaar kwam de volgende dag om te vragen of alles in orde was. Het was best wel ok. Het huisje was leuk ondanks dat de douche het niet deed en dat er een nogal vochtige lucht hing in de accomodatie. Alsof het lang niet gebruikt was. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad. Heerlijk rustig en het hotel aan de overkant van de weg is zeer aan te bevelen voor het eten. Goede kwaliteit voor weinig geld. Verder een prachtig eiland. Wij hadden geen super weer maar hebben wel genoten van het natuurschoon. Best wel leuk om naar toe te gaan maar behalve je huisje is er niks. Door de hoge ligging is het vaak koud. Ook begin september 2010. Geen badpak aangehad

• 8Tiarah13-09-2010

Heerlijk relaxen.

Een prachtig landgoed vol bloemen en planten. Een half uurtje van Funchal en een kwartiertje van het vliegveld met bijzonder start en landingsbaan vandaan. Het ligt wat hoger in het binnenland en daardoor scheelde het toch wel een aantal graden in vergelijking met de kust. Het appartement was keurig netjes en gezellig ingericht. Santo da Serra is echt een ontzettend klein dorpje waar verder niet zoveel te beleven is. Houd je van natuur, dan zit je op dit landgoed helemaal naar je zin!

• 9de groot10-06-2010

toppie"

absoluut aan te bevelen 10-15 minuten vanaf het vliegveld nog geen half uur vanaf fungal s'morgen de deur uit 's avonds weer terug

• 9Thea Himpers10-06-2010

Perfecte plek voor een fantastische vakantie.

Keurig en ruim voldoende ingericht. Bankstelletje, eethoek. Twee aparte bedden. Twee maal per week verschonen beddengoed en handdoeken. Werd keurig schoongehouden en twee maal weeks een nieuw bloemstukje. Waterkoker, broodrooster, koffiezetmachine aanwezig. Meer dan voldoende serviesgoed en bestek. Goede koelkast met vriesvak. Overal horren (is noodzakelijk). Badkamer met ligbad. Overdekt terras met zitje en open-haardhout en daarvoor tuin met ligbedden. Open haard in huiskamer (brandde toen we aankwamen) en CV. Huurauto is echt een must, anders kom je nergens. In 15 dagen 1500 km. gereden! Wegen heel smal en hele steil (15% kom je wel tegen). Helaas periode eind mei (Pinksteren) zware bewolking en mist... ook beneden bij het vliegveld en Funchal. Ongeveer 6 dagen met zon. Winkeltje in dorp heeft wel wat maar Supermarkt Camacha (half uur rijden) is stukken beter voorzien. Zuidkant eiland druk en toeristisch (flats). Centrum eiland en Noordkant wilder en mooi. Tuinen aanrader.

• 9freco25-02-2010

aanrader als je van rust houdt

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Leuke appartementen met een open haard gelegen in een schitterende tuin. Appartementen zijn schoon en alles is aanwezig. Helaas hebben wij maar 1 x buiten kunnen zitten omdat het bewolkt en te koud (12 graden) was. Aan de kust was het dan 23 graden en zonnig. Het plaatsje zelf stelt niets voor. Twee restaurantjes waar je redelijk kan eten en een aantal kroegjes.

• 10John Havermans20-05-2009

super topper

Geweldige ligging, vriendelijke mensen, mooie tuin (ingang was even zoeken). Op een steenworp supermarktjes en heerlijke restaurantjes. Wat een rust heerst hier. Door hoge ligging hadden wij (april/mei 2009) veel mist. Dit deed niets af aan de sfeer, want de open haard brandde dag en nacht. Wij vonden het een perfecte ligging hebben om het eiland te verkennen en Levada wandelingen te maken.

• 10John Havermans06-05-2009

schitterend gelegen, wel wat frisjes

appartement is mooi en compleet. Heel vriendelijk ontvangen, hout is echt nodig voor de open haard. in een week hebben wij een berg verstoken, want de temperatuur was wat laag. 7-14 graden. Mogelijk omdat het wat hoger was dan de kust. Het is een mooi rustig dorpje, waar we elke ochtend vers brood haalden. En in de avond even naar het lokale eethuis zijn geweest, waar klasse eten werd geserveerd. Alles op steenworp afstand, dus geen gemier over wie rijdt. Gewoon lopen. Locatie van appartement en het eiland een aanrader. Ook voor jongeren die van sportiviteit houden, want je kan er de meest gewaagde wandelingen maken. Onze zoon mistte internet, wij niet. Heerlijk die rust en schone lucht.

Appartement Quinta Santo Antonio da Serra info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)