Reviews over Santa Cruz

Schitterende reis voor herhaling vatbaar

Myp
    30-9-2018

Hotel was wegens een systeem storing volgeboekt maar daar heben we niets van gemerkt. Met taxi werden we voor twee nachten naar een naast liggende luxe hotel gebracht. Taxi kwam ons weer ophalen.

Bij aankomst werdt ons weer excuses aangeboden en kregen we een gratis bbq dinner die avond.

Aankomst in ons kamer ook een fles wijn met Madeiras koekjes.

Dus al bij al een schitterend hotel met vriendelijke medewerksters.

Voor de bezienswaardigheden in Madeira kan je naast het hotel de bus pakken voor

€ 2,75 naar Funtial.

Heel veel zelf te beleven. Lopen naar de kabelbaan, naar de grote markt. Naar de oude en nieuwe stad.

Twijfel niet om de medewersters in het hotel te vragen naar alles wat je in Madeira wil beleven.

Prima hotel

R.Tijssen
    23-9-2018

Het Santa Cruz Village Hotel is rustig gelegen vlakbij het kleine centrum van Santa Cruz en een bushalte. De kamers zijn netjes en schoon. Het restaurant biedt een prima ontbijt. Wij hebben geen gebruik gemaakt van lunch en diner in het hotel. Het personeel is bijzonder vriendelijke en behulpzaam (vooral ook bij de receptie). Niets is teveel en alles wordt meteen geregeld. Ook voor vragen over uitstapjes e.d. staan ze continu klaar. Echt fantastisch. Enige minpuntje vonden wij dat er na 22.00 uur geen drankje meer te verkrijgen is in een leuk barretje in het hotel.

Heerlijk weer en goede service in hotel

Rja rommers
    14-1-2018

Mooie levada wandelingen te maken bij een aangename temperatuur

Tophotel in interessante omgeving

Paul
    5-10-2017

Hotel ligt op ca. 30 minuten rijden van hoofdstad Funchal. Het dorpje Santo da Serra waar het hotel ligt is eenvoudig en leuk om er doorheen te lopen en in een barretje koffie o.i.d. te nuttigen. Personeel van het Enotel is vriendelijk. Kamer is ruim, netjes en proper. Badkamer ook. Matrassen zijn aan de harde kant, maar liggen prima. Verder is er op tv BVN te zien.

Het ontbijtbuffet is fantastisch; wat een assortiment! Het dinerbuffet ook. Voor elk wat wils.

Zwembad is geheel indoors en toen wij er waren werd er vrijwel geen gebruik van gemaakt.

Jammer dat wifi-bereik alleen beperkt is tot (centrale) openbare ruimtes. In de kamers helaas niet. Voor een dergelijk (4-sterren!) hotel is dit tegenwoordig wel een must.

Ook een waterkoker met koffie/theevoorziening op de kamer ontbreekt. Jammer.

Netjes

Sandra Hutchison
    27-6-2017

Hotel oogt verzorgd, hal heeft een Oosterse inrichting. Kamer eenvoudig, schoon. Prima badkamer met föhn. Prima ontbijt, vrij veel keus, vers fruit, ook Engels ontbijt, cake, kruidkoek, salade, yoghurt ,etc. Rondom hotel enkele winkel en pinautomaat aanwezig, plus een leuk parkje. Kan hier fris zijn, trui of jas is geen overbodige luxe.

Santa Cruz scoort een 7,9 uit 10, op basis van 35 reviews