Hotel The Vine

Hotel The Vine

21 reviews over Hotel The Vine in het Nederlands

Centraal in Funchal goed hotel.

Paul
12-6-2018

Echt een goed hotel. Vriendelijk en servicegericht personeel. Uitgebreid ontbijt.

Wij hadden geen kamer met uitzicht... Dat was het enige minpuntje. Kwestie van (financiele) keuzes.... Maar vanaf het dakterras is er een fantastisch uitzicht over Funchal en de oceaan.

Onder het hotel is een groot winkelcentrum. Dit heeft zijn voors en tegens. Funchal is al met al wel een redelijk drukke stad waar men nog niet zo ver gevorderd is met bv geluidsarme en electrische auto's en bussen.

Prachtige kamers, vriendelijk personeel.

J. Tijssens
3-10-2017

Midden in het centrum. Toplocatie

Super!!

Juliette
22-9-2017

Het Hotel was super. Heel modern ingericht. De kamer was super schoon. Het personeel was heel vriendelijk en beleefd. Het eten was heel goed en divers! Het uitzicht vanaf het dakterras waar ook het zwembad is, is super mooi! Je kijkt vanuit het zwembad uit over de bergen en de mensen beneden. Je komt er heerlijk tot rust! Genoeg winkels en restaurants in de omgeving. Ook de shoppingmall onder het hotel was fijn. Het weer is daar heel goed. De bergen houden de wolken namelijk tegen. kortom een echte aanrader voor mensen die houden van rust( in het hotel)en drukte( beneden rondom het hotel). Het is een echt luxe hotel. Het eten werd bereid door chefkoks met michelin sterren. Dus heel goed en gevarieerd!! Hier ga je heen voor de luxe, rust en comfort. Enige minpunt vind ik het landen op Madeira maar dit deden de piloten ook uitstekend!

Zeer luxe hotel

Geert
9-8-2017

Echt een super mooi hotel met heel vriendelijk personeel. Hotel is gelegen in een mooie omgeving met veel restaurantjes in de buurt. Het zwembad en bubbelbad op het dak van het hotel heeft een fantastisch uitzicht. De bedjes zowel in de kamers als bij het zwembad zijn echt super. Een drankje aan het zwembad is wat aan de hoge kant . €5,50 voor een biertje en €6,- voor een milkshake vind ik wat te gortig. Je zag dan ook dat bij de happy hour ( 50% korting ) het druk was aan de bar . Het is helaas niet toe gestaan om zelf wat drinken/ eten mee te nemen naar het zwembad. Beneden bij de bakker had je een broodje voor €0,60 en een ice tea voor €1,20 ( hotel €4,- ) Maar zeker een heel mooi hotel

Prachtig luxe hotel, een aanrader

Harry
5-8-2017

Gunstig gelegen in het oude centrum van Funchal. Goede bedden en goed ontbijt. Schoon en netjes. Zwembad boven het hotel met mooi uitzicht over de zee en de stad. Betreft een design hotel gelegen boven een overdekt winkelcentrum waarbij design voorop staat, maar niet altijd even praktisch.

Oude reviews (archief)

Super de Luxe Hotel

Gerard D.
25-6-2016

Midden in Centrum van Funchal. Groot shopping Centre bij hotel. Veel bezienswaardigheden. Mooie levada wandelingen.

Wat meer licht

Pierre V
27-4-2016

Er zijn wel heel veel lampen, maar die zijn zo geïnstalleerd dat er bijna altijd te weinig licht is.

De centrale ligging van het hotel is ideaal voor wie van Funchal wil genieten

Super hotel

k vd ende
8-11-2015

Echt een aanrader- prachtig hotel fantastisch eten top!

Schitterend

Aad
8-10-2014

Het hotel ligt midden in het centrum boven het winkelcentrum Dolce Vita. High Tech hotel met een zwembad op het dakterras met een mooi uitzicht over Funchal. Hotel en kamers zijn ingericht naar het eiland zoals kiezelstenen op de vloer, de wasbak en douche als een waterval kortom prachtig. Goed ontbijt waarbij je zelfs espresso en/of cappuccino kunt bestellen.

Heerlijk hotel

Angela
27-4-2014

The Vine is een heerlijk hotel om 8 dagen te verblijven, na deze periode verlangde ik terug naar mijn eigen goed verlichte badkamer. De (bad)kamer is zo donker dat ik me opmaakte bij het raam met m'n eigen kleine spiegeltje. Maar dit is het enige minpuntje, de rest is prima in orde. Het ontbijt is heel uitgebreid, alles wat je wenst ligt er. Het zwembad op dak is ook in orde, lekkere bedjes met badlakens. Over de prijzen op het dakterras weten wij niks, wij namen nml zelf drankjes en eten mee uit de supermarkt onder het hotel!! Dit doet iedereen die daar ligt te zonnen. De sportschool is perfect, hij is groot en schoon. De spa is ook heerlijk, lekker stomen en daarna de jacuzzi in! Kortom, niks te klagen over dit hotel, ze moeten alleen meer lampen aanschaffen.

We hebben een aantal aanbieders voor The Vine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Vine in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Vine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Vine scoort een 9.04 uit 10 op basis van 21 reviews.