Aparthotel The Residence Porto Mare

Aparthotel The Residence Porto Maresterstersterster

8Fantastisch

Portugal, Madeira, Funchal

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Residence Porto Mare voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Residence Porto Mare op Madeira is een luxe hotel waar je kunt genieten aan de mooi aangelegde zwembaden of lekker een hapje eten in een van de restaurants. Je hoeft het hotel eigenlijk niet uit vanwege de goede service. Wie toch een uitstapje wil maken kan het bloemige eiland gaan ontdekken. Het is wel handig om hiervoor een auto te huren.

179 reviews over Aparthotel The Residence Porto Mare

• 2019
    10Kurt Messiaen07-08-2019

Eén van de beste hotels waarin ik ooit verbleef.

Het hotel is prachtig gelegen, met uitzicht op de zee en midden in een fantastisch onderhouden en mooie tuin. De kamers (met een fantastisch kingsize bed :-) ) waren heel ruim en zeer netjes, in de badkamer bevonden zich o.a. Rituals verzorgingsproducten. De maaltijden worden aangeboden in buffetvorm en waren uitgebreid en zeer lekker. Elke dag waren er andere gerechten en je vond er iets naar ieders gading. De zwembaden waren groot en perfect onderhouden. Er was ook een jacuzzi, die niet zoals in veel andere hotels 'overbevolkt' was. Kortom dit was één van de beste hotels waarin ik ooit verbleef.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    5Teleurgesteld03-10-2018

Bejaarden centrum

Zorgen dat duidelijk is dat Porto Mare uit drie delen bestaat; Eden Mar, Porto Mare en Residence, zodat je bij de receptie niet naar een andere wordt doorverwezen. Je komt aan om 10.00 terwijl je kamer om 14.00 pas beschikbaar is. Je krijgt een Family kamer waardoor je een balkon deelt met je buren; je zit dus gewoon open en bloot naast elkaar, zonder muur er tussen. Op het complex loopt iedere dag iemand met een roofvogel te showen; niet van deze tijd. Niet als mensen bij het zwembad zitten, dit schoon gaan maken met een hogedruk reiniger. Niet drie dagen gaan boren om nieuwe tv's op te hangen, en dan gauw een fles wijn achter de deur gooien met een excuus briefje. Zorgen dat de hotel shuttle stopt als er mensen staan te wachten in de stad. Zorgen dat het ontbijt vanaf 0600 is ipv 0730 zodat je kunt eten voor je vertrekt.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Fam. Lange20-10-2017

Een geweldige accommodatie voor onze familie van 13 personen, van 9 tot 80 jaar. Het was een cadeau van onze kinderen en kleinkinderen voor de 80ste verjaardag van mijn man. Iedereen heeft genoten . Kamers waren schoon en ruim .Het ontbijt was voortreffelijk. Het taxi vervoer was uitstekend te regelen zodat wij met 13 personen tegelijk de hoogtepunten konden bekijken. De boot tocht om dolfijnen te zien vonden wij fantastisch. Ik kan niets bedenken wat voor verbetering in aanmerking zou kunnen komen.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Lindsay09-08-2017

2 heerlijke weken gehad

De vakantie in Porto Mare was fantastisch. Mooi complex met vriendelijke personeel een heerlijk eten. Ik ben zelf in verwachting en het eten was heel verzorgd en het zag er allemaal hygiënisch uit. Er loopt geregeld personeel langs de buffetten om e.e.a. te controleren en aan te vullen. Ook de kamers zijn prima alleen zie je aan de badkamer dat het net geen 5 sterren hotel is (4+). Overdag kun je heerlijk relaxen bij het zwembad en in de middag genieten van een heerlijke a-la-carte lunch (niet in de prijs inbegrepen, hotel heeft alleen ontbijt en halfpension). Mocht je alleen voor ontbijt kiezen dan zijn er ook voldoende restaurantjes op loopafstand. Verder is Funchal een leuke plaats waar je goed kunt vertoeven. De openbare bus nr. 1 en 2 rijden om het half uur richting de stad. Ga je echt voor de bloemen dan moet je in mei / juni naar Madeira komen. Nu is veel uitgebloeid.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9M.Brunott22-03-2017

Heerlijk

Schitterend complex. Heerlijke zwembaden. Eten bij diverse restaurantjes op complex. Maar zeker ook erg goede restaurants in de nabije omgeving. Prachtig eiland. Mooie wandelingen.

• 9Desiree31-05-2016

Heerlijk hotel met prima ligging!

Eindelijk een hotel waar niet aan handdoekje leggen wordt gedaan. Op elk moment van de dag voldoende ligbedden. Schitterende tuin. Ontbijt was heel goed. Evenals het personeel. Onze huurauto kon gratis in de parkeergarage van het hotel. Rondom het hotel voldoende restaurantjes. Enige minpuntje was dat er op de kamer geen WIFI ontvangst was.

• 10randy30-05-2016

zeer goed hotel

zeer lekker eten.Heel proper . iedereen Zeer vriendelijk .

• 9Frank Marivoet12-01-2016

Fantastisch.

Ik heb het vooral erg gewaardeerd dat de directie mijn GSM, vergeten in mijn kamer, mij binnen de korte keren weer bezorgd heeft. Grote pluim voor die service.

Alleen gereisd in december 2015

• 10Eric06-09-2015

The Residence maakt deel uit van een prachtig aan elkaar gebouwd geheel van drie hotels, behorend tot dezelfde hotelgroep gelegen in een prachtige botanische tuin van 13.000 m2. Wij hebben genoten van alle mogelijkheden, waaronder 5 zwembaden, 5 restaurants en elke avond op meerdere plaatsen live-muziek. Het complex is rustig gelegen vlak aan zee en het service niveau (eten, kamers, verzorging) is uitstekend. Wij verbaasden ons dat dit hotel als 4-sterren hotel is geclassificeerd; wij vinden het 5-sterren waard ! Om zeker weer terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10franssen emma05-09-2015

fantastisch

voor herhaling vatbaar,kamers hebben alles wat je nodig hebt.zeer netjes ,vriendelijk personeel zeer behulpzaam,prachtig zicht van de kamer nr1504 op het domein.ontbijt zeer uitgebreid en lekker.we lagen in eden mare zelfde domein als porte Mare.zeker een aanrader,bedankt om onze vakantie volmaakt te maken Eden Mare

Gereisd met vrienden in augustus 2015

9 tips over Aparthotel The Residence Porto Mare

• jackievandepol, 02-08-2013

ga eten bij restaurante Petiscos, straat omhoog en 30 meter naar links aan de overkant. Prima gegrilde visjes en leuk terras!

• sebastiaan Bosch, 28-08-2012

huur wel een auto: ga s'ochtends de bergen in, later is er vaak mist. Ribeira Frio met bijbehorende forellenkwekerij, prachtige laurierwouden en een zelfs voor onze buggy's makkelijke levada-wandeling is erg mooi.

• A.J.M. de Vilder, 18-10-2013

De Engelse pub een paar honderd meter verder is een aanrader. Lekker in de tuin borrelen. Schuin daar tegenover, een beetje naar links, is een uitstekend restaurant.

12 vragen over Aparthotel The Residence Porto Mare

• Debby, 12-06-2018

Muggen

Weet iemand of er veel muggen op Madeira zijn OF weet iemand of er horren voor de ramen van het hotel geplaatst zijn ?

fred, 30-07-2018

wij zijn net terug uit funchal en hebben geen last gehad , wel de spullen bij ons. er zijn geen horren aanwezig

• Mireille, 01-01-2017

verwarmd zwembad

is er een verwarmd zwembad aanwezig??

ctheking300361, 30-07-2017

binnenbad is in ieder geval verwarmd. Ik probeer er zelf ook achter te komen of het buitenbad verwarmd is of in ieder geval 1 van de buitenbaden...

• Annekevds, 29-06-2015

keuze 'hotel porto mare of 'residence porto mare'

Welk zijn de verschillen tussen deze twee logementen ? Ik weet wel dat The residence studio's zijn .. Zijn deze rustiger gelegen mss dan hotel ? Is er mogelijkheid om ook daar te onbijten of moet je dan telkens naar Hotel porto mare ? Graag iemand ervaring mee ? bedankt

Aparthotel The Residence Porto Mare info

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Portugees, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats