Aparthotel The Residence Porto Mare

Aparthotel
Aparthotel The Residence Porto Mare
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor The Residence Porto Mare voor je op een rij gezet:

140 reviews over Aparthotel The Residence Porto Mare in het Nederlands

Fam. Lange, 20-10-2017

Een geweldige accommodatie voor onze familie van 13 personen, van 9 tot 80 jaar.

Het was een cadeau van onze kinderen en kleinkinderen voor de 80ste verjaardag van mijn man.

Iedereen heeft genoten . Kamers waren schoon en ruim .Het ontbijt was voortreffelijk.

Het taxi vervoer was uitstekend te regelen zodat wij met 13 personen tegelijk de hoogtepunten konden bekijken. De boot tocht om dolfijnen te zien vonden wij fantastisch.

Ik kan niets bedenken wat voor verbetering in aanmerking zou kunnen komen.

2 heerlijke weken gehad

Lindsay, 9-8-2017

De vakantie in Porto Mare was fantastisch. Mooi complex met vriendelijke personeel een heerlijk eten. Ik ben zelf in verwachting en het eten was heel verzorgd en het zag er allemaal hygiënisch uit. Er loopt geregeld personeel langs de buffetten om e.e.a. te controleren en aan te vullen. Ook de kamers zijn prima alleen zie je aan de badkamer dat het net geen 5 sterren hotel is (4+). Overdag kun je heerlijk relaxen bij het zwembad en in de middag genieten van een heerlijke a-la-carte lunch (niet in de prijs inbegrepen, hotel heeft alleen ontbijt en halfpension). Mocht je alleen voor ontbijt kiezen dan zijn er ook voldoende restaurantjes op loopafstand. Verder is Funchal een leuke plaats waar je goed kunt vertoeven. De openbare bus nr. 1 en 2 rijden om het half uur richting de stad. Ga je echt voor de bloemen dan moet je in mei / juni naar Madeira komen. Nu is veel uitgebloeid.

Heerlijk

M.Brunott, 22-3-2017

Schitterend complex. Heerlijke zwembaden. Eten bij diverse restaurantjes op complex. Maar zeker ook erg goede restaurants in de nabije omgeving. Prachtig eiland. Mooie wandelingen.

Heerlijk hotel met prima ligging!

Desiree, 31-5-2016

Eindelijk een hotel waar niet aan handdoekje leggen wordt gedaan. Op elk moment van de dag voldoende ligbedden. Schitterende tuin. Ontbijt was heel goed. Evenals het personeel. Onze huurauto kon gratis in de parkeergarage van het hotel. Rondom het hotel voldoende restaurantjes. Enige minpuntje was dat er op de kamer geen WIFI ontvangst was.

zeer goed hotel

randy, 30-5-2016

zeer lekker eten.Heel proper . iedereen Zeer vriendelijk .

Fantastisch.

Frank Marivoet, 12-1-2016

Ik heb het vooral erg gewaardeerd dat de directie mijn GSM, vergeten in mijn

kamer, mij binnen de korte keren weer bezorgd heeft. Grote pluim voor die service.

Eric, 6-9-2015

The Residence maakt deel uit van een prachtig aan elkaar gebouwd geheel van drie hotels, behorend tot dezelfde hotelgroep gelegen in een prachtige botanische tuin van 13.000 m2. Wij hebben genoten van alle mogelijkheden, waaronder 5 zwembaden, 5 restaurants en elke avond op meerdere plaatsen live-muziek. Het complex is rustig gelegen vlak aan zee en het service niveau (eten, kamers, verzorging) is uitstekend. Wij verbaasden ons dat dit hotel als 4-sterren hotel is geclassificeerd; wij vinden het 5-sterren waard ! Om zeker weer terug te komen.

fantastisch

franssen emma, 5-9-2015

voor herhaling vatbaar,kamers hebben alles wat je nodig hebt.zeer netjes ,vriendelijk personeel zeer behulpzaam,prachtig zicht van de kamer nr1504 op het domein.ontbijt zeer uitgebreid en lekker.we lagen in eden mare zelfde domein als porte Mare.zeker een aanrader,bedankt om onze vakantie volmaakt te maken Eden Mare

Super vakantie plek !

Marian Pijnenburg, 19-7-2015

Super mooie! vakantie gehad , we hadden een auto gehuurd, zo hebben we veel van het eiland gezien en genoten van de prachtige natuur en de mooie bergen, rond 15.00 uur waren we terug en genoten we nog van het prachtige zwembad en hotel, savonds een heerlijke wandeling en eetgelegenheden genoeg in de buurt, ook hebben we gebruik gemaakt om in het hotel te eten, was ook heerlijk en genoeg variatie, het enige minpuntje wat we ondervonden was dat ik smorgens vroeg weer vele mensen met badhanddoeken naar het zwembad zag dragen om een stoel voor de dag te reserveren, bah ....wat heb ik daar een hekel aan, zegt meer over de mensen die daar zijn, gelukkig was dat ook helemaal niet nodig want als wij smiddags terug kwamen was er altijd plek genoeg. Porto Mare, een echte aanrader , prachtig eiland, en super mooi hotel ! wij hebben daar 8 dagen heerlijk mogen genieten van alle luxe die het hotel te bieden had :)

super hotel

hjm rijken, 8-7-2015

We waren voor het eerst op Madeira het hotel viel ons op door de prachtige tuin en sfeervolle omgeving. Het is een oase van rust en luxe, met zeer vriendelijke personeelsleden. het ontbijt was heerlijk met zitplaatsen zowel binnen als buiten in de tuin bij het zwembad. Een aanrader, wij gaan zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel The Residence Porto Mare in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel The Residence Porto Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel The Residence Porto Mare scoort een 9.19 uit 10 op basis van 177 reviews.