Hotel Raga

102 reviews over Hotel Raga in het Nederlands

Wanneer mag ik weer?

monique langenberg,
12-9-2018

Wat ik wel goed vond? Vriendelijk personeel hulpvaardig. Wat ik niet goed vond? De airco ik kreeg m niet uit.

Een aanrader prijs kwaliteit

Jan VanSegbroeck,
29-7-2017

Gelegen aan het bekende lido op wandel afstand van een mooie wandelstraat niet zo heel ver van Funchal makkelijk te bereiken met bus of taxi stop plaatsen voor het hotel enkele goeie restaurantjes in de buurt voor een lunch of diner niet duur zou ook aanraden van half pension of ontbijt te nemen daar men volop kan genieten van de spec van het eiland (La Paella) 50 m van hotel heel goed. hotel kwa ontbijt goed het avond eten niet bombastisch maar voldoende en goed gevarieerd verwacht niet een reuze buffet maar het is goed en genoeg uitzicht vriendelijkheid netheid en service alles was dik in orde een aanrader ga zeker nog terug !!! Ik hou van het bloemeneiland !!!!! MVG J V S

Geen 4 sterren waard

Astrid Balker
22-7-2016

Hotel Raga is geen 4 sterren waard. Bedden liggen niet fijn. Uit de badkamer kwam een put lucht. Geen douchescherm, maar een douche gordijn. Kleine tv. Ontbijt niet noemenswaardig. Diner geen succes. Eten was niet lekker. Spel ruimte uit het jaar 0. Ligbedden aan vervanging toe. Badmeester niet vriendelijk. De rest van het personeel was wel vriendeijk. Ligging van het hotel is prima.

BeachCheck

Erg goed hotel voor de prijs

Dieuwke
26-6-2016

De kamers waren erg schoon en ruim, personeel zeer vriendelijk en het ontbijt was prima. Het bed was iets minder (zelf hebben we zachte bedden, deze waren aan de harde kant en je voelde de veren hier en daar zitten, maar dat is een subjectief iets). In het geheel gezien was het een erg goed hotel, zeker voor de prijs.

nooit meer

leona
21-9-2015

zeker geen 4 sterren waard. kamers ok, restaurant en eten veel minder tafels werden niet tijdig afgeruimd door gebrek aan personeel en het eten s' avonds trok op niks. Op het terras veel te weinig tafels en stoelen die dan nog altijd volledig werden ingenomen door grote groepen.

Niks van animatie, buiten een kaartzaal met een tv uit de jaren stillekens. Zwemkom ok, de ligzetels zijn wel aan vernieuwing toe. Kamer en badkamer ok.

Mooie ligging en uitvalbasis voor uitstappen n de bus.

Gevaar voor co intoxicatie door rookgassen.

Jurgen gielen
23-6-2015

Links van het hotel bevind zich een onoordeelkundig geplaatste schouw van het naburig hotel. Wanneer de stookketel van dit hotel in werking treed komt er afhankelijk van de windrichting een wolk van kankerverwekkende rookgassen over het zwembad, terras en zelf tot in de inkom van het hotel.

Ik heb de rookgasgeur persoonlijk verschillende keren waar genomen. Ik heb er ook andere gasten over aangesproken, die namen dezelfde geur ook waar maar beseften niet wat het was.

Ik ben met de manager gaan praten en deze bevestigde mij dat er voorheen al klachten waren en dat er ook al metingen uitgevoerd werden. Maar dat deze niet veel opleverden.

De rookgassen komen in golven van drie tot vijf minuten over het zwembad, en dit afhankelijk van de windrichting. Mensen die een verblijf geboekt hebben nemen best zo snel mogelijk contact op met hun reisagent. Ik heb een klacht neergelegd bij touroperator maar die wordt maar binnen 8 weken behandeld

Geen 4 sterren waard !

Christel Thys
7-10-2014

Het receptiepersoneel (allen 60+ers) was uitgeblust en niet vriendelijk ; geen welkom bij aankomst, karig met info, ...

De keuze in de maaltijden was zeer beperkt en het eten werd niet warm opgediend.

Het zwembad en de ligzetels waren verouderd, de handdoeken versleten en de poolbar was ongezellig.

Eén van beide liften in het hotel was al meer dan een week defect toen we arriveerden. Onze kamer was op de hoogste (11de) verdieping, dus de trap nemen was uitgesloten. Gevolg : lange files trotseren aan die ene lift op alle momenten van de dag. Informatie omtrent herstel van de andere lift bleef uit. Frusterend !

De kamer en airco waren OK, de kranen in de badkamer waren aan vernieuwing toe.

Na 2 dagen verhuisd naar een ander 4 sterren hotel : dag en nacht verschil op alle gebied ! En toen kon onze vakantie pas echt beginnen...

budget hotel

proesmans
3-10-2014

uitzicht en ligging top kamer en ontbijt ok de rest 2 sterren zielloos en afgeleefd hotel wij waren er voor 500 euro k+o met zee zicht ok prijs maar echt niet meer waart

Prijs-Kwaliteit opperbest

Chris Van Acoleyen
7-9-2014

Zeer vriendelijk personeel, we hadden een probleem met de airco en dankzij Esther, de mevrouw van de balie, werden we geupgraded naar een ruimere kamer waar alles wel in orde was. Ontbijt goed maar wel eentonig : om de 2 dagen kwam hetzelfde menu terug. Zeer hygienisch. Wel heel veel trappen en steile hellingen ook in de buurt

Zeer goed prijs kwaliteit hotel!

delphine200
6-3-2014

Hotel Raga ligt op wandelafstand van het centrum van Funchal. Ook met de bus is het zeer gemakkelijk en goedkoop om naar het centrum te gaan. Ook is het een ideale uitvalsbasis voor vele wandelingen aangezien de openbare bussen vlak aan het hotel vertrekken en je naar de start van de wandeling brengen. Verder was ook waren ook de maaltijden en de kamers in orde! Een aanrader!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Raga in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Raga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.