FamiliehotelWeer vandaag28°21°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta da Penha de França voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Quinta da Penha de França in het Nederlands

Goed verzorgd, netjes en centraal gelegen.

Isabel
28-7-2019

Het hotel is op redelijke loopafstand van het centrum. Het hotel is opgedeeld in twee gebouwen met ieders een receptie, restaurant en zwembad. Wij zaten aan de zee zijde (Mar). De kamer (junior suite met zee zicht) was ruim en schoon. Er werden twee extra bedden bijgezet voor onze twee jonge kinderen. Vanuit het hotel kun je fietsen huren en is er een duikschool. Ontbijt, lunch en diner was goed. Een avond was er live muziek. Rondom het hotel zijn diverse restaurants gevestigd, maar het centrum is gezelliger om te eten. Bijna naast het hotel staat het Ronaldo museum/hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Wij beleven een geweldige week , komen terug.

Frans Hayen
6-6-2019

Het hotel ligt centraal in de hoodstad Funchal. Het authentiek hotel ligt prachtig in het groen met prachtig bloeiende struiken en planten. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn smaakvol ingericht, schoon en worden goed onderhouden. Jammer is,dat achter dit lieflijke hotel een monster van een giga hotel wordt gebouwd van twaalf etages, terwijl ons hotel uit tussen één en vier lagen bestaat.

Gereisd Met partner in juni 2019

Super!

Margreeth
29-5-2019

Het hotel bestaat uit 2 delen. Wij verbleven in penha da Mar. Ruime en gezellige kamer met goede, brede en lange bedden. Waterkoker en mini koelkastje aanwezig. Ruime badkamer met bad en goede douche. Heerlijk uitzicht op het grote zwembad en op zee. Het andere deel van het hotel, de quinta is een prachtig oud landhuis met mooie tuin. Beide delen zijn d.m.v. een loopbrug met elkaar verbonden. Het ligt redelijk dicht bij hrt centrum van Funchal. Zeker vergeleken met de rest van de grote hotels. Ik zou hier zeker terugkomen!

Gereisd Met partner in mei 2019

D-reizen

Heel goede ligging, rustig hotel. Een aanrader!

Katrien
14-4-2019

Kamer met zeezicht. Mooi gerenoveerd. Heel rustig hotel. Mogelijkheid om ontbijt te nemen op het terras naast de zee. Uitgebreid ontbijt. In een kwartiertje in het centrum van Funchal. Zwembad bij de zee is niet verwarmd.... nog koud in dit seizoen. Vriendelijke badmeester.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chantie
2-4-2019

Prachtige Quinta, gelegen dicht bij zee en het centrum. Genoeg eettentjes en supermarkten in de buurt. Vriendelijk personeel, mooi onderhouden tuin, en heel goed ontbijt buiten in de tuin. 's Avonds kun je er ook eten. Ook dit is erg goed. Om de zee te bereiken moet je wel goed teer been zijn, omdat je daar alleen kunt komen via het andere hotel (Penha de Franca Mar) wat zich aan zee bevindt.

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldige accomodatie op super locatie.

gea
25-3-2019

Een heerlijke vakantie in een hele mooie accomodatie. Ligging is perfect direct aan de zee met schitterend uitzicht en vlakbij het centrum van Funchal. De kamers zijn heel ruim en comfortabel. Het uitzicht is schitterend. Het zwembad is heel fijn en de medewerkers bij het zwembad zeer attent. Genoeg en goede ligstoelen aanwezig. Een heel goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Madeira op z'n mooist

Stefan
5-5-2015

Wij verbleven in het nieuwe gedeelte aan de zee met een fantastisch uitzicht op die zee. Dit gedeelte van het Hotel (met de toevoeging "Mar") heeft een eigen ingang, receptie, restaurant en zwembaden. Een van de zwembaden is ondiep en geschikt voor kinderen. Het zwemwater wordt niet verwarmd en is zoutwater. De kamers zijn voldoende groot en hebben een eigen klimaatregeling. Voldoende kastruimte en het vervangen van handdoeken geschiedt naar behoefte. Het gebruik van een kluis (in de kast op de kamer) is te huren tegen een redelijk bedrag. Het ontbijt is ruim voldoende met veel keuzemogelijkheden. Bij mooi weer kan je buiten ontbijten. Op het terras wordt tussen de middag een lunch naar keuze geserveerd. Het gratis gebruik van WiFi is in de receptie, het restaurant en op het terras goed te doen. Het "oude" hotel dat dmv een loopbrug te bereiken is heeft een uitstekend restaurant met normale prijzen. De 4 sterren van dit hotel zijn terecht.

Gereisd Met vrienden in april 2015

prima ligging en fijn hotel

meneer Vergoossen
28-6-2014

Ligt dicht genoeg bij het centrum van Funchal en bij de haven.

Gereisd Met partner in juni 2014

geweldig super uitzicht

thea
26-12-2013

wij zaten in het voorste gedeelte dus aan de zee,dus een super uitzicht,de kamers worden iedere dag schoongemaakt zelfs met kerst.iedere dag schone handdoeken,aardig personeel. bijna in het centrum van Funchal 5 min. lopen. vlakbij de haven. super mooi eiland

Gereisd Met partner in december 2013

Erg mooi en rustig hotel

Tom
19-9-2013

Wij hebben een top vakantie gehad in Madeira en dit hotel is ons erg goed bevallen. Wij verbleven in totaal 11 dagen in het hotel en we hebben eerlijk gezegd weinig minpunten kunnen ontdekken. De kamer was schoon en ruim genoeg. Wij zaten zelf in het gedeelte aan zee en hadden dan ook een balkon met prachtig uitzicht op de zee.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en aan het zwembad was ruimte genoeg. Ideaal hierbij is dat je zelf geen handdoeken mee hoefde te nemen, deze werden klaargelegd door het personeel van het zwembad. Wij zaten met een arrangement met ontbijt erbij, dit was prima verzorgd.

Qua ligging ligt het hotel op +/- 10 minuten lopen van het centrum af waar je voldoende leuke eettentjes hebt voor weinig geld. Een supermarktje ligt om de hoek op nog geen 3 min lopen. Dit is een groot voordeel aangezien de meeste hotels verder weg van het centrum liggen. Onze mening is dan ook dat dit hotel echt een aanrader is.

Gereisd Met partner in Mon Sep 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 4 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta da Penha de França in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta da Penha de França zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.