Hotel Quinta da Penha de França

Hotel Quinta da Penha de França

8.6Fantastisch

Portugal, Madeira, Funchal

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta da Penha de França voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

29 reviews over Hotel Quinta da Penha de França

• 2019
    8Frans Hayen06-06-2019

Wij beleven een geweldige week , komen terug.

Het hotel ligt centraal in de hoodstad Funchal. Het authentiek hotel ligt prachtig in het groen met prachtig bloeiende struiken en planten. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn smaakvol ingericht, schoon en worden goed onderhouden. Jammer is,dat achter dit lieflijke hotel een monster van een giga hotel wordt gebouwd van twaalf etages, terwijl ons hotel uit tussen één en vier lagen bestaat.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Margreeth29-05-2019

Super!

Het hotel bestaat uit 2 delen. Wij verbleven in penha da Mar. Ruime en gezellige kamer met goede, brede en lange bedden. Waterkoker en mini koelkastje aanwezig. Ruime badkamer met bad en goede douche. Heerlijk uitzicht op het grote zwembad en op zee. Het andere deel van het hotel, de quinta is een prachtig oud landhuis met mooie tuin. Beide delen zijn d.m.v. een loopbrug met elkaar verbonden. Het ligt redelijk dicht bij hrt centrum van Funchal. Zeker vergeleken met de rest van de grote hotels. Ik zou hier zeker terugkomen!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Katrien14-04-2019

Heel goede ligging, rustig hotel. Een aanrader!

Kamer met zeezicht. Mooi gerenoveerd. Heel rustig hotel. Mogelijkheid om ontbijt te nemen op het terras naast de zee. Uitgebreid ontbijt. In een kwartiertje in het centrum van Funchal. Zwembad bij de zee is niet verwarmd.... nog koud in dit seizoen. Vriendelijke badmeester.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Chantie02-04-2019

Prachtige Quinta, gelegen dicht bij zee en het centrum. Genoeg eettentjes en supermarkten in de buurt. Vriendelijk personeel, mooi onderhouden tuin, en heel goed ontbijt buiten in de tuin. 's Avonds kun je er ook eten. Ook dit is erg goed. Om de zee te bereiken moet je wel goed teer been zijn, omdat je daar alleen kunt komen via het andere hotel (Penha de Franca Mar) wat zich aan zee bevindt.

Gereisd met partner in september 2018

• 10gea25-03-2019

Geweldige accomodatie op super locatie.

Een heerlijke vakantie in een hele mooie accomodatie. Ligging is perfect direct aan de zee met schitterend uitzicht en vlakbij het centrum van Funchal. De kamers zijn heel ruim en comfortabel. Het uitzicht is schitterend. Het zwembad is heel fijn en de medewerkers bij het zwembad zeer attent. Genoeg en goede ligstoelen aanwezig. Een heel goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

8Stefan05-05-2015

Madeira op z'n mooist

Wij verbleven in het nieuwe gedeelte aan de zee met een fantastisch uitzicht op die zee. Dit gedeelte van het Hotel (met de toevoeging "Mar") heeft een eigen ingang, receptie, restaurant en zwembaden. Een van de zwembaden is ondiep en geschikt voor kinderen. Het zwemwater wordt niet verwarmd en is zoutwater. De kamers zijn voldoende groot en hebben een eigen klimaatregeling. Voldoende kastruimte en het vervangen van handdoeken geschiedt naar behoefte. Het gebruik van een kluis (in de kast op de kamer) is te huren tegen een redelijk bedrag. Het ontbijt is ruim voldoende met veel keuzemogelijkheden. Bij mooi weer kan je buiten ontbijten. Op het terras wordt tussen de middag een lunch naar keuze geserveerd. Het gratis gebruik van WiFi is in de receptie, het restaurant en op het terras goed te doen. Het "oude" hotel dat dmv een loopbrug te bereiken is heeft een uitstekend restaurant met normale prijzen. De 4 sterren van dit hotel zijn terecht.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9meneer Vergoossen28-06-2014

prima ligging en fijn hotel

Ligt dicht genoeg bij het centrum van Funchal en bij de haven.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9thea26-12-2013

geweldig super uitzicht

wij zaten in het voorste gedeelte dus aan de zee,dus een super uitzicht,de kamers worden iedere dag schoongemaakt zelfs met kerst.iedere dag schone handdoeken,aardig personeel. bijna in het centrum van Funchal 5 min. lopen. vlakbij de haven. super mooi eiland

Gereisd met partner in december 2013

• 10steve en anne-marie19-09-2011

perfect hotel!!

heerlijke vakantie gehad in dit hotel. wij lagen in het nieuwe gedeelte met een prachtig uitzicht! vooral het ontbijt smorgens.heeerlijk buiten met uitzicht over de oceaan .Ontbijt was zeer goed. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. wij hadden alleen onbijt geboekt. Dichtbij het hotel zijn leuke restaurantjes waar je lekker kunt eten. Maar onze keuze ging vooral uit naar het oude gedeelte van funchial. Waar je heerlijk kunt eten in een van de steegjes of aan de haven' Boek vooral GEEN excursies bij je reisaanbieder. Wij hadden een excursie gedaan naar het westelijke gedeelte van madeira.kosten 47 euro p.p Verder op in funchial kon je deze ook boeken voor 23 euro p.p Een goede tip neem een prive chaufeur en hij laat je de mooiste plekjes van madeira zien in je eigen tempo. Madeira is prachtig !!! En van dit hotel krijg je geen spijt!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Paul12-07-2011

Perfecte ligging

Hotel Quinta da Penha de França ligt werkelijk perfect tov het centrum van Funchal. Het hotel ademt precies de rust uit die wij er zochten, waardoor we heerlijk konden relaxen. In de prachtige, bloemrijke tuin hoor je helemaal niets van de stad. Het centrum van Funchal is op 10 min loopafstand en loopt ook nog eens door een prachtig park. Binnen 5 min. wandelen rondom het hotel zijn meerdere goede restaurants te vinden en 2 supermarktjes liggen ook om de hoek. Het baliepersoneel was zeer behulpzaam met het regelen van een huurauto (die werd gebracht!) of een excursie (bijv. dolfijnentocht). Het ontbijt buffet 's ochtends op het terras, met uitzicht op zee, was zo'n verwennerij, dat ik er nu nog naar verlang. Op de avond voor vertrek (de volgende ochtend om 6:00u) kregen we, na de melding dat we het ontbijt zouden missen, een aangepast ontbijt op de kamer aangeboden. Werkelijk perfect, hulde! Kortom: dit hotel is meer dan voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in juni 2011

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 4 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats