Hotel Pestana Promenade Ocean Resort

Hotel Pestana Promenade Ocean Resort

9.2Fenomenaal

Portugal, Madeira, Funchal

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 864p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.2Fenomenaal

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

29 reviews over Hotel Pestana Promenade Ocean Resort

• 9Frans van Limburg01-05-2016

Prachtig hotel aan de nieuwe rustige boulevard

Direct aan zee met mooie wandelpromenade, fijne terrassen en uniek zwembad. Top on zijn soort. Volop goede restaurants in de directe omgeving.

Ricardo Assis, FO, 02-05-2016

Dear Guest,

Thank you for your feedback, for taking out your valuable time posting this survey and for your preference for the Pestana Hotels & Resorts.

Pestana Group and Pestana Promenade always had and continues to have the solo purpose and aim to exceed the expectations of all those who, every day, choose to honor us with their choice.

We want your experience with us to be truly memorable; therefore, we do try very hard to deliver the best service and go beyond what is needed so that our guests can indeed have memorable moments in our company.

We sincerely hope you may return to our beautiful Island and to our hotel, it would be our strong wish to have again the pleasure of your visit, so we can show once more our hospitality and good values of the Pestana Group. On behalf of the all Team, we thank you for your most appreciated contribution.

With our Warmest Regards, Ricardo Assis Unit Supervisor / Pestana Promenade

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Anoniem13-08-2014

Superlocatie!

Hotel is top gelegen! Personeel is behulpzaam en steeds heel vriendelijk. Nette en ruime kamers. Buffet is lekker en verzorgd. Ook veel goede resto's in de buurt. Om nog eens terug naar toe te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Stijn Moeys08-08-2014

Superhotel!

Eerste maal op madeira en in dit hotel zien ze ons zeker nog terug. Mooi,proper,modern hotel met geweldige kamer (junior suite is zeker een aanrader),vriendelijk en behulpzaam personeel. 5 waardals het eten op hetzelfde niveau zou zijn. Ontbijt is goed maar diner niet echt geweldig. Lunch vrij duur (wij hadden half pension). Wij komen zeker terug naar dit geweldig hotel maar dan op basis van logies en ontbijt. Goede restaurants genoeg in de buurt aan zeer democratische prijzen. Zeker restaurant Leenos eens ontdekken. Echt lekker en aan zeer goede prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8daisy28-06-2013

Jammer van het eten

Heel indrukwekkend hotel,prachtige ligging en voldoende plaats aan het zwembad. De kamers zijn prachtig, let wel....vraag een kamer met frontaal zeezicht. Wij kregen eerst een kamer aan de zijkant met een ander hotel voor de neus , we waren niet akkoord en kregen dan kamer met zeezicht ...mits opleg, alhoewel deze met zeezicht niet apart kunnen geboekt worden via de brochure. Raar.... Sommige mensen krijgen dit zomaar andere dienen ervoor te betalen. Het eten was heel eentonig en weinig reuk noch smaak, eerder 3 sterren waard dan 4, het paste precies niet met de rest van het hotel. Jammer.... Want dit is toch belangrijk, gaan niet meer terug naar dit hotel, enkel voor het eten.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Fortes15-11-2012

Fantastische plek

Super mooie Hotel, en mooi ligging aan de Lido Promenade, en super vriendelijk, service.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Carine De Volder11-08-2012

Fantastisch hotel

Modern maar warm ingericht hotel. Ligt aan de zee en niet ver van de hoofdstad Funchal. Die is gemakkelijk te bereiken met de bus die voor het hotel stopt of te voet (wel een 25 minuten wandelen). Heel uitgebreid en lekker klaargemaakt ontbijtbuffet en dinerbuffet (elke dag een ander thema). Fantastisch zwemcomplex met bubbelbad. Leuk dat er 's morgens geen ligbedden moeten worden gereserveerd. Wil hier zeker nog eens terugkomen.

• 9Meulenbergs10-08-2012

Great hotel !

Hotel offers impeccable service; spacious rooms & very recent/clean. Halfboard offers a very nice dinner (buffet but high quality; no fries and hamburgers; winelist starting at 15,-euro) Staff is very helpfull and professional. Located directly on the coastside promenade for nice walks and approx 30' from downtown Funchal.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Mark28-07-2012

Perfect

Dit hotel is echt een aanrader met een perfecte ligging. Het eten is zeer goed en genoeg en wij komen er zeker nog eens terug !

• 9C&J26-07-2012

Top hotel!

Pestana Promenade is een mooi, modern, verzorgd hotel. Het ligt in de hotel buurt Lido. Aan een leuke boulevard met uitzicht over zee. De service is heel goed, vriendelijk en behulpzaam personeel. 'Je parasol wordt gebracht aan het zwembad.' 'geen handdoek-leggers' (en anders wordt er actie tegen ondernomen) Over het algemeen is de sfeer erg rustig in het hotel, er is geen uitgebreid entertainment programma. Ideaal voor rustzoekers. Het ontbijt is top, netjes verzorgd. Het avondeten is ook prima maar niet uitgebreid. In de buurt zijn veel restaurantjes, en een supermarkt. Ook ligt Madeira Forum (winkelcentrum) op loopafstand. Centrum Funchal ligt op ongeveer 1 uur wandelafstand. Hop on Hop off bus stopt voor de deur en is leuk begin om eiland te verkennen. Het hotel heeft 4 sterren maar biedt service van 5 sterren. Wij willen hier zeker nog eens terug! Aanrader!

• 6Frank10-07-2012

Voldoet niet aan de verwachtingen

Het hotel is modern en licht ingericht en wij hadden een mooie, ruime kamer voor een zeer scherpe prijs. Het ontbiijtbuffet was eetbaar maar echt onder de maat voor een dergelijk hotel. Wij hebben bij aankomst het diner buffet genomen maar dat was echt niet goed genoeg. Nadat we erover hadden geklaagd werd de rekening flink verlaagd maar was het nog te duur en nog steeds slecht (wijntje was wel lekker). De service was consistent maar helaas is niet van het niveau dat je zou verwachten in een 4-sterren hotel (of in welk hotel dan ook, eigenlijk). Er zijn echt betere hotels in de buurt voor een vergelijkbare prijs.

Gereisd met partner in mei 2012

• Afstand tot strand10 minuten met de auto, 500 m, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras