Hotel Pestana Grand Ocean Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°16°
Hotel Pestana Grand Ocean Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Grand Ocean Resort voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Pestana Grand Ocean Resort in het Nederlands

Prima hotel

A.S.
29-12-2015

We zijn met kerst een weekje naar dit hotel geweest. We hadden een fijne kamer met zeezicht. Het was een ruime kamer met een goed bed, hele keurige badkamer, kleine tv met oa duitse tv-zenders, een klein koelkastje en een behoorlijk balkon.

In andere beoordelingen lazen we dat de vloerbedekking aan vervanging toe was en die mening delen we.

Wij hadden gekozen voor halfpension en het eten vonden wij uitgebreid en lekker (voldoende keuze; iedere dag een ander thema). Het ontbijt was ook uitgebreid (met bubbels!).

Het binnenzwembad was verwarmd; de grote buitenzwembaden niet en het was te koud om buiten te zwemmen (er stond een stevige wind).

In de lounge stonden computers voor de gasten (gratis gebruik). Wij vonden de (gratis hotel-)pendelbus naar Funchal ook fijn.

Het personeel was héél vriendelijk en beslist niet opdringerig.

Voor kinderen was dit hotel helaas minder geschikt en er waren weinig faciliteiten voor de kinderen (o.a. tafeltennistafel, poolbiljart). De gemiddelde leeftijd van de gasten was 60+.

Wij waren blij dat het hotel aan de rand van Funchal lag; lekker rustig aan de promenade.

Ferry
4-9-2015

Prima hotel, goed verzorgd, fijne zwembaden, goed onderhouden tuinen, uitermate vriendelijk personeel.

Mooi hotel met goede service

H Hegge
3-5-2013

Het hotel ligt net te ver van het centrum om te lopen. Maar er pendelt een bus naar het centrum, dus een echte aanrader. Een groot winkelcentrum Forum en veel restaurantjes liggen in de buurt. Het eten viel wat tegen voor de prijs. Het ontbijt was prima. 3 x daags een happy hour, dus goedkopere drankjes. Het personeel is vriendelijk. 2 x daags wordt je kamer opgeruimd. Het zwembad en ligstoelen : prima. Prachtig uitzicht op de kamer. Je kunt bij de klantenservice veel regelen. Ook wordt er e.e.a. Georganiseerd. We hadden prima weer. Niet koud, maar rond de 25 graden.

The place to be

Ron Edes
24-5-2012

Prachtig hotel, met 2 kleine kinderen hadden wij een dubbele kamer, alles was tip top geregeld. Voor mij de 5 sterren waard, prachtig uitzicht over de tuin en de oceaan. Er waren geen andere hotels in de buurt waar we liever zouden zitten. Personeel was erg aardig en behulpzaam, iedere dag ontbijt op de kamer was geen probleem en omdat de kinderen 's avonds te moe waren kon ook het avondeten naar de kamer worden gebracht. Gratis bus naar het centrum van Funchal, snelle en complete informatievoorziening van de receptie al nemen ze soms wel een beetje veel tijd voor iedereen als er andere mensen staan te wachten. Weer naar Madeira dan zeker weer dit hotel.

Een aanrader als je rust wil...

LandS
15-3-2012

Mooie ligging uitkijkend over zee. Wel wat verder van het Lido dus als je meer actie wil is dit geen aanrader.

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel

C.van Zalinge
30-1-2010

Prachtige kamers met mooi uitzicht op de zee. Elk uur gratis hotelbus van en naar centrum.

Prachtig zeer verzorgd Hotel.

Erik & Ann
9-6-2009

Zeer vriendelijk personeel en verzorgde accomudatie, toch echter één minpunt.

Aangezien het hier gaat over een 5 sterren hotel vindt ik het bezonder jammer dat het buitenzwembad NIET VERWARMD IS.

Heb hieromtrent ook navraag gedaan, het bleek namelijk dat de verwarming niet zwaar genoeg was voor het zwembad te verwarmen.Het binnenzwembad maakte veel goeds.Voor de rest zeker een aanrader.Wij hadden een kamer aan zicht op de bergen, goeie keuze vindt ik aangezien je voor een kamer met zicht op zee beduidend veel meer betaald, voor dit geld kun je veel begeleide uitstappen boeken.Kortom, ooit kom ik nog eens weer.

vijf sterren waard

Buschgens Lisette
4-4-2009

Het personeel was zéér vriendelijk.Ik vond mijn kamer te donker doordat die op het eerste was.Kreeg een kamer op het derde met mooi uitzicht.Het zoutwaterzwembad is heel groot.Zelfs met veel gasten in het hotel heb je de indruk dat alles heel rustig en aangenaam verloopt.

Moest om 7uur s'morgens vertrekken en kreeg een prachtig ontbijt op de kamer:schitterend.Zeer aangename ondergrondse gratis parking.

Geweldig hotel

nel en ed
14-2-2009

Hotel Pestana Grand is in één woord geweldig.

Klantvriendelijkheid en service staat m.i. in dit hotel hoog in het vaandel. Ligging is lopend zeker wel 45 min. naar het centrum van Funchal. Er gaat meerdere malen per dag een shuttle bus heen en terug. We hadden HP geboekt vonden wij een goede keus, elke avond kon je a la carte eten in verschillende restaurants in het hotel. Eten vonden wij ook van top kwaliteit. Kamer erg mooi douche en bad apart ZZ is aan te raden. Uitzicht erg mooi over zee en Funchal. Niet geschikt voor jonge kinderen.

Nel en Ed

2008

Prachtig hotel

Anne en Roger
7-10-2008

Zeer mooi,ruim hotel,ruime kamers-zeezicht boeken is de moeite-en mooie badkamer.We hadden terras met ochtend/middagzon.Kamers zonder zz liggen gans de dag in schaduwRuime keuze voor het ontbijtbuffet,buiten eten mogelijk.Italiaans-enMarokaans specialiteitenrestaurant uitstekend,grill naast het hotel ok,In Atrium-restaurant 2xzeer matig gegeten(oa vegetarische)doch ook enkele malen uitstekend(oa steengrill)Door de zeer late aankomst waren restaurants al gesloten,maar op de kamer stond een maaltijd klaar en we kregen een voucher om te gebruiken als lunch.Door de zeer vroege terugvlucht werd het ontbijt op de kamer gebracht.Ruime zwembaden,voldoende ligstoelen en parasols(geen handdoekleggen)Prijzen dranken zijn zoals in elk 5*hotel(fles huiswijn en water samen18,5Euro wat niet overdreven is)Uitstekende gratis busdienst naar Funchal.Ik zou volgende keer geen HP nemen.Gezellige restaurants in de buurt oa uitstekende pizzeria op einde wandelpromenade(200m nr rechts)Kortom uitstekend hotel

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Grand Ocean Resort in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Grand Ocean Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.