Géén boekingskosten

PortugalMadeiraFunchal

8.6FantastischScore uit 28 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

30 Reviews over Pestana Grand Ocean Resort

• 2Monique02-10-2019

Nooit meer!

Dit is geen 5 hotel, maar 3. Zeer slecht ervaren. Ontbijt was saai, iedere dag hetzelfde en ook niet echt smakelijk. Borden nog nat van vaatwasser, glazen niet echt schoon, kok kan nog geen ei bakken. Avondeten vreselijk! Toch 3x geprobeerd omdat we het niet konden geloven, maar geen woorden voor! Schoonmaak rondom zwembad en zwembad beneden de maat? Kapotte parasols, zelfs parasolvoeten niet in orde. Bedden slaapkamer zeer slecht voor je rug evenals de bedden aan het zwembad. Sauna niet schoon, hout gespleten. En zo kan ik nog even doorgaan.

Klacht is ingediend, dit hotel moet van de 5* af. Is niet correct. 90% Engelsen. Nog een koppel uit Nederland heeft dezelfde ervaring als ons en heeft ter plaatse gesprek gehad met management aldaar. Maar volgens mij kunnen zij ook niet veel. Directie Pestana moet zelf maar eens een week daar vertoeven.

Voor ons nooit meer Pestana!

Santos, Chefe de Recepção, 03-10-2019

Geachte mevrouw Monique,   Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven over onze faciliteiten en diensten. Helaas hebben we niet aan al uw verwachtingen voldaan. Accepteer onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak.

We hebben kennis genomen van alle genoemde kwesties, zodat op korte termijn verbeteringen kunnen worden aangebracht. We hopen dat u ons nog een kans geeft om onze hoge servicestandaarden te demonstreren en uw volgende verblijf aangenamer en onvergetelijker te maken.

Beste wensen, De leiding

• 8Van Vliet14-01-2018

Relaxing and quit

A lot of things to do, beautiful nature. Very friendly people and child oriented.

• 8A.S.29-12-2015

Prima hotel

We zijn met kerst een weekje naar dit hotel geweest. We hadden een fijne kamer met zeezicht. Het was een ruime kamer met een goed bed, hele keurige badkamer, kleine tv met oa duitse tv-zenders, een klein koelkastje en een behoorlijk balkon. In andere beoordelingen lazen we dat de vloerbedekking aan vervanging toe was en die mening delen we. Wij hadden gekozen voor halfpension en het eten vonden wij uitgebreid en lekker (voldoende keuze; iedere dag een ander thema). Het ontbijt was ook uitgebreid (met bubbels!). Het binnenzwembad was verwarmd; de grote buitenzwembaden niet en het was te koud om buiten te zwemmen (er stond een stevige wind). In de lounge stonden computers voor de gasten (gratis gebruik). Wij vonden de (gratis hotel-)pendelbus naar Funchal ook fijn. Het personeel was héél vriendelijk en beslist niet opdringerig. Voor kinderen was dit hotel helaas minder geschikt en er waren weinig faciliteiten voor de kinderen (o.a. tafeltennistafel, poolbiljart). De gemiddelde leeftijd van de gasten was 60+. Wij waren blij dat het hotel aan de rand van Funchal lag; lekker rustig aan de promenade.

• 10Ferry04-09-2015

Prima hotel, goed verzorgd, fijne zwembaden, goed onderhouden tuinen, uitermate vriendelijk personeel.

• 8H Hegge03-05-2013

Mooi hotel met goede service

Het hotel ligt net te ver van het centrum om te lopen. Maar er pendelt een bus naar het centrum, dus een echte aanrader. Een groot winkelcentrum Forum en veel restaurantjes liggen in de buurt. Het eten viel wat tegen voor de prijs. Het ontbijt was prima. 3 x daags een happy hour, dus goedkopere drankjes. Het personeel is vriendelijk. 2 x daags wordt je kamer opgeruimd. Het zwembad en ligstoelen : prima. Prachtig uitzicht op de kamer. Je kunt bij de klantenservice veel regelen. Ook wordt er e.e.a. Georganiseerd. We hadden prima weer. Niet koud, maar rond de 25 graden.

• 9Ron Edes24-05-2012

The place to be

Prachtig hotel, met 2 kleine kinderen hadden wij een dubbele kamer, alles was tip top geregeld. Voor mij de 5 sterren waard, prachtig uitzicht over de tuin en de oceaan. Er waren geen andere hotels in de buurt waar we liever zouden zitten. Personeel was erg aardig en behulpzaam, iedere dag ontbijt op de kamer was geen probleem en omdat de kinderen 's avonds te moe waren kon ook het avondeten naar de kamer worden gebracht. Gratis bus naar het centrum van Funchal, snelle en complete informatievoorziening van de receptie al nemen ze soms wel een beetje veel tijd voor iedereen als er andere mensen staan te wachten. Weer naar Madeira dan zeker weer dit hotel.

• 10salgues23-05-2012

hôtel exceptionnel

très très bel hôtel où l'on accède au luxe à prix modérés, le presonnel y est très accueillant et de surcroit polyglote.

• 8LandS15-03-2012

Een aanrader als je rust wil...

Mooie ligging uitkijkend over zee. Wel wat verder van het Lido dus als je meer actie wil is dit geen aanrader.

• 0steve james09-10-2011

great place poor food

A very nice hotel with excelent friendly staff except in the resteraunt where the staff were surly and the food awful and expensive. The room was good except for noisy air con I was told there was no spare room but when the air con leaked water they found one

• 8HEGE HOLUM KARLSEN01-09-2011

Et fantastisk sted!

Pestana Grand ocean resort i Funchal hadde meget god beliggenhet og standarden var meget bra i likhet med servicen!

Hotel Pestana Grand Ocean Resort info

• BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)