Hotel Pestana Grand Ocean Resort

Hotel Pestana Grand Ocean Resortstersterstersterster

3.1Onvoldoende

Portugal, Madeira, Funchal

3.1Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Grand Ocean Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

30 reviews over Hotel Pestana Grand Ocean Resort

• 2019
    2Monique02-10-2019

Nooit meer!

Dit is geen 5 hotel, maar 3. Zeer slecht ervaren. Ontbijt was saai, iedere dag hetzelfde en ook niet echt smakelijk. Borden nog nat van vaatwasser, glazen niet echt schoon, kok kan nog geen ei bakken. Avondeten vreselijk! Toch 3x geprobeerd omdat we het niet konden geloven, maar geen woorden voor! Schoonmaak rondom zwembad en zwembad beneden de maat? Kapotte parasols, zelfs parasolvoeten niet in orde. Bedden slaapkamer zeer slecht voor je rug evenals de bedden aan het zwembad. Sauna niet schoon, hout gespleten. En zo kan ik nog even doorgaan.

Klacht is ingediend, dit hotel moet van de 5* af. Is niet correct. 90% Engelsen. Nog een koppel uit Nederland heeft dezelfde ervaring als ons en heeft ter plaatse gesprek gehad met management aldaar. Maar volgens mij kunnen zij ook niet veel. Directie Pestana moet zelf maar eens een week daar vertoeven.

Voor ons nooit meer Pestana!

Santos, Chefe de Recepção, 03-10-2019

Geachte mevrouw Monique,   Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven over onze faciliteiten en diensten. Helaas hebben we niet aan al uw verwachtingen voldaan. Accepteer onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak.

We hebben kennis genomen van alle genoemde kwesties, zodat op korte termijn verbeteringen kunnen worden aangebracht. We hopen dat u ons nog een kans geeft om onze hoge servicestandaarden te demonstreren en uw volgende verblijf aangenamer en onvergetelijker te maken.

Beste wensen, De leiding

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8A.S.29-12-2015

Prima hotel

We zijn met kerst een weekje naar dit hotel geweest. We hadden een fijne kamer met zeezicht. Het was een ruime kamer met een goed bed, hele keurige badkamer, kleine tv met oa duitse tv-zenders, een klein koelkastje en een behoorlijk balkon. In andere beoordelingen lazen we dat de vloerbedekking aan vervanging toe was en die mening delen we. Wij hadden gekozen voor halfpension en het eten vonden wij uitgebreid en lekker (voldoende keuze; iedere dag een ander thema). Het ontbijt was ook uitgebreid (met bubbels!). Het binnenzwembad was verwarmd; de grote buitenzwembaden niet en het was te koud om buiten te zwemmen (er stond een stevige wind). In de lounge stonden computers voor de gasten (gratis gebruik). Wij vonden de (gratis hotel-)pendelbus naar Funchal ook fijn. Het personeel was héél vriendelijk en beslist niet opdringerig. Voor kinderen was dit hotel helaas minder geschikt en er waren weinig faciliteiten voor de kinderen (o.a. tafeltennistafel, poolbiljart). De gemiddelde leeftijd van de gasten was 60+. Wij waren blij dat het hotel aan de rand van Funchal lag; lekker rustig aan de promenade.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 10Ferry04-09-2015

Prima hotel, goed verzorgd, fijne zwembaden, goed onderhouden tuinen, uitermate vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8H Hegge03-05-2013

Mooi hotel met goede service

Het hotel ligt net te ver van het centrum om te lopen. Maar er pendelt een bus naar het centrum, dus een echte aanrader. Een groot winkelcentrum Forum en veel restaurantjes liggen in de buurt. Het eten viel wat tegen voor de prijs. Het ontbijt was prima. 3 x daags een happy hour, dus goedkopere drankjes. Het personeel is vriendelijk. 2 x daags wordt je kamer opgeruimd. Het zwembad en ligstoelen : prima. Prachtig uitzicht op de kamer. Je kunt bij de klantenservice veel regelen. Ook wordt er e.e.a. Georganiseerd. We hadden prima weer. Niet koud, maar rond de 25 graden.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Ron Edes24-05-2012

The place to be

Prachtig hotel, met 2 kleine kinderen hadden wij een dubbele kamer, alles was tip top geregeld. Voor mij de 5 sterren waard, prachtig uitzicht over de tuin en de oceaan. Er waren geen andere hotels in de buurt waar we liever zouden zitten. Personeel was erg aardig en behulpzaam, iedere dag ontbijt op de kamer was geen probleem en omdat de kinderen 's avonds te moe waren kon ook het avondeten naar de kamer worden gebracht. Gratis bus naar het centrum van Funchal, snelle en complete informatievoorziening van de receptie al nemen ze soms wel een beetje veel tijd voor iedereen als er andere mensen staan te wachten. Weer naar Madeira dan zeker weer dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8LandS15-03-2012

Een aanrader als je rust wil...

Mooie ligging uitkijkend over zee. Wel wat verder van het Lido dus als je meer actie wil is dit geen aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9C.van Zalinge30-01-2010

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel

Prachtige kamers met mooi uitzicht op de zee. Elk uur gratis hotelbus van en naar centrum.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Erik & Ann09-06-2009

Prachtig zeer verzorgd Hotel.

Zeer vriendelijk personeel en verzorgde accomudatie, toch echter één minpunt. Aangezien het hier gaat over een 5 sterren hotel vindt ik het bezonder jammer dat het buitenzwembad NIET VERWARMD IS. Heb hieromtrent ook navraag gedaan, het bleek namelijk dat de verwarming niet zwaar genoeg was voor het zwembad te verwarmen.Het binnenzwembad maakte veel goeds.Voor de rest zeker een aanrader.Wij hadden een kamer aan zicht op de bergen, goeie keuze vindt ik aangezien je voor een kamer met zicht op zee beduidend veel meer betaald, voor dit geld kun je veel begeleide uitstappen boeken.Kortom, ooit kom ik nog eens weer.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Buschgens Lisette04-04-2009

vijf sterren waard

Het personeel was zéér vriendelijk.Ik vond mijn kamer te donker doordat die op het eerste was.Kreeg een kamer op het derde met mooi uitzicht.Het zoutwaterzwembad is heel groot.Zelfs met veel gasten in het hotel heb je de indruk dat alles heel rustig en aangenaam verloopt. Moest om 7uur s'morgens vertrekken en kreeg een prachtig ontbijt op de kamer:schitterend.Zeer aangename ondergrondse gratis parking.

Gereisd met partner in april 2009

• 10nel en ed14-02-2009

Geweldig hotel

Hotel Pestana Grand is in één woord geweldig. Klantvriendelijkheid en service staat m.i. in dit hotel hoog in het vaandel. Ligging is lopend zeker wel 45 min. naar het centrum van Funchal. Er gaat meerdere malen per dag een shuttle bus heen en terug. We hadden HP geboekt vonden wij een goede keus, elke avond kon je a la carte eten in verschillende restaurants in het hotel. Eten vonden wij ook van top kwaliteit. Kamer erg mooi douche en bad apart ZZ is aan te raden. Uitzicht erg mooi over zee en Funchal. Niet geschikt voor jonge kinderen. Nel en Ed

Gereisd met partner in februari 2009

1 tip over Hotel Pestana Grand Ocean Resort

• Ron Edes, 24-05-2012

Met kleine kinderen kun je beter naar Porto Santo omdat Madeira geen standen heeft en er verder weinig voor kinderen wordt georganiseerd. De speeltuintjes zijn ze snel op uitgekeken.

0 vragen over Hotel Pestana Grand Ocean Resort

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
    • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages