Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort

Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Carlton Madeira Ocean Resort voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort in het Nederlands

Geweldige vakantie

René P
6-3-2018

heel mooi hotel, prachtige ligging. Hotelkamer en voorzieningen zijn ronduit luxe te noemen. Het ontbijt was fantastisch maar voor de lunch en diner is er zowel in Funchal al in de directe omgeving van het hotel meer dan genoeg keuze om voor een leuk bedrag heerlijk te eten. Hotel ligt wel bovenaan een klif dus vanuit Funchal is het een stevige wandeling omhoog terug naar het hotel. Voor 5 € met tuk tuk is ook leuk trouwens. Bij het hotel kun je heerlijk snorkelen, veel mooi gekleurde vissen eten (bijna) uit je hand. Ook een aanrader is een boottochtje om dolfijnen en kleine walvissen te spotten. het is een vreselijk mooi eiland dus vergeet niet deel te nemen aan de excursies!

Hier 13 dagen verbleven op logies/ontbijt basis, het hotel bleek een zeer goede keuze.

Kamers behoorlijk ruim en goed, perfecte bedden, kluisje gratis, goede airco, badkamer goed en ruim, zeezicht en zwembadzicht vanuit onze kamer grandioos. (verdieping 12)

Het ontbijt is bijzonder uitgebreid waarbij je ook buiten kunt zitten. Meer dan voldoende restaurants in de directe omgeving, restaurant Casal da Penha op 2 minuten lopen is een absolute aanrader, waarbij je heerlijk kunt dineren op het dakterras (reserveren om daar te zitten, is aan te raden) Het lijkt ons zonde om half pension te boeken met zoveel restaurants.

De ligging van het hotel is uitstekend, je kunt zo naar het centrum van Funchal lopen of de andere kant op, de hotelwijk, waar ook zeer veel restaurants zijn.

Het hotel heeft 2 buitenzwembaden, voldoende groot en ligbedden reserveren is niet nodig, ook nog een groot binnenbad aanwezig.

Volgende keer zeker weer Pestana Carlton.

Fantastisch hotel op goede ligging

Marieke
27-6-2017

Wij hebben een fantastische tijd in dit hotel gehad. Ruime, schone kamer met hele goede bedden en ruim terras. Badkamer is ruim en goed. Je hoort eigenlijk niets vanuit de andere kamers. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is heel uitgebreid en goed. Ligging is goed met information center en supermarkt op enkele tientallen meters afstand. Aan de overkant zijn enkele goede restaurants, maar daarvoor kan je ook naar het centrum of haven lopen.

Als wij nog een keer naar Madeira gaan, gaan we zeker nog een naar Pestana Carlton Madeira. Een ware topper!

Groot modern Hotel

Fam. ter Horst
30-7-2016

Groot hotel mooie ligging, ruime Balcons. Klant vriendelijke service. Parkeren tegen betaling bij het hotel is mogelijk.

Niet echt 5 sterren waard

Anita vd Heijden
2-6-2016

Het hotel heeft een mooie ligging, met alles op loopafstand, veel restaurantjes in de buurt. Hotel heeft wel minpunten, namelijk erg duur met consumpties, personeel niet allemaal even behulpzaam, douchen in bad met een douchegordijn, dat kan toch niet in een 5 sterren hotel. Douchekop draaide helemaal naar rechts, weinig stralen. Verder wel schoon en netjes.

Keine 5 Sterne...

Schulz
20-5-2016

Dieses Hotel ist keine 5 Sterne wert! Das Zimmer ist ganz ok gewesen, das Zimmermädchen hatte ständig etwas vergessen, Klopapier, alte Handtücher hatte sie mitgenommen, keine neuen bereitgelegt. In dem Restaurant war ständig etwas leer. Schlangen bildeten sich vor den Buffets, waren die Beilagen alle war Fisch und Fleisch vorhanden oder umgekehrt. Qualität absolut mittelmäßig. Ein altes vertrotteltes Kellnersystem. Einer schreibt auf was man möchte, ein anderer wird beauftragt damit, ein dritter kommt dann mit den Tischgetränken, weiß aber nicht wohin damit. Im Poolrestaurant hatte man trotz Winken uns doch schon nach 20 Minuten bemerkt, ignorierte uns dennoch eine weitere Viertelstunde. Sind leider wegen des Wetters einen ganzen Tag später als gebucht im Hotel angekommen. Hatten gehofft, das Zimmer am letzten Tag nur 2 Stunden länger behalten zu können (als Kompensation für eine überzahlte Nacht, ein nicht eingenommenes Frühstück + Abendessen), wurde ohne ins System zu schauen abgelehnt, wegen neuer Gäste. Parkplatz am Hotel sehr klein und sehr teuer. Lage sehr gut!

geweldig hotel

René
17-7-2015

Zeer goed hotel alles top verzorgd, alles op loopafstand

Super!

Nico Bijl
8-6-2015

Heerlijk verblijf gehad in Pestana Carlton Madeira Ocean Resort. Prachtige zeezicht-kamer op de 17e etage gehad, met een fantastisch uitzicht op zee. De goede ligging tov Funchal, directe toegang tot de zee en de 2 grote zwembaden met altijd vrije zonnebedden maken het verblijf tot een fijne ervaring. De service is super, zo konden wij onze kamer tot 's avonds behouden door een late terugvlucht. We komen volgend jaar dan ook zeker terug!

Supermooi hotel!

T. Kelder
16-9-2014

Erg fijn hotel, vriendelijk personeel, praktische ligging. Alles is goed verzorgd en schoon. Wij hadden een Junior Suite met uitzicht op zee, echt aan te raden. Badkamer prachtig groot, 2 wasbakken, vrijstaand ligbad, aparte douche, aparte wc en bidet. Wij hadden logies en ontbijt met veel keuze. We hebben geen diners gehad in het hotel. In de omgeving erg veel keuze uit gezellige restaurants. Bij het zwembad worden wel s'ochtends vroeg handdoeken neergelegd. Als je van een dag "bakken" houdt moet je wel wat vroeger bij het zwembad gaan liggen. Wij zijn hier niet zo van dus hebben alleen in de middagen gezwommen en er was altijd wel een plekje te vinden. Groot voordeel vonden wij ook dat er relatief weinig Nederlanders komen, overgrote deel Engelsen. Gezellige Engelse pubs en restaurants. Madeira zelf is het paradijs, groen en tropisch warm met vriendelijke en mooie mensen. Kortom we hebben een geweldige vakantie gehad en zullen zeker weer terug gaan voor Madeira en dit hotel!

Aanrader

Van der Moolen
3-11-2013

Hotel Pestana Carlton in Funchal voldeed aan al onze verwachtingen.

Kamer, inclusief badkamer, was ruim en schoon. Men komt zelfs tegen 19.00 uur vragen of de bedden nog een keer opgemaakt dienen te worden en/of de handdoeken nogmaals vervangen dienen te worden . Goede bedden met prima (2 p.p.) kussens. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op zwembad, de haven en oceaan. Het ontbijt was bijzonder uitgebreid. Een cadeautje was het feit dat er buiten gegeten kon worden.

De buitenzwembaden zijn gevuld met zout water. Bij het zwembad op zeeniveau lig je dicht bij de branding en mis je het zand tussen de tenen absoluut niet. Het a-la-carte restaurant heeft een beperkte menukaart maar het eten is voortreffelijk.

Het personeel, van deurportier tot manager zeer vriendelijk en service-gericht.

Wij vinden dit hotel een echte aanrader!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort scoort een 8.17 uit 10 op basis van 54 reviews.