Hotel Madeira Regency Cliff

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Madeira Regency Cliff voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Madeira Regency Cliff

• 9Angèle Brouns15-04-2019

Fantastisch!

We hebben een fantastische vakantie gehad. Super hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles was mooi schoon en fijn ontbijt. Heerlijke wandelingen gemaakt....dus wat ons betreft een aanrader!

• 2018
    10K H Blonk05-03-2018

Alles er op en aan.

Alles was naar wens. Leuke plaats om te stappen prachtige natuur.

• 8Frits Hardiek02-03-2018

Voor de rust een aanrader, veel te ontdekken.

Het was kort na de grote brand, deze was nog goed te zien vanuit de stoeltjes lift. Ik had een auto gehuurd, en heb het eiland goed kunnen verkennen. Het hotel was prima, logies en ontbijt was goed. We hebben elke dag buiten het hotel gegeten, daar waren eet gelegenheden in overvloed, tegen schappelijke prijzen. De vlucht was goed, alleen de terugweg erg veel turbulentie, daardoor een flinke omweg, over Spanje.

• 9Maria Rooijakkers27-01-2018

Geweldig

Regency Cliff is een goed gelegen hotel. Veel faciliteiten, binnenzwembad, is fijn als je in de winter gaat. We hadden geluk dat we ook in januari bij het buitenbad konden verblijven. Goéd ontbijt en vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers. We hadden voor 11 dagen auto gehuurd, Madeira is erg mooi om met de auto te gaan bekijken. Goede wegen. Zeker in de winter even op weeronline kijken waar het weer het beste is om rond te gaan rijden.
    Kan echt veel schelen het weer aan Oost of West kant. Funchal en Calheta is vrij stabiel met het weer. Op de monumentalroad zijn veel restaurants die vanuit hotel goed te lopen zijn. Goede restaurants zijn: Rustiek, Come Together en Ilha café, zijn via een website te boeken met korting.

• Oude reviews

9Rocky16-09-2016

Geweldig hotel

Geweldig welkomst ontvangst. Het hotel is mooi gelegen met mooie kamers allen met zeezicht. Het ontbijt is heel goed en is er de mogelijkheid om buiten te eten met zeezicht. Gezellige bar en de gratis shuttlebus naar het centrum is erg handig. Tegenover het hotel is een luxe winkelcentrum en zijn er gezellige restaurantjes op loopafstand van het hotel.

• 8Janja19-07-2015

Mooi hotel met ruime kamers

We zaten op de verdieping van het zwembad. Nu was het rustig, maar als het druk is heb je waarschijnlijk last van de mensen die voor je balkon langs lopen.

• 8M24-12-2013

Mooi net hotel

Het hotel is netjes en verzorgd. Ontbijt is goed. Het zwembad bij het hotel is vrij klein. Onder aan de klif bevindt zich een openbaar zwembad (met mogelijkheid tot het zwemmen in zee), hier moet wel entree voor worden betaald. Strand vind je niet echt op Madeira. Service was prima. Hotel ligt wat ver van het centrum af, het is te lopen (ca half uurtje), maar ook per taxi goed te doen. Schuin tegenover het hotel ligt een winkelcentrum waar goed gewinkeld kan worden. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee, prachtig. Hebben genoten van de zonsondergangen en opgangen, geweldig om te zien.

• 9louky Hombergen-Wijnen17-09-2013

mooi gelegen sfeervol hotel

Vanaf het balcon prachtig uitzicht op oceaan en Funchal. Het hotel is klein en persoonlijk, attent personeel. Inrichting modern, kleurig en sfeervol. Superiorkamer is goed van formaat en heeft 2 bankfauteuils. Het schoonmaken van de kamer gebeurt grondig er ligt vloerbedekking in kamers en gangen. In de kamer hoor je niets van andere gasten. Het hotel is rookvrij,alleen buiten en op de balkons mag gerookt worden, de nicotinelucht (van de buren) is echter wel regelmatig in de kamer en badkamer te ruiken. Er wordt een aanbod gedaan 3 of 4 diners bij te boeken. In combinatie met de vele restaurants vonden wij dit een goede afwisseling. De manager maakt tijdens een cocktailuurtje persoonlijk kennis met de gasten. Shuttlebus naar centrum Funchal 2x in de ochtend heen en 2x 's middags terug. Stadsbus en siteseeingbus (hop on hop off) stoppen vlakbij. Klein zwembad met voldoende ligbedden en poolbar. Het hotel is niet geschikt voor kinderen. Shopping centrum Funchal Forum op loopafstand.

• 9jo23-06-2013

Topper

Wij zijn nu voor de derde keer geweest, en het was weer een feest. Heerlijk rustig Hotel, ongeschikt voor kinderen. Ontbijt is prima, bediening is goed. wij gaan zeker weer terug. Ga eten bij Monumental Grill aan de overkant van het Hotel (Toeristen Menu 9.50 euro) super gewoon!

• 9jacques17-03-2013

geweldig hotel met prachtig uitzicht

Regency cliff is een mooi hotel en de kamers hebben een prachtig uitzicht op de oceaan.het ontbijt is goedverzorgd en zeer smakelijk,.Het personeel verdient een pluim.Het shuttlebusje is een uitkomst voor een uitstapje naar funchal. De trips naar de en oost-en westzijde van het eiland kun je beter boeken bij de plaatselijke aanbieders plm. 20 euro en bij touroperator 47 euro. Een minpunt is de begeleiding van touroperator hostess of beter gezegd een slechte begeleiding.

3 tips over Hotel Madeira Regency Cliff

• louky Hombergen-Wijnen, 17-09-2013

Autohuur is via de receptie prima te regelen voor een redelijke prijs zonder allerlei verborgen extra's. beperkte parkeermogelijkheid bij het hotel maar aan de overkant van de straat is parkeren voor 0.50 per uur mogelijk en van 20.00-08.00 uur gratis. Prachtige dagtochten mogelijk zowel georganiseerd als met eigen vervoer. Zeer afwisselend landschap, oerbossen, levada's, ruige kale lavabergen. Tip: maak minimaal 3 dagtochten: het midden, het westen en oosten van het eiland.

• Lilianne, 05-09-2012

We hebben een fantastische vakantie op Madeira gehad. Fijn klimaat, er is veel te zien, authentieke dorpjes, bergen en zee en mooie levada wandelingen gemaakt.

• Douchy, 09-02-2009

Doe zeker een trip door de levada's, bezoek Santana en maak een afdaling van Monte met de tobogan.Vergeet ook niet de botanische tuinen en de mercado in funchal !!! Succes verzekerd !!!

1 vraag over Hotel Madeira Regency Cliff

• Steffy, 20-12-2016

Uitleg kamertypes

Wat zijn precies de verschillende kamertypes en waar is het zicht op?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk