Hotel Madeira Panoramico

Hotel Madeira Panoramico

8.2Fantastisch

Portugal, Madeira, Funchal

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 442p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

56 reviews over Hotel Madeira Panoramico

• 2018
    8Léon Roessen12-09-2018

geweldig

Net terug van een geweldige week Madeira, htl Panoramico, mooi , schoon, met vriendelijk personeel, gratis shuttle busje naar stad, schone kamers. Ontbijt in buffet, is gewoon goed. In de stad Funchal genoeg restaurants voor ieder wat wils, wij vonden Beerhouse aan de haven geweldig, wel iets duurder meer super lekker eten. Genoeg bezienswaardigheden, wat een mooi , schoon eiland is dit. Wij gaan hier zeker nog eens terug want in 10 dagen heb je zeker nog niet alles gezien.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Jo en Anita29-01-2018

Een schitterend hotel dat zijn prijs waard is

Dit hotel is ons heel goed meegevallen: We hadden een ruime kamer in het hoofdgebouw. Wifi was perfect , ook op de kamer. Onze kamer werd elke dag goed gepoetst. Het personeel was super vriendelijk! Het eten was voortreffelijk met ruime keuzes elke dag. Het hotel ligt heel hoog waardoor je een prachtig zicht hebt op de stad en de cruiseschepen.Je hangt wel volledig af van de shuttlebus om naar Funchal te rijden, tenzij je zelf een auto huurt. Uur van vertrek en afhalen kon je vastleggen. Dat liep perfect. Er is een mooi buitenzwembad en ook een verwarmd binnenzwembad met een bubbelbad. Badhanddoeken voor het zwembad liggen klaar bij aankomst . We maakten via hostess Sara één uitstap naar het binnenland en het noorden van Madeira. Die viel héél goed mee. De hostess van touroperator, Sara, was heel aangenaam en vriendelijk . We houden er niet van om 'gepusht ' te worden om uitstappen aan te kopen maar haar enthousiaste uitleg, zonder enige 'dwang', deden ons 's anderendaags besluiten om een uitstap bij haar te kopen. Een klein minpunt is het aantal stopcontacten in de kamer. Kortom: hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Jeltje09-01-2018

Helemaal top

Heel gastvrij. Prachtig uitzicht. Schoon en mooie kamers.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Lina Bredeck09-01-2018

Alles was goed. Er was niks wat niet goed was. Erg sfeervol en alles er op en er aan.

Gereisd met vrienden in december 2016

• Oude reviews

9DEVOS VIVIANE08-12-2016

Uitzonderlijke ligging. Prachtig uitzicht..

Het is een zeer goed hotel. Uitzonderlijk vriendelijk en zeer behulpzaam.Een aanrader.prijs kwaliteit uitstekend en zeer goed ontbijt en koud,warm buffet. Zeer goed restaurant à la carte Paladar.

Alleen gereisd in november 2016

• 9Roel07-10-2016

Aanrader

Dit hotel is zijn 4 sterren meer dan waard!! Geen nederlandse tv-zender ondanks een ruim aantal nederlandstalige gasten. Bestek is niet scherp genoeg Kom zeker terug

Gereisd met partner in september 2016

• 7Geert en Paola17-09-2016

Madera is een mooi eiland met vele bezienswaardig

Je moet wel een redelijke conditie hebben i.v.m. met de vele steile hellingen. En eigenlijk moet je een auto hebben/huren om zelf de tijd te nemen om op sommige plaatsen wat langer te zijn (ook in de binnenlanden) zijn zeker de moeite waard om te bekijken. De Wi-Fi in het hotel was echt belabberd en elke keer dat je kwam zeiden ze morgen word het gemaakt maar we hebben 5 dagen geen Wi-Fi gehad en dat is niet fijn met 2 kinderen thuis die je dan niet kunnen bereiken!!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Fam Zijlstra05-07-2016

Mooi hotel en schitterend eiland.

Het hotel licht hoog met een mooi uitzicht op Funchal, en het is ongeveer 3 kwartier lopen naar de oude stad. Je kan overdag tot 18.00 uur met het hotel busje mee die je in 5 minuten naar de haven brengt, wel reserveren bij de receptie. Je kan ook heel gemakkelijk met de gele stadsbus heen en terug,de bus stopt bij het hotel en de kosten zijn 2 euro pp. De kamer die wij hadden vonden wij goed en netjes, alleen de wifi werkte niet op onze kamer wat wij wel vervelend vonden en vele gasten met ons. In een hotel met 4 verwacht je dat de wifi goed geregeld is dus niet. Ook geen Nederlandse tv zender met zoveel Nederlandse gasten zou dat ook beter kunnen. Er zijn ook geen koffie en thee faciliteiten, het kan wel als je betaald.Ontbijt is van 08.00 tot 10.00 en dat kan je als je wilt buiten gebruiken met een mooi uitzicht op de hoofdstad. Wij hadden alleen logies/ontbijt en zijn ’S avonds in de stad wezen eten, ontzettend gezellig vooral in de oude stadswijk. Dus al met al een heel geslaagde vakantie. Nog een tip huur een auto, wij hebben de hele vakantie een auto gehuurd. In tegenstelling van wat de hostess van touroperator je wil doen geloven dat het zeer gevaarlijk is en dat je beter een georganiseerde excursies kan doen. Wij hebben veel mensen gesproken die dit is overkomen, het is een verkoop truc om een excursie te verkopen. En ga ook niet in om dan maar bij hun een aut te huren, ga naar de receptie van het hotel en alles wordt geregel en vele malen goedkoper. Het rijden op het eiland valt reuze mee en je komt op de mooiste plaatsen, neem een goede kaart mee.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Pieters Johan09-05-2016

Zeer goed

juist terug mooi hotel goed van eten de eetzaal heeft wel opfris beurt nodig jammer dat je s'avonds niet kunt buiten eten madeira is echt iets voor wandelaars ongelooflijk mooi we hebben ervan genoten

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Karel-en-Lydia28-10-2014

Heel goed hotel met zeer mooi uitzicht.

dit is een zeer goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het uitzicht is fantastisch. Wij hebben elke dag buiten ontbeten en dat was superfijn in oktober. Het eten is zeer gevarieerd. Spijtig dat je er 's avonds ook niet kunt buiten eten want binnen is het toch wat rumoerig. Nadeel: de ligging op de berg, het busje zou iets vaker mogen rijden.

Gereisd met partner in oktober 2014

Hotel Madeira Panoramico info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages