Géén boekingskosten

PortugalMadeiraFunchal

8.2FantastischScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Lido Atlantico

• 8Bart15-08-2012

Prima hotel aan drukke boulevard Funchal

Hotel Lido Atlantico is een prima hotel in Madeira. Destijds kozen wij voor een hotel excl all in. In de buurt voldoende mogelijkheden om uit eten te kunnen en ook voldoende winkeltjes/supermarktjes aanwezig. Autoverhuur zit om de hoek en het uitzicht bij het zwembad over Funchal en de zee in prachtig.

• 9Clemens18-08-2011

Waar voor je geld

Zeer goed hotel met een perfecte ligging tov het centrum van Funchal en de restaurants van Funchal Lido

Klantvriendelijkheid is top. Koffer was bij transfer niet aangekomen en hotel heeft meerdere malen voor ons gebeld met het vliegveld. Tevens hebben ze onze boardingpasses voor de terugreis uitgeprint, zodat we online konden inchecken.

Restaurant is goed. Ontbijt weinig variatie, maar wel genoeg keuze zodat je zelf kunt variëren. Avondeten top. 4 gangen, welliswaar vastgesteld menu (het was dan ook geen buffet), maar opmaak en kwaliteit top. Bediening krijgt een tien. Conform de etikette en zeer correct.

Zwembad goed en voldoende bedjes + badlakens !

Hotelkamer was schoon. Elke dag schone handdoeken en netjes opgeruimd, alleen vloer plakte iets.

• 8Lobke05-08-2011

mooi, goed hotel

Hotel Lido Atlantico is de moeite waard geweest. Mooi, verzorgd hotel. Moderne ingerichte kamers, prima bedden en uitzicht over een prachtig landschap vanaf ons balkon. Het zwembad op het dak van het hotel was ´n heerlijke verkoeling met ligbedden, parasol en badhanddoek. Alleen de poolbar bediening was zeer traag of was er niet. Wij hadden alleen ontbijt en dat was super verzorgd, ruime keuze. Voor het hotel was een bushalte waarmee je naar Funchal kan. Dagelijks liepen wij naar Funchal, lekker stukje om te wandelen ongeveer 25 min. Restaurantjes, terrasjes en winkeltjes zijn er velen. ´n echte aanrader om te gaan eten is bij ´chalet Vicente`. hotel Lido Atlantico´n aanrader met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

• 6Derijst Karim26-07-2011

Geen 4* waard ondanks mooie kamers.

Hotel zag er goed uit, maar is geen 4* waard. Ligging is ok en kamers zijn ok, maar daar stopt het. Ontbijt is alle dagen hetzelfde. Avondeten is een minimenuutje zonder enige keuze. Na 2d zijn we elders gaan eten en we waren niet de enigen want het restaurant bleef 's avonds nagenoeg leeg. Personeel was niet bepaald (klant-)vriendelijk en lui. Bij aankomst kregen we geen info, enkel werd de nummer van de kamer meegedeeld en aangewezen waar de lift zich bevond. Bij ontbijt kreeg je geen begroeting, bleven de vuile boden staan, werden tafelkleedjes niet ververst. Kamer werd niet grondig gereinigd. Jammer, want is best een mooi hotel. Er loopt echter heel wat mis in de leiding ervan.

• 8T.06-05-2011

Rustig hotel met mooi uitzicht.

Wij hebben genoten in dit hotel. Het zwembad op het bovendek was niet echt groot,maar heerlijk voor verkoeling. Altijd genoeg ligstoelen aanwezig. Lekkere lunchbroodjes en passievrucht sapje-maracuja juice,heerlijk! Als je een auto huurt voor meerdere dagen mag je m parkeren in hun garage. Verder bus/taxi voor de deur en lekkere restaurantjes en winkeltjes op de boulevard dus alles vlakbij. Naar het oude centrum lopen is best ver, ook niet echt bijzonder. Levada wandelingen zijn erg aan te bevelen, zeker met het boekje van de TO , super mooi en spannende routes; als je hoogtevrees hebt niet doen.

• 8T.06-05-2011

Rustig hotel met mooi uitzicht.

Wij hebben genoten in dit hotel. Het zwembad op het bovendek was niet echt groot,maar heerlijk voor verkoeling. Altijd genoeg ligstoelen aanwezig. Lekkere lunchbroodjes en passievrucht sapje-maracuja juice,heerlijk! Als je een auto huurt voor meerdere dagen mag je m parkeren in hun garage. Verder bus/taxi voor de deur en lekkere restaurantjes en winkeltjes op de boulevard dus alles vlakbij. Naar het oude centrum lopen is best ver, ook niet echt bijzonder. Levada wandelingen zijn erg aan te bevelen, zeker met het boekje van de TO, super mooi en spannende routes; als je hoogtevrees hebt niet doen.

• 9Marcel Hoveling10-11-2010

Mooi hotel

Mooi hotel, goede kamers, heel vriendelijk personeel, ontbijt is prima en ziet er verzorgd uit, kamer wordt goed schoongemaakt, 30 minuten lopen van centrum Funchal, heen is het bergafwaarts. Parkeergarage onder het hotel is makkelijk en gratis. genoeg restaurants in de buurt om lekker te eten.

• 9Marcel09-11-2010

Mooi Hotel, goede service, heel schoon

Leuk hotel met 79 kamers, wordt heel goed schoon gehouden, heel vriendelijk personeel, waren echter niet veel gasten in het hotel, meestal zaken mensen. In de omgeving zeer veel leuke restaurants. Parkeer garage van het hotel is ook een uitkomst. Ontbijt, niet veel variatie maar voldoende voor een goed ontbijt. Mooi dakterras met zwembad op de vierde verdieping. Centrum Funchal is 30 min lopen, heen bergafwaarts. Het enige knullige was de verhuur van een kluisje, die komen ze brengen en staat los in de kast. Hotel is voor herhaling vatbaar.

• 8Lilly & Roland17-10-2010

Prima

Hotel LA ligt in de hotelwijk aan drukke weg. Mooie hotelkamer: 2 grote bedden, AC, koelkastje, bad, douche, wastafel, wc en bidet, balkon met zeezijzicht. Wij hadden geboekt met ontbijt. Er is een voldoende gesorteerd ontbijtbuffet. Tevens twee keer gedineerd. Ook dit is goed. In de omgeving zijn er veel eetgelegenheden. Lopen naar het centrum is gemakkelijk te doen. Er is een bushalte voor de deur. Met een huurauto het eiland verkend. Het weer op de hoogvlakte kan totaal anders zijn dan in Funchal. Korte invoegstroken op de Via Rapido (snelweg). Wegnummers worden niet aangegeven. Bewegwijzering naar grote plaatsen is voldoende; kleine plaatsen worden nauwelijks aangegeven. We hebben avontuurlijke weggetjes bereden. Een levadawandeling is een must. Madeira is een mooi eiland met een fijn klimaat. De huurauto kun je in de parkeergarage onder het hotel gratis stallen. Iedere keer moet je wel aan de receptie vragen om de garagedeur te openen. Het personeel is vriendelijk.

• 6Adrie22-08-2010

Goede ligging, echter geen 4-sterren hotel

Lido Atlantico ligt in de hotelwijk, ca 35 min lopen van het centrum. Busnr.1 naar het centrum (elke 10 min., infoboekje bij plaatselijke VVV) stopt aan de overkant van het hotel. Ook bus 48 naar Monte stopt voor het hotel. Wij hebben veel ondernomen met de openbare bus. Kamer was bij aankomst goed schoongemaakt, echter tussendoor was de schoonmaak niet best. Daarnaast zijn de bedlakens maar 1x verschoond (wij verbleven 2 weken). Wel elke dag schone handdoeken. Goede bedden. Weinig bergruimte in de kledingkast. Ontbijtbuffet was prima, dinerbuffet erg eentonig en weinig keuze. Vriendelijk personeel in het restaurant. Leuk en mooi dakterras met ligstoelen/parasols en een klein zwembad. Handdoenservice is aanwezig. Service bij de receptie is niet best/traag. Na herhaaldelijk aandringen een kluisje kunnen huren (10 euro per week). Deze werd vervolgens los in de kast geplaatst!

Hotel Lido Atlantico info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden