Aparthotel Golden Residence

54 reviews over Aparthotel Golden Residence

• 2019
    10C. Verstraeten15-09-2019

Kan niet beter!

Fantastisch hotel, alles klopte. Kamer ( C gebouw) met prachtig uitzicht, mooie tuin, heerlijk zwembad en prima medewerkers op alle gebied. Grootste pluspunt voor ons was de rust die er is in het hotel. Iedereen, vakantiegangers en medewerkers, is relaxed.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Stanny24-06-2019

Fantastisch hotel met vriendelijke bediening.mooie aangelegde tuin met zwembad met vele ligstoelen.Rustige ligging op einde vd promenade. Lekker ontbijt met veel variatie.Aanrader is zeker een kamer in C blok vanaf 1e verdieping fantastisch uitzicht.Practig verlof gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Wilma25-05-2018

Aanrader

Prima appartement, groot, keurig schoon. Ontbijt geweldig. Wij zaten in gebouw B, via gebouw A kun je met de lift naar de 5e etage. Dan kom je aan de achterkant van het gebouw op straatniveau uit. Winkelcentrum Forum zit daar en verschillende restaurants. Aanrader is Espettus, vergelijkbaar met Rodizio in Nederland.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Ann31-08-2017

mooi, aangenaam en verzorgd hotel

Het restaurant en zwembad is in het c-gedeelte gelegen. Verblijf je dus in A of B, dan dien je steeds de straat over te steken. Het ontbijt is uitgebreid en iedere dag een beetje anders. Het is er een pak drukker dan het avondeten. Wordt steeds goed aangevuld. Je kan zowel binnen als buiten zitten, er wordt steeds snel opgeruimd en opnieuw klaargezet. Er is steeds een aanbod van vis en vlees. Men werkt met thema's die dagelijks wijzigen. Het is zeer smaakvol. Veel fruit en lekkere desserts , zelfs 's morgens is er cake aanwezig. Het zwembad is soms wel aan de frisse kant, is niet zo groot, maar nooit een probleem geweest. Ligzetels mogen niet gereserveerd worden door handdoeken, er is steeds plaats. Hotel is mooi gelegen aan de zee zodat er steeds een mooie zonsondergang is te zien. Er is een bushalte aan het hotel. Parking voor huurauto kan gehuurd worden voor 5 euro/dag, maar er is meestal wel plaats rond het hotel . Kluis is te huur voor 1,5 euro/dag. Groot winkelcentrum in de buurt, gemakkelijk te bereiken via het a-gedeelte, daar zijn ook eetgelegenheden. Madeira heeft wel geen zandstrand, meestal keienstrand. Hotel is hogergelegen, dus vanuit hotel kan je niet in de zee. Er is wel verder een trap waarbij je op een keienstrad terecht komt en zo naar zee kan gaan. Er is ook geen animatie, maar dat vonden we niet erg. 3/week is er 's avonds live-music, maar stelt niet zoveel voor. 1week is er een barbecue in de tuin met zicht op zee. Vriendelijk personeel.Voor herhaling vatbaar. Er zijn weinig kleine kinderen, dit komt waarschijnlijk doordat er niets is voorzien voor kinderen: geen kinderbad, geen speeltuin. Binnen is er ook een zwembad, jacuzzi, sauna en stoombad.

Arcília Martin Manager, Comercial, 04-09-2017

Dear guest,

I truly apologize for not being able to reply in the same language. Thank you for sharing your review with Zoover readers.

Please be sure that our main goal is to let our guests know how special they are to us, and I’m happy that we had the opportunity to leave positive and memorable experiences throughout your stay.

Looking forward to welcome you back to the Golden Residence Hotel in a not too distant future, we remain with our kindest regards.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Koppes25-08-2017

perfekt hotel

prima kamer (schoonmaak elke dag)- mooi balkon met zijzeezicht- perfekt restaurant-zeer vriendelijk personeel-kortom waar voor je geld.

Arcília Martin Manager, Comercial, 28-08-2017

Dear guest,

I truly apologize for not being able to reply in the same language. Thank you very much for your kind comments regarding your experience of our services and facilities.

Hopefully we will welcome you back in a near future! In the meantime we remain with best regards.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Astrid Velthuis19-06-2017

Prachtige ligging, aan de oceaan in een mooie tuin

We werden perfect ontvangen, door zowel de receptie als de medewerkers in de bar, die boden ons gelijk een broodje met koffie aan. Rond 12 uur konden we al op onze kamer. Wij hadden een suite geboekt, heerlijk ruim met een pantry. Het balkon van glas vonden wij storend, ivm de privacy. Het ontbijt was elke ochtend een traktatie. Wij hadden geen half pensioen geboekt, na een keer meegegeten te hebben van het themabuffet, hebben wij dit vaker gedaan tijdens ons verblijf. Er stonden geen grote hoeveelheden op het buffet, het werd doorlopend bijgevuld, bijgemaakt, sommige gerechten werden live gemaakt. De ligging is rond de 4km van het oude centrum, 200 mt van het hotel is wel een groot winkelcentrum gelegen en langs de oceaan genoeg restaurants op loopafstand van het hotel. De bushalte ligt voor het hotel waar de bus ieder half uur vertrekt naar het centrum

Arcília Martin, Comercial, 26-06-2017

I truly apologize for not being able to reply in the same language. Thank you for your stay with us and for your comments about it.

We are very pleased to know that we could bring you comfort and enjoyable moments during your stay. Please be sure that we’ll keep all of our efforts to surpass our guest’s needs to remain your Hotel of choice in Madeira!

Looking forward to welcome you back, we remain with our kindest regards.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Alberdine Rijkenbarg28-11-2016

Super fijn hotel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi. Verzorgd. Ontbijtbuffet was uitgebreid en voor elk wat wils. Prima vakantie 👍

I truly apologize for not being able to reply in the same language.

It was definitely a great pleasure to receive your review regarding your stay at the Golden Residence Hotel.

Looking forward to welcome you back to the Sunny Madeira Island, we remain with kind regards.

Alleen gereisd in november 2016

• 9joke 21-11-2016

geweldig hotel op een fantastische plek!

Alles is al gezegd over dit geweldige hotel! rust, superschoon , vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog een keer terug

Arcília Martin Manager, Comercial, 14-03-2017

Primarily we would like to thank you for sharing your review. We are very happy to know that we had the opportunity to leave you such positive experience during your stay at Golden Residence Hotel.

Kindly note that we are continuously improving our services and facilities to keep being the first choice in our city, and we’ll keep all of our efforts to surpass our guest’s needs to remain your Hotel of choice in Madeira!

Looking forward to welcome you back, we remain with our kindest regards.

Gereisd met partner in november 2016

• 6reyns16-11-2016

niet voor ons

vond het meer een 3 sterren hotel

I truly apologize for not being able to reply in the same language.

Thank you very much for having chosen the Golden Residence Hotel for your stay in Madeira.

We are sorry that we were not able to satisfy you completely. We always try to do our best to fulfil our guest’s desires and wishes. Unfortunately, we were not 100 % successful with you. Good note has been taken and assure you that will do our very best to further increase our services and continue to be our guest’s first choice in Madeira.

It would be a pleasure for us to have a second chance and welcome you back at the Golden Residence Hotel in the near future.

Best regards,

Gereisd met partner in november 2016

• 8Anne14-11-2016

Zeer aangenaam verblijf

Ik vroeg en kreeg een kamer in gebouw C met zicht op Cabo Girao. Alles was er heel proper. Je hebt er zelfs een keuken in... Dit is een hotel voor rustzoekers. Weinig of geen animatie (prima voor mij). In de eetzaal kan het druk worden, maar de maaltijden zijn prima in orde. Zeer vriendelijk personeel en doeltreffende receptie.

I truly apologize for not being able to reply in the same language.

Thank you for your comments which are most valued to us. Rest assured that we will keep maintaining all of our efforts to surpass our guest’s needs in order to remain your hotel choice in Madeira!

We are very happy to know that we could bring you comfort while with us.

Sincerely hoping that you consider our hotel for your next holidays, we remain wishing you best regards.

Alleen gereisd in november 2016

11 tips over Aparthotel Golden Residence

• Samantha, 07-09-2013

Ik zou willen aanraden om de Botanische tuin net buiten Funchal te bezoeken (erg mooi) en vanaf daar de kabelbaan naar Monte te pakken. Hier heb je traditionele sleeën waar je mee naar beneden kunt. Kost wel EUR 30 per twee personen, maar echt hilarisch! Vanaf het einde van deze rit kan je een taxi of bus terugpakken naar Funchal. Daarnaast is de West Tour per touringcar leuk, maar wel toeristisch. Persoonlijk zou ik meer voor een jeepsafari gaan, dit is echt een ervaring!

• MarDi, 20-06-2013

Het niveauverschil in de straten van Funchal en omgeving is groot. Erg steile straten/wegen soms wel 16%. Voor ouderen niet of moeilijk te doen. Houd hier rekening mee!

• Theo Janssen, 01-06-2013

levada wandelingen met de cattamaran naar de dolfijnen met een auto het eiland verkennen

3 vragen over Aparthotel Golden Residence

• dekkers, 16-01-2019

junior suite zijzeezicht

wij hebben een junior suite geboekt met zee zijzicht, weet iemand of dit een kamer is die op het zwembad uitkijkt? en is dit de zonzijde? heeft iemand hier foto's van?

• Maria, 26-07-2017

Gebouw C kamer zijzeezicht.

Welke kant zit je beter qua zon en rust en uitzicht? Zwembadzijde of andere kant?

Irma Bakekr, 26-08-2017

Qua rust zou ik niet aan de zwembadkant gaan zitten want aan die kant kijk je zowel op het zwembad als op het terras van het restaurant. WIj zaten in gebouw b met zijzeezicht en hadden zon van een uur of 2 tot zonsondergang. We hadden uitzicht op de oceaan en de berg cabo girao.

Maria, 03-09-2017

Hallo Irma, wij zitten in gebouw C, dus we moeten niet aan de zwembadkant zitten, heb je aan de andere kant avondzon?

• eer, 17-01-2012

koffieapparaat in appartement

wie kan mij vertellen of er een koffieapparaat is in het apartement van de golden residence? of een waterkoker? en hoe lang is het lopen naar het centrum? en tot hoe laat je vanuit het centrum weer naar de golden residence kan gaan? wij gaan in oktober 2012 naar dit complex. eventuele tips, uitjes of restaurants zijn ook welkom. ja het is nog ver weg maar ik vind het altijd heel leuk om van te voren van alles te weten/ontdekken.

carolasteenbrink, 18-06-2012

Er is geen koffiezetapparaat in het appartement. Wij hadden 1 steelpan en 2 kop en schotels. In dat pannetje kan je dus wel goed water koken. Het is 5 kwartier lopen naar het centrum maar met de bus (2) is het goed te doen, 10 min. En de laatste gaat rond 24uur weer terug.

Aparthotel Golden Residence info

• Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenBrasilian, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Portugees, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats