Hotel Cliff Bay

77 reviews over Hotel Cliff Bay in het Nederlands

Een belevenis!

Christel
14-5-2018

Jammer van de slechte landingservaring op Funchal wegens minder goede weersomstandigheden! Maar het uitstekende hotel en de mooie omgeving deden dit snel vergeten.

Oude reviews (archief)

Iedereen aan te bevelen

Ingelse
14-7-2015

Hotel Cliff Bay is het hotel waar je naar toe moet. Prima voeding, heel vriendelijk personeel. Subliem!

Geweldig hotel!!

marga
1-9-2014

Cliff Bay Hotel is echt een fantastisch hotel. Mooie ruime kamers, mooie badkamer. Twee zwembaden en een binnen zwembad, overal genoeg ligbedjes dus je hoeft geen handdoekje te leggen. Het ontbijt is uitermate goed, voor ieder wat wils. Je kunt zeuren over geen vers sinaasappelsap maar er zijn belangrijkere dingen "lijkt mij"

De maaltijden hebben wij niet in het hotel gehad, vlakbij het hotel heb je een ruime keuze in leuke eettentjes..

Mooie plek, wisselende service

Kees
19-8-2014

Een van de mooiste plekken van Madeira. Prachtig gelegen aan de zee en een mooi uitzicht op Funchal. Door de vele terrassen komt het hotel kleinschalig over. Kwaliteit van de kamers is voldoende / goed. Bedden prima (Boxspring en een topdek matras van traagschuim). Drie keer per dag wordt de kamer even doorlopen door een medewerker. Dat is zondermeer prima geregeld.

Ontbijt prima kwaliteit. Wel vreemd dat in een vijfsterren hotel geen verse Jus d' Orange aanwezig is. Het ontvangst was magertjes: Geen uitleg over ontbijttijden, restaurants etc. Wel een stapel foldertjes mee van wat er in de buurt te doen was. Ook liep er een opdringerige fotografe rond die niet paste in de ambiance van het hotel.

Prijzen van drankjes en koffie in het hotel is hoog: EUR 4,- voor een lokaal biertje of een cappuchino is stevig te noemen.

Mooie ligging

Helio
18-8-2014

Prachtig gelegen, mooie ruime kamers, perfecte housekeeping. Fijne zonnebedjes, parasols en poolboys reageren heel attent op de gasten. Handdoekje leggen niet nodig. Fijne zwembaden/ whirlpools. Ontvangst aan receptie bij aankomst door een 'stagair' erg matig. Ontbijt werd ons niet aangeboden terwijl de ontbijtzaal nog open was (op dag van aankomst geen ontbijt, was de uitleg!!!). Na aandringen van onze kant alsnog ontbijt. Bij vertrek, rond 7 uur 's morgens, geen packed lunch (zoals Hotel Lopesan Villa del Conde op Gran Canaria wel meegeeft).

Geen apart buffet voor gasten die een dieet volgen (koolhydraat arm e.d.) ontbijt en diner waren verder goed. Bedienend personeel correct en attent en spreekt hun talen.

Prachtig hotel op schitterende locatie

Loes van Soest
15-6-2014

Het hotel heeft alles wat het tot een 5 sterren hotel maakt.

Een heerlijk hotel op een perfecte ligging

Govert Pruissen
16-2-2014

Het hotel, hier voelt men zich nog echt gast, zeer vriendelijke medewerkers. Jammer dat er twee verschillende restaurants zijn die niet door iedereen gebruikt mogen worden, waarom een verschil in een ***** hotel, zelfs bij het ontbijt, voor ons onbegrijpelijk.

De kamer is groot en zeer compleet, deze wordt dagelijks goed schoon gehouden en niet te vergeten, uw bed opent men rond de klok van 20 uur met als extra een chocolaatje op het laken.

Na een middag in de zwembaden vertoeft te hebben stond er op onze kamer een chocolade taart met een keurig briefje met daarop: gefeliciteerd met uw verjaardag!

Vanuit het hotel is het even een flinke "KLIM" om op straat niveau te komen. Maar dan is het fijn lopen b.v. naar de oude stad en niet te vergeten de markt.

De prijzen van de restaurants zijn behoorlijk hoog, voor een goed diner kan men beter naar de oude stad gaan, of naar restaurant: Il Baslamico 10 minuten lopen vanuit Cliff Bay een echte aanrader.

In augustus een weekje in The Cliff Bay verbleven. Kamer op de 7e etage met zeezicht. Ontbijt zeer goed in Il Gallo d'Oro. Lunch in Cactusbar bij de zee viel tegen. De prijzen van de drankjes etc. zijn aan de hoge kant, evenals de prijzen van de minibar in de kamer.

Er zijn voldoende ligbedden bij het complex. Alles zeer goed verzorgd.

Hotel ligt op loopafstand (20 min.) van Funchal. Is de moeite waard. Winkels, tuinen, etc. Madeira is een mooi, groen eiland.

HEERLIJK RELAXTE ,RUSTIGE VAKANTIE

MEEGDENBURG
25-9-2012

geweldig mega lekker ontbijt,met voor de liefhebbers zelfs champagne!

warme wafels-verse zalm ect zeer veel keuze in beleg en broodjes

kamer met kingzise bed,3 verschillende kussens (zacht-hard) 2 flatscreens-elke avond chocolaatje op je opengeslagen bed

zeer luxe douche-2 fohns - luxe toiletartikelen-2x per dag schone handoeken

restaurants zijn allemaal super,bediening (engels-duits sprekend) geweldig,heerlijke gerechten.

mega veel luxe bedjes-kleine en grote plekjes waar je kan liggen-hier hoef je echt nooit handoekje te leggen.

Ik denk niet dat we er nog weer naar toe gaan

sietske hummel
21-9-2012

Eigenlijk hadden we er veel meer van veracht.Het is uiteindelijk een 5* hotel

Ontbijt zeer goed maar geen verse jus d orange.

Kamers gedateerd,maar groot genoeg.

Eten matig zelf in het sterren restaurant.

Bij het zwembad geen poolboy,je moet zelf naar binnen gaan als je iets wilt bestellen.

Verder sommige dingen te duur voor een prosecco hebben we €15.00 betaald daar koop je 3 flessen voor.

Ligging prachtig!

We hebben een aantal aanbieders voor Cliff Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cliff Bay in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cliff Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cliff Bay scoort een 9.31 uit 10 op basis van 79 reviews.