Géén boekingskosten

Aparthotel Casa do Papagaio

PortugalMadeiraFunchal

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Casa do Papagaio voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 5 reviews

Meer aparthotel info

5 Reviews over Casa do Papagaio

• 9Corinda25-02-2016

Heerlijk verblijf

Mijn man en ik hebben genoten tijdens ons verblijf bij Papagaio Verde in Madeira. Vanuit de comfortbale kamer hadden we een prachtig uitzicht op zee. Het zwembad was lekker verkoelend en het ontbijt was ook prima. We werden zeer vriendelijk behandeld door de eigenaresse, iedereen doet zijn best om je je thuis te laten voelen! Ook de omgeving is leuk, veel leuke dorpjes en wandelroutes. Wij zouden zeker nog eens terug gaan!

• 9Mark18-11-2009

Lekker plek

Prima verzorgd, mooie plek, mooi uitzicht, wel een auto nodig, ligt op een behoorlijke afstand van het centrum. Zeer klantvriendelijk. Mooi zwembad, en veel privacy. Mochten we ooit weer naar Madeira gaan, dan overnachten we weer hier.

• 8Albèr, Els &Fabianne09-06-2009

Aanrader!

In de meivakantie 2009 met vrouw en tienerdochter een week geweest. Wij arriveerden met onze huurauto (heb je wel nodig} om 10 uur 's avonds en werden zeer vriendelijk ontvangen door Filomena met een glaasje madeira. Er werd voor ons nog uitgebreid een verse salade (uit eigen tuin) bereid. Appartement was verzorgt en goede bedden. Op verzoek 's morgens lekker ontbijt met vers sap en verse vruchten uit de tuin. Ook hebben we er een paar keer heerlijk gedineerd.Wij voelden ons er erg op ons gemak. Madeira is een geweldig eiland en qua natuur erg bijzonder. Als we er nog een keer terug gaan zullen we zeker weer naar "Casa do Papagaio Verde" gaan!

• 2Trudie en Kees van Buuren08-02-2007

De eigenaresse maakte een erg dominante indruk, koloniaals gewoon. Het appartement dat we hadden geboekt was bij aankomst "ge-upgrade" hetgeen inhield dat we in het huis waar ze zelf verblijft een kamer konden krijgen, zonder kitchenette en met de hele avond "gezellig samenzijn." Absoluut niet wat we wilden naturlijk, want bij zo'n bedillerige vrouw wil je echt niet in de buurt zijn! Na flink bakkeleien deed ze één ding wel goed: ze bracht ons naar Villa Afonso waar we een geweldig mooie vakantie konden hebben. (zie Camara de Lobos: Villa Afonso)

• 7H. Westera09-01-2007

Een zeer vriendelijke ontvangst, beetje Engels met een gemoedelijke huislijke sfeer. Men moet wel van dieren houden. Mooi verzorgde kamers en appartamenten en sfeervolle eetzaal. Wel is een huurauto aan te bevelen. Mooi uitzicht op Funchal en direkt aan een levada.

Aparthotel Casa do Papagaio info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden