8.7FantastischScore uit 119 reviews

• Animatie programma
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

Hotel Riu Palace Madeira in Caniço (de Baixo) ligt in Portugal. Dit hotel heeft de uitstraling van een paleis. Hier verblijf je all-inclusive. Het eten wordt bereid waar je bijstaat en is vers. Ook cocktails en sterke drank zijn inbegrepen. Hotel Riu Palace ligt in een rustige omgeving op Madeira zo...

Wat zeggen bezoekers over

8.7FantastischScore uit 123 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

123 reviews

Receptie geeft geen antwoord op email van 26 aug
Door J.J. Bergen op 15-10-2021
Gereisd met partner

Wij hadden op de 26ste augustus om een andere kamer gevraagd via een email aan de receptie. Helaas geen antwoord ondanks reminder(s) gekregen. Het verblijf is oke.

Hotel met goed eten, kamers zijn aan renovatie toe
Door Caro op 23-08-2021
Gereisd met partner

Eten is gevarieerd en super lekker, kamers zijn oudbollig, douchen in een bad met douche gordijn is niet van deze tijd. Wij hadden half pension geboekt. Blij mee, nu wel Coca Cola zero te bestellen. Met All inclusief krijg je spuitcola, is geen smaak aan. Dicht bij het hotel eettentje aan zee. Boulevard voor het hotel, was niet klaar, te triest voor woorden, geen doorloop dus want deze was afgesloten. Daardoor had je er niet veel aan dat hotel aan de zee lag. Nu moest je steeds omlopen, om de hotels heen. Dat was een groot minpunt. Hotel shuttle bus naar Funchal was prima. Daar 2x een taxi genomen voor de hele dag ons rond te rijden, wij betaalde hiervoor €120 let er wel op dat je chauffeur Engels spreekt. Al bij al een leuke vakantie gehad, ook geluk met het weer. Oja voordat ik het vergeet, geen Riu waardige animatie savonds. Neem een spelletje mee om te doen op het terras. Anders moet je naar orgelmuziek of een slechte zangeres luis

Geweldig
Door Roodenburg op 07-04-2020
Gereisd met vrienden

Mooie ligging. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoonmaaksters. Receptie. Restaurant etc. 👍👍👍. Heel afwisselend eten. Volop keus. Heel veel vers. Gratis shuttle busdienst naar Funchal en lokale lijndienst naar Funchal voor hotel. Kamer en badkamer mag wel gerenoveerd wordt maar dat gaat eind 2020 gebeuren.

Riu Palace Madeira

Mooi eiland om zeker een keer gedaan te hebben.
Door R.Boshuizen op 12-09-2019
Gereisd met partner

Madeira is een mooi eiland wat veel te bieden heeft, Het eiland is op zijn mooist eind Mei. Veel diversiteit aan dieren zowel op en onderwater. en een interessante cultuur. Let op! het eiland is moeilijk te belopen, veel steile paden. Openbaar vervoer kost weinig. Ook de zon moet niet onderschat worden, is veel sterker dan in Holland.

goed voor eenmalig bezoek van maximum 1week.
Door Patrick op 08-09-2019
Gereisd met partner

verouderd maar verzorgd hotel met uitzondering van de extreme slecht werkende airco in de kamers. de service in de restaurants,bars en de receptie is snel en super vriendelijk. de koks die de showcooking (??) doen stralen niets uit en zijn zeker niet vriendelijk. het eten is niet slecht maar zeker niet hoogstaand en na 1 week komen de volledige zelfde buffetjes terug. asperges, wortels (zowel rauw als gestoofd), erwten en nog verschillende andere groenten zijn NIET vers maar uit blik. in het bedieningsrestaurant is het service terug zeer goed maar de rest trekt op niet veel en de ruimte waarin je zit lijkt op een oud zwembadlokaal waarin ze vlug enkele tafeltjes en stoelen hebben gezet. in mijn ogen is de bediening en de buitenkant van het gebouw de naam palace waard maar daar blijft het ook bij. p.s. wij hebben al veel riu palacen en andere hotelketens (hipotels, h10, zaffiro ..)bezocht dus ik weet waar ik van praat.

Piękne miejsce godne polecenia
Door Maciej op 08-08-2019
Gereisd met vrienden

Hotel jest położony blisko lotniska, transfer bardzo szybki około 15-20 minut. Pokoje duże, wygodne, czyste. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Do kolacji wymagany jest dress code. Kolacja odbywa się w dwóch turach o 18.30 i o 20.30, dzięki temu nie ma dużej ilości gości w tym samym czasie w restauracji. Raz przydzielony stolik zarezerwowany jest na cały pobyt. Duża ilość leżaków przy basenie, dla wszystkich wystarczy. Obsługa bardzo miła. Dobre drinki z alkoholi z całego świata. Brak animacji przy basenie, dla jednych to cisza i spokój, innym może tego brakować. Przy hotelu jest promenada, która oddziela hotel od oceanu. Kąpiel w oceanie możliwa. Polecam wszystkim Riu Palace Madeira!

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.