Hotel Riu Palace Madeirasterstersterster

8Fantastisch

Portugal, Madeira, Caniço (de Baixo) / Garajau

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Madeira voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Riu Palace Madeira in Caniço (de Baixo) ligt in Portugal. Dit hotel heeft de uitstraling van een paleis. Hier verblijf je all-inclusive. Het eten wordt bereid waar je bijstaat en is vers. Ook cocktails en sterke drank zijn inbegrepen. Hotel Riu Palace ligt in een rustige omgeving op Madeira zo’n 12 kilometer van Funchal. Pak de pendelbus.

119 reviews over Hotel Riu Palace Madeira

• 2019
    9R.Boshuizen12-09-2019

Mooi eiland om zeker een keer gedaan te hebben.

Madeira is een mooi eiland wat veel te bieden heeft, Het eiland is op zijn mooist eind Mei. Veel diversiteit aan dieren zowel op en onderwater. en een interessante cultuur. Let op! het eiland is moeilijk te belopen, veel steile paden. Openbaar vervoer kost weinig. Ook de zon moet niet onderschat worden, is veel sterker dan in Holland.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Patrick08-09-2019

goed voor eenmalig bezoek van maximum 1week.

verouderd maar verzorgd hotel met uitzondering van de extreme slecht werkende airco in de kamers. de service in de restaurants,bars en de receptie is snel en super vriendelijk. de koks die de showcooking (??) doen stralen niets uit en zijn zeker niet vriendelijk. het eten is niet slecht maar zeker niet hoogstaand en na 1 week komen de volledige zelfde buffetjes terug. asperges, wortels (zowel rauw als gestoofd), erwten en nog verschillende andere groenten zijn NIET vers maar uit blik. in het bedieningsrestaurant is het service terug zeer goed maar de rest trekt op niet veel en de ruimte waarin je zit lijkt op een oud zwembadlokaal waarin ze vlug enkele tafeltjes en stoelen hebben gezet. in mijn ogen is de bediening en de buitenkant van het gebouw de naam palace waard maar daar blijft het ook bij. p.s. wij hebben al veel riu palacen en andere hotelketens (hipotels, h10, zaffiro ..)bezocht dus ik weet waar ik van praat.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Werner04-08-2019

Nooit meer, we hebben het eiland gezien was mooi,

Wij hadden all in, elke middag was het steeds hetzelfde eten: kippeburger of rundsburger met steeds hetzelfde koud als warm buffet dus na enkele dagen wordt je dit wel beu en ga je elders eten wat eigenlijk niet de bedoeling is van all in . Moest het eten zo goed zijn dan ze daar met al hun streken in het restaurant rondliepen het zou een top hotel zijn, soms kwam zelfs het eten van ‘ s middags terug. Verder was dit hotel wel in orde de kamer was prima mooi en werd elke dag prima gepoetst en het was een rustige ligging zoals we gevraagd hadden De service met de hotelbus prima! Mooie zwembaden en verzorgd terras , buiten het hotel was niks te beleven De trip met de boot ‘s avonds om naar het vuurwerk gaan te kijken was helemaal niet ok, wij kwamen te laat op de boot aan , er was niks geregeld wij moest een zeer gevaarlijke straat oversteken i.p.v. de plaats waar we stonden ons op te halen,erna konden we 3 km te voet naar de bus???

Gereisd met partner in juni 2019

• 9John27-05-2019

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

Het is een prima hotel. De inrichting is niet oubollig zoals ik eerder heb gelezen maar het is echt Spaans/Portugees ingericht. We hadden een leuke kamer met zijzeezicht, een goed bed en lekkere schone badkamer. Het personeel is uitermate mate vriendelijk en servicegericht. Dit geldt zowel voor het bedienend personeel als de receptie. Het eten is prima en in de 10 dagen dat we er verbleven hebben we geen avond hetzelfde gegeten, er is keuze genoeg. Het hotel ligt enigzins afgelegen maar met de shuttlebus zit je in een half uur in Funchal. Daar kan je lekker over de boulevard wandelen of de tuinen bezichtigen. Een aanrade is om met de kabelbaan naar de tropische tuin te gaan en met de rieten mandslee af te dalen door de straten. De omgeving van het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het entertainment in de avond is afwisselend met regelmatig een leuk bandje. Jorge is een goede en gezellige barman.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8JK24-05-2019

Zeer goed hotel

Dit was een goed hotel dat de sterren zeker waard is. Positief: Vriendelijk en behulpzaam personeel; heel ruime, nette kamer met balkon en uitzicht op oceaan; kamer die niet ouwbollig maar wel klassiek was; goede bedden; goede service; prima A.I. concept met goede verzorging en volop keuze. Minder positief: Geen tafel(tje) op balkon; geen afzuiging in badkamer; entertaiment 's avonds kan zeker beter; gehorige kamer; geen schoon linnenpakket in 10 dagen. Overig: Auto huren is verstandig; meerdere keren per dag naar Funchal met shuttle is mogelijk; niet aan te raden voor vakantiegangers die slecht ter been zijn; weinig tot niet te beleven in de directe omgeving. Eindconclusie: komen zeker nog weer terug

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Xx25-04-2019

Geweldig

Gezellige, schone kamer, lekker eten voor ieder wat wils en vooral goed vriendelijk personeel dat probeert om al je wensen te vervullen. De ligging van hotel is misschien wel iets afgelegen maar met de shuttle bus ben je binnen half uur in de Funchal.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9A. Burm20-04-2019

Fantastisch vakantie

Mooi goed hotel met vriendelijk personeel. Echte aanrader om hier te verblijven. Mooi eiland en veel te zien op het eiland.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Esther05-09-2018

Echt aanrader!

Wij hebben vaker verbleven in een riu hotel en is altijd goed voor mekaar. Dat is je zekerheid als je naar z'n hotel gaat. Diner altijd super uitgebreid en word terplekke bereid (showcooking). Personeel aardig en behulpzaam. Was mijn handdoek en bikini vergeten. Was alllemaal geen probleem en hebben ze de spullen kosteloos naar nederland gestuurd. Zeer tevreden klant!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Ruud15-08-2018

Super hotel om een weekje echt te ontspannen!

Ik vond het een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Wij hadden all inclusive geboekt en de verzorging was prima. Eten was lekker en de buffetten zagen er prima uit met voldoende keus. Ook de kamers waren netjes en schoon. Voor mij persoonlijk zeker voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is misschien dat er geen personeel rondloopt om je drankjes te brengen als je bij het zwembad ligt, dit moet je zelf gaan halen(maar anders had ik wellicht geen beweging gehad deze vakantie haha)

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Fernand Mortier07-07-2018

Goed hotel met een goede service!

Het is voor mij is het geen palace meer maar een goed 4* hotel Riu.De kamers zijn aan renovatie toe!Het was goed maar niet te vergelijken met het eten in de palace op Gran Canaria en Tenerife.De liging is mooi maar niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn. Het is 12 km van Funchal,er rijdt regelmatig een pendelbus van het hotel naar Funchal. Goede uitvalsbasis voor excursies,maar een auto huren is aan te raden. Service in het hotel is zeer goed en wij waren zeer tevreden over de hostes van touroperator (Carin) het is lang geleden dat we nog zo goed hostes gehad hebben👍👍👍. Ik denk niet meer terug te gaan naar Madeira daar ik de palacen op de Canarische eilanden veel beter vind.

Gereisd met partner in juni 2018

8 tips over Hotel Riu Palace Madeira

• Christel, 12-06-2014

Heel diervriendelijk hotel. Er wordt geld ingezameld om de lokale poezenpopulatie te verzorgen en in het hotel zelf worden een aantal van deze poezen letterlijk in de watten gelegd door het personeel en de hotelgasten.

• Geens Patricia, 20-02-2012

zeker te doen ,is het eiland verkennen met taxischauffeur sandro. In funchal is er ook genoeg te bezichtigen. Madeirawijn gaan proeven in funchal. In monte met de tobbigan naar beneden komen,is ongeveer 2km naar beneden;dan kan je tevoet verder wandelen tot in funchal,is nog een 6km en wel steil,of je kan een taxi nemen voor 15 euro.prijs best direct afspreken.Naar boven kan je met de kabelbaan voor 10euro.

• Dekeyser Martine, 10-05-2014

Vraag een kamer met geen uitzicht op het witte dak.

5 vragen over Hotel Riu Palace Madeira

• Florence, 06-05-2018

WiFi

Hoe staat het met de kwaliteit van de WiFi?

• Paulien van Eil, 15-01-2017

Entertainment

Is er s'avonds ook entertainment in het hotel?

• Xtommy, 17-06-2015

Situatie shiften diner en mogelijk tot buiten eten

Heeft er iemand ervaring met dit hotel in de maand juni ivm de temperatuur van het zwembad-water. Ik lees max 24 gr. de volgende week als wij daar gaan zijn. Is dat te doen in het zwembad. En ook is er mogelijkheid tot ontbijten buiten .. Ik heb ook gelezen dat je evengoed bij All-In op een afgesproken uur van diner moet beslissen op de eerste dag en dan altijd in die shift moet gaan eten en dan elke dag stipt 18u30 of 20u30 ???

Raar toch bij All-In

Dwergzebra, 03-07-2015

Hey, Ik vroeg mij af jullie nu naar dit hotel geweest zijn, zo ja, hoe is het geweest als ik vragen mag ? Alvast bedankt voor uw reactie

Hotel Riu Palace Madeira info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk