Géén boekingskosten

PortugalMadeiraCaniço (de Baixo) / Garajau

7.1GoedScore uit 119 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Riu Palace Madeira in Caniço (de Baixo) ligt in Portugal. Dit hotel heeft de uitstraling van een paleis. Hier verblijf je all-inclusive. Het eten wordt bereid waar je bijstaat en is vers. Ook cocktails en sterke drank zijn inbegrepen. Hotel Riu Palace ligt in een rustige omgeving op Madeira zo’n 12 kilometer van Funchal. Pak de pendelbus.

Bekijk de beschikbaarheid

123 Reviews over Riu Palace Madeira

• 5J.J. Bergen15-10-2021

Receptie geeft geen antwoord op email van 26 aug

Wij hadden op de 26ste augustus om een andere kamer gevraagd via een email aan de receptie. Helaas geen antwoord ondanks reminder(s) gekregen. Het verblijf is oke.

• 8Caro23-08-2021

Hotel met goed eten, kamers zijn aan renovatie toe

Eten is gevarieerd en super lekker, kamers zijn oudbollig, douchen in een bad met douche gordijn is niet van deze tijd. Wij hadden half pension geboekt. Blij mee, nu wel Coca Cola zero te bestellen. Met All inclusief krijg je spuitcola, is geen smaak aan. Dicht bij het hotel eettentje aan zee. Boulevard voor het hotel, was niet klaar, te triest voor woorden, geen doorloop dus want deze was afgesloten. Daardoor had je er niet veel aan dat hotel aan de zee lag. Nu moest je steeds omlopen, om de hotels heen. Dat was een groot minpunt. Hotel shuttle bus naar Funchal was prima. Daar 2x een taxi genomen voor de hele dag ons rond te rijden, wij betaalde hiervoor €120 let er wel op dat je chauffeur Engels spreekt. Al bij al een leuke vakantie gehad, ook geluk met het weer. Oja voordat ik het vergeet, geen Riu waardige animatie savonds. Neem een spelletje mee om te doen op het terras. Anders moet je naar orgelmuziek of een slechte zangeres luis

• 9Roodenburg07-04-2020

Geweldig

Mooie ligging. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoonmaaksters. Receptie. Restaurant etc. 👍👍👍. Heel afwisselend eten. Volop keus. Heel veel vers. Gratis shuttle busdienst naar Funchal en lokale lijndienst naar Funchal voor hotel. Kamer en badkamer mag wel gerenoveerd wordt maar dat gaat eind 2020 gebeuren.

• 9R.Boshuizen12-09-2019

Mooi eiland om zeker een keer gedaan te hebben.

Madeira is een mooi eiland wat veel te bieden heeft, Het eiland is op zijn mooist eind Mei. Veel diversiteit aan dieren zowel op en onderwater. en een interessante cultuur. Let op! het eiland is moeilijk te belopen, veel steile paden. Openbaar vervoer kost weinig. Ook de zon moet niet onderschat worden, is veel sterker dan in Holland.

• 6Patrick08-09-2019

goed voor eenmalig bezoek van maximum 1week.

verouderd maar verzorgd hotel met uitzondering van de extreme slecht werkende airco in de kamers. de service in de restaurants,bars en de receptie is snel en super vriendelijk. de koks die de showcooking (??) doen stralen niets uit en zijn zeker niet vriendelijk. het eten is niet slecht maar zeker niet hoogstaand en na 1 week komen de volledige zelfde buffetjes terug. asperges, wortels (zowel rauw als gestoofd), erwten en nog verschillende andere groenten zijn NIET vers maar uit blik. in het bedieningsrestaurant is het service terug zeer goed maar de rest trekt op niet veel en de ruimte waarin je zit lijkt op een oud zwembadlokaal waarin ze vlug enkele tafeltjes en stoelen hebben gezet. in mijn ogen is de bediening en de buitenkant van het gebouw de naam palace waard maar daar blijft het ook bij. p.s. wij hebben al veel riu palacen en andere hotelketens (hipotels, h10, zaffiro ..)bezocht dus ik weet waar ik van praat.

• 9Maciej08-08-2019

Piękne miejsce godne polecenia

Hotel jest położony blisko lotniska, transfer bardzo szybki około 15-20 minut. Pokoje duże, wygodne, czyste. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Do kolacji wymagany jest dress code. Kolacja odbywa się w dwóch turach o 18.30 i o 20.30, dzięki temu nie ma dużej ilości gości w tym samym czasie w restauracji. Raz przydzielony stolik zarezerwowany jest na cały pobyt. Duża ilość leżaków przy basenie, dla wszystkich wystarczy. Obsługa bardzo miła. Dobre drinki z alkoholi z całego świata. Brak animacji przy basenie, dla jednych to cisza i spokój, innym może tego brakować. Przy hotelu jest promenada, która oddziela hotel od oceanu. Kąpiel w oceanie możliwa. Polecam wszystkim Riu Palace Madeira!

• 5Werner04-08-2019

Nooit meer, we hebben het eiland gezien was mooi,

Wij hadden all in, elke middag was het steeds hetzelfde eten: kippeburger of rundsburger met steeds hetzelfde koud als warm buffet dus na enkele dagen wordt je dit wel beu en ga je elders eten wat eigenlijk niet de bedoeling is van all in . Moest het eten zo goed zijn dan ze daar met al hun streken in het restaurant rondliepen het zou een top hotel zijn, soms kwam zelfs het eten van ‘ s middags terug. Verder was dit hotel wel in orde de kamer was prima mooi en werd elke dag prima gepoetst en het was een rustige ligging zoals we gevraagd hadden De service met de hotelbus prima! Mooie zwembaden en verzorgd terras , buiten het hotel was niks te beleven De trip met de boot ‘s avonds om naar het vuurwerk gaan te kijken was helemaal niet ok, wij kwamen te laat op de boot aan , er was niks geregeld wij moest een zeer gevaarlijke straat oversteken i.p.v. de plaats waar we stonden ons op te halen,erna konden we 3 km te voet naar de bus???

• 9Bekhuis.04-08-2019

Fantastische

Prachtig hotel netjes en schoon, geweldige all inclusief elke dag was er wel wat anders te eten.krijgt van ons een dikke tien, het personeel was erg vriendelijk.

• 9John27-05-2019

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

Het is een prima hotel. De inrichting is niet oubollig zoals ik eerder heb gelezen maar het is echt Spaans/Portugees ingericht. We hadden een leuke kamer met zijzeezicht, een goed bed en lekkere schone badkamer. Het personeel is uitermate mate vriendelijk en servicegericht. Dit geldt zowel voor het bedienend personeel als de receptie. Het eten is prima en in de 10 dagen dat we er verbleven hebben we geen avond hetzelfde gegeten, er is keuze genoeg. Het hotel ligt enigzins afgelegen maar met de shuttlebus zit je in een half uur in Funchal. Daar kan je lekker over de boulevard wandelen of de tuinen bezichtigen. Een aanrade is om met de kabelbaan naar de tropische tuin te gaan en met de rieten mandslee af te dalen door de straten. De omgeving van het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het entertainment in de avond is afwisselend met regelmatig een leuk bandje. Jorge is een goede en gezellige barman.

• 8JK24-05-2019

Zeer goed hotel

Dit was een goed hotel dat de sterren zeker waard is. Positief: Vriendelijk en behulpzaam personeel; heel ruime, nette kamer met balkon en uitzicht op oceaan; kamer die niet ouwbollig maar wel klassiek was; goede bedden; goede service; prima A.I. concept met goede verzorging en volop keuze. Minder positief: Geen tafel(tje) op balkon; geen afzuiging in badkamer; entertaiment 's avonds kan zeker beter; gehorige kamer; geen schoon linnenpakket in 10 dagen. Overig: Auto huren is verstandig; meerdere keren per dag naar Funchal met shuttle is mogelijk; niet aan te raden voor vakantiegangers die slecht ter been zijn; weinig tot niet te beleven in de directe omgeving. Eindconclusie: komen zeker nog weer terug

Hotel Riu Palace Madeira info

• MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)