Hotel Riu Palace Madeira

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
Hotel Riu Palace Madeira
8,6

Omschrijving
Hotel Riu Palace Madeira in Caniço (de Baixo) ligt in Portugal. Dit hotel heeft de uitstraling van een paleis. Hier verblijf je all-inclusive. Het eten wordt bereid waar je bijstaat en is vers. Ook cocktails en sterke drank zijn inbegrepen. Hotel Riu Palace ligt in een rustige omgeving op Madeira zo’n 12 kilometer van Funchal. Pak de pendelbus.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Madeira voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel Riu Palace Madeira in het Nederlands

Echt aanrader!

Esther,
5-9-2018

Wij hebben vaker verbleven in een riu hotel en is altijd goed voor mekaar. Dat is je zekerheid als je naar z'n hotel gaat. Diner altijd super uitgebreid en word terplekke bereid (showcooking). Personeel aardig en behulpzaam. Was mijn handdoek en bikini vergeten. Was alllemaal geen probleem en hebben ze de spullen kosteloos naar nederland gestuurd. Zeer tevreden klant!

Gereisd met partner in juni 2016

Ik vond het een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Wij hadden all inclusive geboekt en de verzorging was prima. Eten was lekker en de buffetten zagen er prima uit met voldoende keus. Ook de kamers waren netjes en schoon. Voor mij persoonlijk zeker voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is misschien dat er geen personeel rondloopt om je drankjes te brengen als je bij het zwembad ligt, dit moet je zelf gaan halen(maar anders had ik wellicht geen beweging gehad deze vakantie haha)

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Goed hotel met een goede service!

Fernand Mortier,
7-7-2018

Het is voor mij is het geen palace meer maar een goed 4* hotel Riu.De kamers zijn aan renovatie toe!Het was goed maar niet te vergelijken met het eten in de palace op Gran Canaria en Tenerife.De liging is mooi maar niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn.

Het is 12 km van Funchal,er rijdt

regelmatig een pendelbus van het hotel naar Funchal. Goede uitvalsbasis voor excursies,maar een auto huren is aan te raden.

Service in het hotel is zeer goed en wij waren zeer tevreden over de hostes van touroperator (Carin) het is lang geleden dat we nog zo goed hostes gehad hebben👍👍👍.

Ik denk niet meer terug te gaan naar

Madeira daar ik de palacen op de

Canarische eilanden veel beter vind.

Gereisd met partner in juni 2018

uitstekend hotel

Marja van Veen,
10-8-2017

Mooi, schoon hotel. Ruime kamers .Service is meer dan goed. Eten vonden wij wat minder, maar verhongeren doe je er echt niet. Entertainment is drama, in de avonden is er ook niet veel in het hotel, en ook rondom het hotel valt er niets te beleven, maar met de bus voor de deur, gezellig naar Funchal.

Gereisd met partner in augustus 2017

Perfect hotel

H&T,
8-7-2017

Uitstekende verzorging, vriendelijk personeel, heerlijke buffetten. Wij hadden all-inclusive en dat betekende dat regelmatig aan ons werd gevraagd of wij iets wilden drinken.

Gereisd met partner in mei 2017

TOP hotel

Jo Brouwers,
25-6-2017

TOP hotel, niks op aan te merken. Mooie kamer met heerlijke bedden. Bediening is heel vriendelijk en servicegericht. Restaurant is uitstekend. Trekt vooral een ouder publiek. Inrichting is stijlvol klassiek. Levada wandeling van Camacha naar Monte is aanrader, wandeling van Camacha naar Assomada bevat enkele zeer gevaarlijke passages

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig

Familiegroep,
14-5-2017

Niets op aan te merken, kamers keurig, eten geweldig veel keus en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017

fantastisch

yvonnevalk,
9-5-2017

het is er rustig. Weinig kinderen.

Gereisd met partner in december 2016

Heel goed hotel ,eten kan niet beter

Jc,
3-5-2017

Het eten is echt goed iedere dag wat anders

Het personeel is aardig en helpen overal mee

Er wordt ook geen handdoekje leggen gedaan bij het zwenbad

Gereisd met partner in mei 2017

ik wil weer terug wat mis ik dit!

Inge,
20-4-2017

Een gigantisch goed hotel met alles wat je je maar wensen kan, het ziet eruit als een paleis en dat is het ook. Eten eten eten en de wijn wordt constant bijgeschonken. Wij hadden een kamer met uitzicht op de oceaan, super luxe en heel ruim. Al het personeel was vriendelijk en heel behulpzaam. We hadden all inclusive en zelfs de cocktails en sterke drank waren inbegrepen. Dus we keken 's avonds na het diner naar een leuke show/entertainment, onder het genot van heerlijke drankjes. De omgeving is ook fantastisch, er is genoeg te doen en beleven, vooral hele mooie wandelingen. Fantastisch eiland.

Gereisd met partner in januari 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Madeira in Caniço (de Baixo) / Garajau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Madeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.