We hebben een aantal aanbieders voor Tomar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tomar voor je op een rij gezet:

Reviews over Tomar

Van alles te beleven en bezichtigen

Peter en Petra van Tilborg
    3-8-2017

In Tomar is van alles te zien in het historisch centrum. Het aquaduct en de Convento de Cristo zijn mooi en verrassend. In de smalle straatjes vind je leuke winkeltjes en restaurantjes. Ook rondom het marktplein en in en rondom het park. Er zijn regelmatig fesitiviteiten in Tomar en omgeving. Een mooie locatie om van daaruit kennis te maken met het midden van Portugal. Centraal gelegen tussen Porto en Lissabon en daarom goed te combineren met een stedentrip. Een mooie accommodatie om te verblijven om Tomar te ontdekken is Quinta da Cotovia. De Nederlandse eigenaren van de B&B ontvangen je gastvrij op de goed verzorgde accommodatie op een heuvel. Je kunt er met een auto komen. De uitstapjes kun je ideaal combineren met de rust vanuit je appartement, studio of safaritent. Er is veel privacy, eigen sanitair en een zwembad. De eitjes komen van de eigen kippen en op het terrein van Quinta do Cotovia vind je olijfbomen, kurkbomen en er hangen sinaasappels, vijgen en abrikozen aan de bomen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Stad van de Tempeliers

Jan van Strien
    29-4-2017

Leuk oud centrum met vele restaurantjes en oude winkeltjes. De twee belangrijkste bezienswaardigheden zijn Conveto de Criso en Aquaduct dos Pegoes Beide boven verwachting zeer de moeite waard te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Inspirerend

Marchel
    20-2-2017

Het stadje heeft een prachtig oud kasteel met witte huisjes aan de voet, erg mooi. Er is een groot deel autovrij dus met voetgangers gedeelte waar je rustig doorheen kunt slenteren. Er is een mooi park en een oud aquaduct. Het is wel wat lastig om je auto kwijt te raken. Maar dit is absoluut geen reden om het stadje niet te bezoeken. We hebben er ook heerlijk gegeten.

Must see als je van geschiedenis houdt

Björn van Staeyen
    2-9-2014

Het Convento do Christo was één van de -zij het onverwachte- hoogtepunten van onze reis. Amper gekend bij ons in België, maar geschiedkundig zo belangrijk. Blij dat we toevallig in Tomar onze tent opsloegen, anders hadden we dit misschien zonder meer -en onterecht- voorbijgereden!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Sfeervolle, mooie stad.

Irma Rens
    12-8-2014

Naast het prachtige kasteel/kloostercomplex waar de stad bekend om is, hele authentieke (en niet te volle, toeristische) stad waar het goed toeven was en we alleen maar aardige, relaxte mensen leken te ontmoeten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Tomar scoort een 8,4 uit 10, op basis van 78 reviews