Sao Martinho do Porto

We hebben een aantal aanbieders voor Sao Martinho do Porto voor je op een rij gezet:

vakanties Sao Martinho do Porto

Reviews over Sao Martinho do Porto

Mooi strand, rustigere wateren

Stijn
    23-3-2018

Sao Martinho is in het hoogseizoen een drukbezochte strandbestemming aan de prachtige costa da prata. De schelpvormige baai zorgt ervoor dat het één van de betere en veiligere zwembestemmingen aan deze kustlijn is, wegens rustiger water, grotendeels 'gescheiden' van de oceaan. Dat verklaart meteen ook de aanwezigheid van de vele (groepen) kinderen. Leuke strandwandeling naar Salir do Porto naar diens hoge, steile duin. Meeste toeristen zijn Portugezen. Sao Martinho is tevens een goeie uitvalsbasis om de prachtige streek te verkennen : Obidos, Nazaré, Peniche, Alcobaca vlakbij... Wij verbleven echter 10 km noordelijker in Nazaré, en die plaats is toch nog een stuk toeristischer dan Sao Martinho (meer activiteiten voor kinderen, grotere keuze aan restaurants en meer avondleven). Het hangt er van af naar wat je op zoek bent. Beiden hebben hun charmes. 's Ochtends af en toe mistig, waarna het uitklaart. 's Avonds soms een pulletje nodig.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Heerlijke plek

Frank van der Hoeven
    7-1-2017

Tijdens ons verblijf aan Costa de Lisboa verschillende malen in dit plaatsje verbleven. Het strand is prachtig, de boulevard erg gezellig en de prijzen zijn erg schappelijk. Je moet wel een stukje lopen naar de stad toe, omdat het aantal parkeerplaatsen in het centrum beperkt is.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Zou met wat meer inzet een leuk dorpje kunnen zijn

Martina
    22-6-2016

Klein vissersdorpje met een boulevard en groot strand, waar echter geen ligbedden te huur zijn. Boulevard is leuk om een hapje te eten of ijsje te eten, maar verder niet echt gezellig.Het dorpje bestaat uit een beneden gedeelte aan de boulevard en een bovengedeelte met markthal wat via steile straatjes of lift te bereiken is. In de omgeving zijn diverse culturele uitstapjes te maken Obidos - Tomar - Nazare u moet dan wel een auto tot uw beschikking hebben. Achter de boulevard diverse straatjes met veel vervallen huizen, jammer het zou een leuk dorpje kunnen zijn als er meer aan gedaan wordt qua onderhoud.

Gereisd Met partner in juni 2016

Gewoonweg fantastisch.Een aanrader

Coops
    31-1-2016

Jong en oud kan hier genieten van de pracht die de "Silvercoast" van Sao Martinho te bieden heeft. Wij verbleven in een apartement genoemd Clerigo op de 3 de verdieping, volledig nieuw ingericht en met een privé terras van 70 M2, voorzien van alle comfort. Op de 4 De verdieping heb je het zwembad met jacuzzi en kleine fitnessruimte en kinderzwembadje. Wij hebben genoten van elke minuut ! Op 5 minuutjes wandelen bereik je de baai met vele restaurantjes en terrasjes. We hebben met onze huurwagen ook de regio verkend . Heel wat te zien binnen een straal van 40 km. We zijn geland op Lissabon en op een goed uurtje met de wagen bereik je Sao Martinho. Een aanrader!

Gereisd Met partner in november 2015

"Super vakantieplaats"

Martin
    16-11-2015

Fantastische vakantie plaats en mooi appartement "Praia Carmona" Heerlijke plaats om de beste cataplana enz... te eten in een van de vele restaurants of gewoon een terrasje te doen. Goede badplaats om met kinderen te gaan, stiller water in de baai dan rechtstreeks aan de oceaan waar het meer is om te surfen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015
Sao Martinho do Porto scoort een 9,7 uit 10, op basis van 71 reviews