Sorteren

Reviews over Paco de Arcos

Droomvakantie, geweldig

Linda
    22-8-2018

Dit hotel is fantastisch. De uitstraling (voormalig 15e eeuws koninklijk paleis), het moderne comfort, het personeel, het is één aaneenschakeling van je thuis voelen. Wat een prachtig complex, schitterend zwembad, gym, binnenzwembad, sauna, turks stoombad. Heel erg ruime kamer (ongeveer 55 m2) met perfecte en ruime badkamer. Niets ontbrak.

Als ik één minpuntje moet geven dan was het de sfeervolle verlichting in de kamer waardoor het soms wat donker kon aanvoelen ´s avonds / ´s nachts. Overdag natuurlijk volop zon en de verduisterende gordijnen open.

Het personeel heeft ons hart gestolen, ze zijn stuk voor stuk lief, vriendelijk, uiterst behulpzaam, geen vraag is teveel of te gek. Ontbijtbuffet is fantastisch en wordt voortdurend aangevuld met wat je ook maar kunt bedenken. De inrichting van het oorspronkelijke kasteel gedeelte is klassiek, de kamers zijn modern en voortreffelijk onderhouden. Geen goedkoop hotel, maar iedere cent waard

Paradijs

trotters
    20-9-2014

Rust en ruimte , buitengewone dienstverlening, een oase op een steenworp van Lissabon

Daar kom je terug

H.Blaak
    9-8-2012

Een fantastisch hotel met een fantastisch uitzicht. De bediening is voortreffelijk en het eten uitmuntend.

fraai ligging aan zee aan een drukke weg.

michiel
    2-8-2011

Solar Palmeiras is een klein en gezellig hotel, vlak aan zee gelegen. Helaas van de snelweg en de trein, overigens valt de overlast daarvan best mee. De kamers zijn ruim en gezellig, het personeel vriendelijk en het restaurant prima.

Het grote minpunt is een duivenplaag in de tuin. De duiven poepen het terras onder en ook het zwembad dat daardoor vervuild. Het geeft ook stank en allergische mensen ruiken het meteen. Vanuit het management bestaat er weinig interesse voor het probleem en niemand lijkt zich ervoor verantwoordelijk te voelen. Mijn algemene waardering zou aanzienlijk hoger zijn geweest als hiervoor aandacht was, immers zwembad en tuin zijn voor een hotel in deze omgeving een zeer belangrijk punt.

Jammer dat aan de voorkant een vierbaansweg ligt en aan de achterkant de trein rijdt, dat geeft wel wat onrust alhoewel de overlast meevalt.

Uitstekend hotel.

zebregs
    5-9-2009

Prima vertrekpunt om Lissabon en directe omgeving te bezoeken. Openbaar vervoer (trein) op korte loopafstand. Voor omgeving is het aan te bevelen auto te huren. Hotel ligt prachtig aan de monding van de Taag. Kwalitatief prima hotel met riante kamers, enkele kleine aanpassingen (vloerbedekking en bankbed) en het is nog beter. A la carte Restaurant is geweldig, prima kok en sublieme bediening. Hotelpersoneel is servicegericht en vriendelijk. Foto's zouden alles kunnen onderbouwen, helaas wordt een koffer vermist!

Paco de Arcos scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews