Vakantie in Nazaré

vakanties Nazaré

We hebben een aantal aanbieders voor Nazaré voor je op een rij gezet:

Reviews over Nazaré

• 8AvG31-10-2018

Eindeloze stranden en hoge golven

Het is in oktober aangenaam, maar geen warm weer aan de Atlantische kust. Hou daar rekening mee met jonge kinderen. De stranden zijn echter bijna verlaten, dus ze zijn uren zoet met schelpjes en steentjes zoeken. Het is met hoge golven niet veilig om te zwemmen maar daar is het toch wat te fris voor, en het wordt ruimschoots goed gemaakt met spectaculaire capriolen van professionel surfers in het water. Ga zeker kijken bij Praia Norte!!Ijsjes eten en uit eten doe je in het centrum van Nazaré.

• 10Stranden

oktober 2018

• 9givago03-09-2017

Oud vissersdorp

Mooi vissersdorp aan de Costa de Prata waar de vissers hun gevangen vis op het strand drogen en verkopen.Op het strand staan verschillende vissersboten.Er is een mooi boulevard met restaurantjes en winkeltjes.Je kan met de kabelbaan naar het 110 m. hoger gelegen Sito waar je een prachtig uitzicht hebt.Er staat een mooie kerk en kraampjes waar de bewoners in traditionele kledij noten verkopen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9stijnb21-07-2017

Toeristische plek aan de mooie costa de prata

We sloten in juli onze roadtrip doorheen centraal-Portugal af met 3 dagen Nazaré. Een prima beslissing. Een mooi, uitgestrekt zandstrand en altijd sfeervol. Veel toeristen, veel lekkere restaurantjes en winkeltjes op de dijk en in de zijstraten. Veel activiteiten voor kinderen, maar ook enkele leuke bars om 's avonds nog wat te drinken. We pikten er zelfs enkele live optredens mee (op de dijk en in de N-bar). Altijd wel iets te doen. Voor de mooiste views moet je in het hoger gelegen O Sitio zijn. Dit mag je zeker niet missen. Heel gezellig hier. Wij gingen hier naartoe met onze huurauto. Maar je kan vanop het strand beneden ook het trammetje nemen. Overdag nooit té warm (gemiddeld rond de 25 graden in juli en wat wind); 's avonds kan je soms een pulletje gebruiken, zeker als er een zeebriesje staat. Wellicht heeft Nazaré door het toerisme wel wat van zijn authenticiteit als vissersdorp verloren, maar wij vonden het wel het leukste dorp/stadje aan de Costa de Prata, al mag Sao Martinho do Porto er ook wel wezen (wat kleiner en iets minder toeristisch).

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9S.Huisman15-09-2016

Een heerlijk Portugees dorp

Nazaré is ooit een klein vissersdorpje geweest en is uiteraard wat uitgegroeid, maar heb blijft authentiek aanvoelen , met de vrouwtjes in klederdracht en de vriendelijke Portugese bevolking. Het heeft een leuke wandelboulevard een mooi.strand en je kan metoch een treintje het bovenstadje van Nazaré bezoeken en dat is erg leuk ook. Bezoek ook zeker de vuurtoren met het prachtige uitzicht op praia do Norte.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Cindy08-02-2015

Gezellig stadje

1 dag in dit stadje aan zee geweest. Het is heel gezellig met leuke restaurantjes, wat winkeltjes. Mooi strand. Als je met het treintje omhoog gaat heb je een geweldig uitzicht en daar bevindt zich de oude kern.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Alex06-11-2014

Gezellig stadje

Aangenaam vissersdorpje met veel visrestaurants waar je lekker kunt eten. Met bergtreintje kan je naar Sitio (ook hier vele restaurants) met mooi uitzicht op Nazare

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Olga24-10-2014

muy bonito

Ideal para relajarse,disfrutar de la playa y mucho que ver por los alrededores

september 2014

• 9LE LETTY Stephane21-09-2014

Great place to visit

We spent 2 weeks in Nazare. we like the old Market (we purchase fish & fruit), restaurant. as we surf we have to surf 10 minutes drive from Nazare Valhas Paradese. so there is no wave in Nazare. Atmosphere is very good for family.

• 7Uitgaanslevenn

augustus 2014

• 8Ivan Vanhamel03-09-2014

Gezellige badplaats

Gezellige badplaats met een hoop (vis)restaurantjes. 's Avonds genoeg animo om wat rond te lopen. Zeker Sitio boven op de berg niet vergeten. En veel minder last van de mist dan San Martinho do Porto.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8loes_roos22-09-2013

Prachtige stranden. leuk dorp

Prima uitgangspunt voor mooie trips langs de vele kustplaatsjes zowel richting Aveiro als Peniche en ook het binnenland is goed bereikbaar.

• 7Cultuur

Gereisd in september 2013