Hotel Real Palaciosterstersterster

46 reviews over Hotel Real Palacio

• 2019
    9Fam. Mos02-01-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel. Met de metrohalte in de buurt, uitstekend uitgebreid ontbijt. Aan de receptie vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers met goede bedden.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Steffie13-01-2018

Als je op zoek bent naar een goede service!

Mijn vriend en ik kwamen drie uur voor onze inchecktijd in het hotel aan. We mochten de koffers gratis achterlaten in een bagageruimte en al gebruik maken van de sauna/jacuzzi. Daarna gingen we wat rondkijken dichtbij het hotel. Wanneer onze inchecktijd was verstreken gingen we terug naar het hotel. Ze waren nog bezig om onze kamer schoon te maken (zou een kwartiertje duren). We vonden het geen probleem om een kwartier te wachten maar het personeel had wel tien keer excuses gemaakt, we kregen champagne voor het wachten en zelfs een upgrade van de kamer! Echt fantastisch personeel en een heel mooi hotel en kamer en een goed ontbijt. De ligging is ook prima, om de hoek zit een heerlijk bakkerijtje (echt een aanrader!) en je bent gauw in het centrum met de metro (15 a 20 minuten).

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

7Henri van Uden06-09-2017

Goed hotel, horecapersoneel onvriendelijk

Een mooi hotel, vlak bij het park, waar je aan de ene kant een mooi uitzicht hebt over Lissabon en aan de andere kant zo op de hop-on, hop-offbus kunt stappen. Het bedienend personeel is echter onvriendelijk en de bedden zijn te hard. Ontbijt is goed, kamers ook.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Rolinde Peters09-05-2017

Prima verblijf!

Goed verblijf voor een stedentrip. Het hotel ligt aan een rustige straat. Metrostation San Sebastiao ligt op een paar minuten lopen van het hotel. Nette en schone ruime kamer, helaas geen koffie- theefaciliteit op de kamer (1e verdieping). Wel minibar aanwezig. Gratis WiFi op de kamer werkt snel en goed. Ontbijt voldoende. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Margarietha Boskamp20-03-2017

Uitstekend

Ontvangst goed en vriendelijk, goed Engels spreken,kamer super gezellig en schoon, uitgebreid keuze van ontbijtbuffet, avond eten in restaurant ook goed, rustig gelegen, nette interieur , leuke inrichting. lopend afstand naar "Marquis of Pombal Square" waar de hop on hop off bussen staan

kan niets bedenken wat niet goed was

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Annelies18-03-2017

Enerverende belevenis

Mooie stad met vele bezienswaardigheden. Vele bezienswaardigheden te voet te bezoeken.

Wel veel stijgen en dalen, dus wel een goede conditie is belangrijk

Gereisd met partner in september 2016

• 9Hans Horbach01-05-2016

Een super klantvriendelijk ***** hotel

Alles was tot in de puntjes geregeld en heb geen enkele op-aanmerking. Op de verjaardag van mijn vrouw stond er een taart en een fles champagne. Bij navraag heeft zij dit ontvangen van het management.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Jorica16-01-2014

Heerlijk hotel

Het hotel ziet er prachtig uit van binnen. De kamers zijn mooi, groot (enorme bedden) en zeer schoon. De badkamer is ook superschoon en modern. Het personeel heeft ons met alles geholpen (ze hebben een auto gehuurd voor ons, een fado restaurant geboekt en al onze vragen beantwoord).

Het ontbijt was echt super. Alles wat je zou kunnen bedenken, was er. Wij verheugden ons er elke ochtend op. Wat ook fijn is, is dat je tot half 11 kan ontbijten. Voor de uitslaper een pre.

De locatie van het hotel is wat minder. Soms komen vliegtuigen over en het is best een stukje lopen naar het centrum van Lissabon. De metro is wel weer om de hoek.

Wij vonden Lissabon een vreselijke stad, maar dit hotel is absoluut een aanrader voor als je ernaar toe gaat.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Marcel19-10-2013

Makkelijk voor stedentrip

De kamers zijn schoon echter bij kamers met vloerbedekking zitten er behoorlijk wat vlekken in, we kregen na klacht een kamer met parketvloer. Alhoewel ik zelf van harde bedden houd zijn deze eigenlijk te hard. Goed ontbijt en keus genoeg. Personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam iedereen spreekt goed Engels. Vanaf luchthaven metro rood halte San Sebastao ( 20 minuten)

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Charlotte Bijenveld06-03-2013

Mooi hotel op prima centrale plek

Een mooi hotel met nette kamers waar alles schoon en fris is. Het ontbijt is super lekker en uitgebreid. Het hotel ligt in een goede wijk en is op een paar minuten loopafstand van metrostation San Sabastiao waarmee je zo in elke wijk komt en ook in een rechte lijn naar het vliegveld kunt gaan. Een gouden tip is absoluut om een 24-uurs ovkaart te kopen voor 6 euro bij een metrostation, daarmee kun je 24 uur lang onbeperkt gebruik maken van de metro, bussen en trams, gewedig. Lissabon is een prachtige stad waar veel te zien en te doen is en Real Palacio is een geweldige thuisbasis!

Gereisd met partner in maart 2013

5 tips over Hotel Real Palacio

• Marcel, 19-10-2013

Om de hoek (rua Filipe Folque no. 23a) zit een klein restaurantje Paixao Aos Molhos waar je lekker kunt eten. Neem met zijn tweeën voor 21 Euro p.p. het Menu bestaande uit brood, voorgerecht, visgerecht, vleesgerecht, nagerecht, koffie en hierbij nog een fles wijn. ter afsluiting kregen we nog een Ginjinha (kersenborreltje)

• n.andeweg, 04-03-2013

Parc de Nacoes te bezoeken met het Oceanario.

• solana, 28-06-2012

Restaurante Lisbonne Avenue zoals genoemd,onderscheid zich van de sobere Portugese keuken van alweer vis en vlees.Men eet 2xper dag warm en dat is voor ons teveel.Je krijgt altijd brood,kaas en vleeswaren vooraf,ga je hiervan eten, dan moet je dit betalen en dat kan prijzig zijn.

0 vragen over Hotel Real Palacio

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
    • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden