Hotel Mundial

3.7Onvoldoende

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 499p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

3.7Onvoldoende

• Kinderopvang

151 reviews over Hotel Mundial

• 2018
    2*21-09-2018

Nooit weer

Dat langverwachte dakterras is een doorn in het oog. De muziek staat zo achterlijk hard dat slapen gewoon onmogelijk is. Heb je een mooi hotel geboekt, het ziet er keurig uit, liggen je gasten wakker van je eigen herrie. Oh ja en de cocktail die we hadden besteld kostte bijna €10,00 per stuk maar er zat vooral water en ijs in en nauwelijks drank.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Sharon van Dijk18-07-2018

Perfect hotel midden in het centrum

Wij hebben 3 dagen overnacht in het hotel. Hotelkamer zag er luxe en schoon uit. De bedden lagen ook erg goed. Wij hadden wel een kamer aan de kant van de straat dus het was wel wat lawaaierig. De ligging van het hotel is perfect. Midden in het centrum en dichtbij het metrostation en treinstation. Hier vandaan kan je dus makkelijk naar Sintra reizen, dit raad ik ook zeker aan! Verder hebben wij een avond in het hotel gegeten. Hier moet je wel van houden. Het is erg luxe met pianomuziek op de achtergrond. Dit was niet zo mijn ding. En als je van italiaans eten houdt, kan je heerlijk eten bij La Vita e Bella.

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Fam. Zijlstra21-06-2018

Perfect hotel in het centrum van de oude stad Liss

Hotel Mundial is prachtig klassiek hotel. Mooie ruime kamer met royale doucheruimte. Kleine minibar maar geen koffie/theegelegenheid op de kamer. Op de 1e verdieping een binnentuin/plaats. Dakterras was helaas gesloten ivm verbouwing. Vriendelijke medewerkers. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging is perfect, alles is op loopafstand. 1 minpuntje (maar weinig hotels hebben dat), je hebt geen balkon.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Ton26-02-2018

geweldig hotel vooral het dakterras

Geweldig uitzicht over Lissabon

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9I.bezuijen29-05-2017

Prima hote midden in het centrum

Mooie grote kamers met heerlijke bedden en zeer ruimte badkamer. Ontbijt was goed met genoeg keuze.Treinstation om de hoek en vandaar uit zit zo in het prachtige Sintra. In de avond kan je onder genot van een drankje genieten van prachtige uitzicht over Lissabon. Tot laat zeer levendig op straat maar dat is in elke grote stad

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9J.E.?m Goudsblom23-05-2017

Goed hotel ,ontbijt. Perfect. Schitterend gelegen

Alles is hier top. Ligging ,ontbijt,vriendelijkheid,service

Gereisd met partner in mei 2017

• 3Dorit28-04-2017

Verkeerde keuze

Zeer onvriendelijk, vies en verre van gastvrij hotel. Bij aankomst stonden de portiers te kijken hoe wij stuntelde met de koffers. Geen hulp. Werden bij de bali afgeblaft. We kwamen in een benauwd en vieze kamer. Toilet zaten bloedsporen op, vloer vies met haren van de voorganger schimmel en viezigheid in hoeken en spleten . Geen badjassen te weinig handdoeken. 2 voor 3 personen. Na klagen bij receptie kregen we 1 badjas maat xs en een handdoek. Schoonmaken kwamen ze niet. Het eten zowel diner als ontbijt, onsmakelijk en niet vers. Zelfs het brood was hard en oud. Vis was uit de diepvries, taai en smaakloos. Uitzicht was er niet hotel staat in de steigers.
    Dan de nacht. Bedden steenhard en er was erg veel herrie van buiten. Slapen is ons niet gelukt en zijn zelfs van hotel gewisseld! Het was afschuwelijk !

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 8Kassels07-01-2017

Groot maar zeer klantvriendelijk en mooi hotel.

Zeer klantvriendelijk. Veel personeel, geen moeite teveel. Toilet op onze kamer erg krap, zat bijna onder de wasbak.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Bart25-11-2016

Prima accomodatie

Zeer goed hotel. Mooie, schone kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet, zelfs dieet- en superfood . Overal sterke WiFi. Centraal gelegen en zeer vriendelijk personeel. Koffers bij aankomst en vertrek beveiligd in bewaring gegeven. Prima centrale uitvalsbasis om Lissabon te bezoeken. Goed met metro vanaf luchthaven te bereiken. Tramlijn 28 start voor de deur.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Ria Plasnans16-09-2016

Mooi hotel.

Perfecte locatie. Uitstekende service. Uitgebreid ontbijtbuffet. Keuze uit 2 restauranti voor diners. Heerlijk dakterras voor de zwoele avonden. Gezellige bar. Hier komen we zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Portugees, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking