Sorteren

Reviews over Foros de Salvaterra / Salvaterra de Magos

Alles piekfijn in orde!

Anne De Witte
    20-10-2018

We verbleven 1 week in deze villa. Alles is er voorzien, het is er erg ruim, verzorgd en proper.

Voot herhaling vatbaar

Danny Ruytenburg
    15-10-2018

Heerlijke ruime, schone villa's waarin ook de huisraad meer dan voldoende aanwezig is.

Je krijgt een gevoel van thuiskomen. Heerlijk groot zwembad met grote tuin met veel privacy.

Ik kijk uit naar mijn 6e vakantie in Salvacasa !

Myriam Dieckmann
    11-8-2018

Een fijne complete villa,rustig gelegen met veel privacy.

Heerlijk zoutwater zwembad met ligstoelen voor iedereen,patio met barbecue.

Hele grote keuken met Amerikaanse koelkast,vaatwasser,fornuis/oven ,wasmachine en ruim voorzien van pannen,servies/glazen en bestek en natuurlijk koffiezetapparaat, waterkoker enz.

Ruime zitkamer met fijne leren banken, grote eethoek,open haard,flatscreen tv met alle Nederlandse zenders,dvd-speler en prima WiFi

5 slaapkamers en 3 badkamers

In een omtrek van 5 km.zijn veel authentieke Portugese eetgelegenheden en verschillende supermarkten.

Ligging van het huis is zeer centraal want binnen 1 uur rijden kun je verschillende steden bezoeken zoals Lissabon,Tomar,Sintra, Cascais,Obidos,Evora en nog veel meer.

Enige minpuntje is misschien dat je wel een auto nodig hebt.

Last but not least : een heel aardige en behulpzame Nederlandse beheerder.

We hebben genoten zeker herhaling vatbaar!

Samantha
    12-7-2018

Toen we aan kwamen stond de deur letterlijk voor ons open!

We hadden wel veel last van vliegen maar verder hebben echt genoten.

Het is zeer netjes we konden zelfs bedjes bij de buren lenen.

fantastich

Betsie van den Elzen
    7-6-2018

Het is een mooie villa we hebben genoten met 7 personen heerlijk rustig leuke plaatsjes in de buurt je moet er wel een auto huren want de afstanden zijn te groot om te lopen maar veder mooi zwembad erbij dus heerlijke vakantie gehad.

Foros de Salvaterra / Salvaterra de Magos scoort een 8 uit 10, op basis van 19 reviews