Sorteren

Reviews over Foros de Salvaterra / Salvaterra de Magos

Heerlijk huis met zwembad

Marc
    12-6-2015

Heerlijk huis met zwembad in een heerlijk grote tuin (inclusief bbq). Daarnaast vielen we met onze neus in de boter, in het dorp was een groots lokaal feest. Heerlijk gegeten en gedronken.

Kortom aanrader!

Fijne vakantie !

Myriam Dieckmann
    28-9-2014

Als je van het uitgaansleven zoals disco's en boulevards met terrassen en cafés houdt moet je hier niet zijn.

Het zijn rustige dorpjes waar wel een aantal restaurants en winkels zijn.

Het is een goede centrale locatie om vele mooie plaatsen in Portugal te kunnen bereiken binnen 1 tot 1 1/2 uur rijden.

een mooie landelijke omgeving

Klaas de Weerd
    15-9-2014
    voor kinderen is er niet zoveel te doen. Er is een leuk restaurant in de buurt.

er is een mooie rivier in de buurt

Nicola
    13-9-2014
    is een mooie wandeling er naar toe. Beetje afrikaans gevoel, hou ik van

fantastisch, rustige plek om je vakantie te vieren

wies
    8-9-2014
    ruim, mooi huis met zwembad waar het goed vertoeven is. Huis is goed verzorgt en ligt rustig. Veel privacy in een rustige straat.
Foros de Salvaterra / Salvaterra de Magos scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 reviews