Reviews over Caldas Da Rainha

Geweldig, onvergetelijk.

Heidi Voets
    30-10-2018

Een super geweldig verblijf gehad op Quinta Laranja!!

Super vriendelijke eigenaren, prachthuisje Casa de Pao en een prachtig zwembad.

In de Cantina allerlei leuke info over de omgeving.

Maar ook een leuke steenoven , speelgoed en verkleedkist voor de kids.

Jeroen en Loes hebben werkelijk aan alles gedacht.

Echt een aanrader om naar toe te gaan.

Met een prachtige ligging, wat een uitzicht!!

Oh en niet te vergeten de leuke schapen die onze meisjes elke keer mee mochten voeren.

Een onvergetelijke tijd gehad op jullie Quinta , bedankt Jeroen , Loes en Ana ( Ana is werkzaam op de Quinta ook heel gastvrij en vriendelijk)

Ps en de plaatselijke bakker bracht elke dag verse broodjes echt top!!

Paradijsje

Leo en Lydia
    19-10-2018

Wij zijn in september 8 dagen te gast geweest op Quinta da Perdiz (studio O Lagertho). Het is een ideale plek: je kunt leuke trips maken naar o.a.: Obidos, Mafra, Nazare, Alcobacer en de echte highlights Sintra en Lissabon. Maar je hoeft niet per se weg, je kan ook lekker ontspannen bij het ruime zwembad. De studio was uitstekend: lekker ruim, goede matrassen, een gezellig zitje en vooral schoon. Gastheer en gastvrouw Pieter en Anita respecteren de privacy van de gasten, maar kunnen je ook goede tips voor trips geven. Aanrader: twee maal in de week koken Pieter en Anita, schuif aan want het is gezellig en vooral allemaal erg lekker. Wij komen beslist terug.

Fantastische plek! Paradijsje!

Liezeth
    30-8-2018

rustig gelegen maar toch op korte afstand van bijzondere plekken

Gastvrije B&B, met de Zilverkust in je achtertuin.

Peter/Hanny
    14-5-2018

Wat een welkom en wat een gastvrijheid! Al was het weer soms te koud voor de tijd van het jaar, bij de quinta was het heerlijk vertoeven. Er ontbrak ons aan niets! Aanrader is de kamer met dakterras. Uit de wind en in de zomer in de schaduw. Anita weet ook de restaurantjes wel en wil je thuis blijven dan kookt ze een heerlijke maaltijd. De kustlijn met de lagune is prachtig. Het waren hele fijne dagen.

Fantastisch, absolute aanrader!

helen
    29-4-2018

Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Een week in huisje Jasmim verbleven, gezellig huisje voorzien van alle benodigdheden. Overzichtelijke en veilige camping waardoor je als ouders optimaal kan genieten van de vakantie. De kinderen hebben genoten van het (omheinde) zwembad, de speeltuin, het speelveld en het voeren van de schapen.

Wat het compleet maakte was de mogelijkheid tot lenen van een rugdrager, waardoor je met gemak met baby de kastelen kan beklimmen. Veel handiger dan met een buggy.... Bij het baby/peuter pakket zit ook een kleed en bak met speelgoed.

Aardige mensen, schone en prettige camping, prachtige omgeving. Kortom, fantastisch. Absolute aanrader is de surfles, onze dochter van 6 heeft dit gedaan.

Caldas Da Rainha scoort een 8,1 uit 10, op basis van 84 reviews